Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

67,3% så langt i år med 48 handler. Hvor 15 av handlene var med hele trade-beløpet. 33 var med deler. Men dette tar ikke med nedgangen før nyttår, så det blir litt misvisende. Hovedoppgangen har jeg fått fra Targovax, Funcom og bittelitt fra Norwegian fra 140-141,5. Har tap totalt sett i Nano.

2 Likes

Kan jo løfte frem at 2-års OS på TG-01 mot pancreas visstnok ble godt motatt på ASCO 2018. Så gode 3-års OS vil nok bli møtt med stor interesse tror jeg.

3 Likes

Der bikka live kurs 11.00. Kanskje det blir butikk av dette likevel.

1 Like

Jeg forestiller mig følgende annonce fra finansavisen i sommeren 2020 (samt del af selskabets sidste melding til markedet):

TRVX annoncerer at man i efterkanten af salget af TG og ONCOS til BP vil starte såkaldte “financial stop profit therapy groups”, hvor aktionærer (der solgte i forkanten af dét man i folkemunde allerede kalder “Algeta 2.0”) kan modtage psykologisk bistand.

Aktien handles aktuelt på 11,00 i hardcore volumen.

1 Like

Svaret er “en ping-win-win-situation”.

2 Likes

Måtte bare

:grinning:

Misforstå meg rett: jeg eier selv aksjer i Targovax og ønsker oppgang, men “hardcore volum” ble bare morsomt i det kun 1stk antall aksje er omsatt på 11kr i dag.

3 Likes

Det er omsatt aksjer for 6,6millioner kroner…

Usikker om det kan kalles “hard core” volum.

TG mot Pancreas minner litt om Betalutin og 3L FL.

Går Targovax 10 gangen nå, så er fortsatt market cap på skarve 5,7 milliarder…

Der kom kommentaren som sier meg at det er på tide å selge :stuck_out_tongue: Nå har hypen nådd toppen hehe

3 Likes

Du var vel allerede ute :wink:

1 Like

Påpekte bare realiteten…:wink:

Mtp på alle read outs Targovax har i år, så kan det fort bli spennde!

3 read outs fra Oncos og 2 fra TG, holdt opp mot market cap så ser det rimelig potent ut.

1 Like

Jepp, derav :stuck_out_tongue: og hehe. Er ment som en morsomhet :slight_smile:

ja, har ikke mer moro enn en lager selv.

1 Like

RT 11,10, selgersiden blir mer kravstore. Flott volum. Blir spennende å se hva resten av dagen (inn)bringer og særlig sluttauksjonen✌️

2 Likes

Vi får håpe ikke Martins senker kursen!:stuck_out_tongue_winking_eye:

:joy: Haha

Kjapt spørsmål, var det 10% eller 20% av pasientene som var langtidsoverlevende i Hydro sitt TG studie?

Det er ikke sånn børsen fungerer. Mine kommentarer eller dine har 0 innvirkning på kursen. Du må tåle at jeg tuller litt med at du nevner 10 gangern nå. :slight_smile:

Det har jeg dessverre glemt

Å, sier du det? Jeg trodde det var vi med våre kommentarer som styrte kursen jeg…

Og du må jo tåle at jeg tuller litt tilbake!:wink:

Grunnen til at vi nevner 10-20-30 gangeren er jo at det kan bli realiteter i denne bransjen.
Men der er fortsatt et stykke igjen for Targovax, men de har en veldig fin pipeline gående. Og angående TG så har vel Soug og Jadberg snakket om godkjenning basert på immunaktivering, eller hva @aborum?

2 Likes