Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Kan ikke tro at 40% reduksjon for 7 mnd drift kan være gjort uten å ha en annen agenda/plan…

Det tror jeg ikke jeg har sett før

Mesothelioma Chemotherapy and Alimta Research

Clinical trials are researching more effective drug combinations to treat mesothelioma. Alimta is used as the baseline chemotherapy drug for these combinations.

Promising clinical trials involving Alimta include:

• One trial is testing the combination of Alimta, cisplatin and methoxyamine. The latter is a small molecule inhibitor drug that boosts the effectiveness of chemotherapy.
  • A groundbreaking trial at The Lung Institute at Baylor College of Medicine is combining surgery with heated chemotherapy using cisplatin and Alimta.
    A phase II trial is combining the immunotherapy drug ONCOS-102 with Alimta and cisplatin. ONCOS-102 is designed to help the immune system attack cancer.

In 2016, the National Comprehensive Cancer Network (NCCN) changed its first-line treatment recommendation for inoperable pleural mesothelioma.

NCCN added the monoclonal antibody bevacizumab to the Alimta and cisplatin combination. Bevacizumab is an anti-angiogenesis drug. This kind of drug blocks mesothelioma from spreading.

The Alimta and cisplatin combo has been the standard-of-care regimen for mesothelioma since 2004. The FDA might approve bevacizumab following the NCCN’s recommendation.

Alimta for Peritoneal Mesothelioma

A 2017 study published in Expert Review of Anticancer Therapy showed Alimta and cisplatin are also effective in controlling peritoneal mesothelioma. For peritoneal patients who don’t qualify for surgery, Alimta and cisplatin may be administered systemically to extend survival and reduce symptoms.

3 Likes

Vetaket fra GM i 2018 setter ikke krav til at endring i kapital skal gjennomføres som en kontant emisjon. I teorien kan det utstedes aksjer ifm fusjon, eller at det skjer et innskudd av eiendeler. Eller en kombinasjon. Kanskje det er det det handler om denne gangen - kontanter fra noen deltakere som setter MCAP på selskapet samt konvertering av forpliktelsen til PI på MUSD X til EK. slik at denne kan regnes om til riktig antall aksjer. Griper etter et halmstrå her.

Eg undres også om det kan være ansettelser ift dei nye patentane tg-02 og tg-03?

Det baller jo fort på seg etterhvert som det går fremover :slight_smile:

Mulig det… sater på noen oppklarende børsmeldinger om noen timer…

Vet at det er vanlig praksis å kjøre emisjon etter gode nyheter. Men er det helt rent mel i posen og “spare” opp nyheter, kjøre de sammenhengende. Og droppe emisjonen etter børsslutt med kursen på topp?
Føler det er rent lureri, og enorme papirtap for de som ville inn i dag f.eks.

En troværdig skribent har hjulpet mig til den mulige konklusion, at PICI muligvis konverterer det økonomiske bidrag til TG-01 studiet fra TRVX til aktier og således træder ind som medejer af selskabet.

Den øvrige del af emissionen har (kan have) til formål at etablere den pålydende kurs for ovenstående indgang (antal aktier).

Virker faktisk som en ganske plausibel forklaring og det giver en indikation på tidspunktet efter melding om netop aftale på TG-01. Havde selskabet måtte betale $5 mio USD af egen lomme, ville dette hurtigt presse selskabet finansielt og sandsynligvis vanskeliggøre indhentning af kapital grundet væsentligt kortere løbebane.

Det store spørgsmål er nu (hvis ovenstående er sandt), om et videre finansielt samarbejde/medejerskab løfter TRVX fundamentalt til en bredere anseelse i det kliniske miljø og blandt BP. Alt andet lige må det være positivt, at et small cap selskabet på OSE tages for gode varer til det punkt, at 3. part ønsker at investere.

Glem ikke at Zelluna netop har taget TG ind som fundament for videre udvikling af egen pipeline.

(ovenstående tidligere foreslået af anden skribent, men jeg mener formuleringen er vigtig)

4 Likes

Var ute å spiste med venner klokka 16:30 og siden det gikk så bra på børsen i dag, tok jeg på meg spanderbuksene, og tok regningen… :innocent:

Kom hjem nå uten å tenke noe mer på verken børs, virus eller vaksiner…

FENGHETTE!!! ropte han (meg i tredjeperson)…

…om de lave tallene i emi stemmer…

Dette blir en helg preget av Firstprice produkter og fiskepinner til middag på søndag… :see_no_evil::hear_no_evil::speak_no_evil:

11 Likes

Der bliver ingen jordbærtærte til aborum denne fredag. Der garanterer jeg gråd og tænders gnidsel serveret med salte tårer.

Måske dog et lille stykke tærte … saltet eller ej.

6 Likes

@aborum

Du får denne av meg igjen for gode opplysninger og hyggelig samtale :wink:

4 Likes

Interessen er alltid tilstede, det hele kommer an på en ting og det er prisen.

1 Like

NANO er jo allerede over emissionsniveau. TRVX har til forskel for NANO et mere lovende program for resten af H1, 2019. Giver stof til eftertanke.

2 Likes

Om kursen skulle falle til 7kr fremover så er selskapets mcap 450mill med ca 200mill på bok…
mot 590 mil nå , med 130 på bok!

Skal selskapet miste 210 mill i verdi fordi penger er hentet inn ?!

Tror ikke kursen går til emi kurs!

Om 7kr er riktig … fasit kommer imorgen :slight_smile:

6 Likes

Bare å stålsette seg for en PCIB all over again :neutral_face:

Hehe, det samme prøvde jeg å si til min mor når hun ikke fikk solgte bilen;)

1 Like

Kanskje Rodjer er moren din? Hvor kult hadde ikkje det vært^^,

Sry klarte ikkje dy meg :joy:

1 Like

Blir meget spennende å se hvem som deltar i emisjonen, og om den mulige konklusjonen til @aborum med fler stemmer. Uansett, at det forekommer nye US investorer ombord virker sannsynlig. Det kan jo bli spennende i seg selv.

Aksjene mine blir Ihvertfall ikke tilgjengelige i morgen, og fremtiden slik jeg ser det, ser lysere ut enn på lenge.

2 Likes

21/03-2019 23:47:41: (TRVX) TARGOVAX ASA - SUCCESSFULLY COMPLETED PRIVATE PLACEMENT

7…!!!

Dette virker helt dustete, hvorfor ikke vente noen uker til vi lå på 12-15, og heller tilby 10-11??
Dette dreper momentum!

Øystein S, jeg er ikke blid på deg! :point_up:

Blir spennende å se emisjonskursen i morgen. Targovax har jo vært flinke til å hente inn penger på gode kurser før, sist emisjon gikk på 20 kroner når kursen var på 25.

Tenker at 7 kroner er dritt, 8 kroner som forventet, 9 kroner er OK, 10 kroner er bra, og over dagens sluttkurs er et supert signal.

1 Like