Czech Cell Therapy Increases Survival in Ovarian Cancer by 62% : http://labiotech.eu/medical/sotio-ovarian-cancer-immunotherapy/
The company is already testing this approach in prostate and lung cancer.
#oncos
Czech Cell Therapy Increases Survival in Ovarian Cancer by 62% : http://labiotech.eu/medical/sotio-ovarian-cancer-immunotherapy/
The company is already testing this approach in prostate and lung cancer.
#oncos
Yup, fikk solgt på 10,50 etter kjøp på 10,02 i går. Fornøyd med den traden
Gratulerer Jeg trader særdeles lite, men er glad for tradere som er med på å bidra til volatilitet i aksjen.
Når TRVX skal opp, så går den opp…
Ja, er fullstendig klar over at jeg kan gå glipp av store oppturer og nedturer. Har hittil gjort det bedre enn aksjen i år, men vi får se hvordan det blir om flere fatter interesse for høyrisiko-aksjer som Targovax Da kommer vi nok tilbake til tidligere nivåer etterhvert.
Har du gjort det bedre enn 49% opp i år? Gratulerer
Er det bare å øke på…
+8.80% nå.
Jeg undersøker denne litt for tiden… Er det noen som kan gi best guesses på når vi får data på de forskjellige studiene? Hva og når ventes dere på?
Hvor store anser dere sjansen for partneravtaler å være? Oppkjøp?
Stadig noen som selger ned fra 10,8… hvor vanskelig kan det være å sitte på henda??? Frustrerende…
Ser ut som den snart skal teste motstanden på ca 13
Positiv peritoneal data vil trigge til salg/avtaler for ONCOS…
TG avtaler vil meldes i tillegg… CR for Melanoma kan komme ut av det blå…
Trenger ikke bare få CR for at det skal bli suksess, SD og PR vil også være meget positivt!
Dette blir bra, små pent volum. Markedet våkner og løpeskoene må snart på om en vil være med.
Hvad kalder man følgende?
Pingvin 1: “Jeg støttede TRVX på 7,00 … ligner en god forretning allerede”
Pingvin 2: “Måtte først ud af NANO i oktober, før jeg kunne handle … men er med fra 8,25”
Vinderen får tilsendt en virtuel jordbærtærte.
@aborum Kall meg pingvin 3 Mr. lower risk money maker.
Jeg fik vist nævnt tidligere, at kursudviklingen mindede om et bull flag … så kommer man hjem fra to møder og TRVX er på 10,84 i massiv volumen. Den slags bliver man aldrig træt af.
10,84 er en mellemstation uden teknisk modstand eller støtte og næste modstand ligger rundt 12,80 - 13,00 og dernæst 15,00. Kan selskabet presse en stærk melding ud på ONCOS så går vi tilbage på 20,00 prompte.
Gentager at 3-års OS på TG-01 er undervejs så selskabet kan modtage applaus på ASCO 2019.
Kommer tilbage på denne senere med målepunkter (men ja, det er melanoma man nu udprøver med CPI + ONCOS i 2. cohorte med ændret dosering fra 3 til 9 injektioner).