Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Vel, når man ser på de siste emisjoner i biotek så anser jeg emi over 10 som relativt usannsynlig.

Ser man nøkternt på det så er det et surt miljø for slikt for tiden, samt at det fortsatt er et stykke frem før trvx har noe håndfast.

Det er vel bare å se til pcib og nano sine emisjoner i det siste.

3 Likes

Litt rart at det etter at emisjonen var kjent 16:43 ble handlet 32k kl 16:48 til snitt 10,75
Finnes sikkert en fornuftig forklaring?

1 Like

Heeey. sant det… børsmeldingen kom jo 21.03.2019 16:43…

Dette gjelder egentlig for hele forumet at vi har en svakhet. vi kan mange fakta om f. Eks. Trvx, men der vi har en svakhet er hvordan aksjemarkedet nådeløst faktisk fungerer. Der er vi ikke like gode.

Når det er sagt kom ikke denne emisjonen somnoen stor overraskelse på meg. Lært av forrige pcibemisjon. Spennende hva kursen blir og om store spennende fisker kommer inn. Noen må komme i en private placement tenker jeg.

7 Likes

Emi bli satt over 10kr har ingen tro på 6-7-8

Hvorfor?

Fordi ingen grunn til 40% rabatt

Blir interessant i morgen å se om de oppgir noen grunn?

De har vel fortsatt kapital på bok?

Mye styr for lite kapital , hvorfor?

Hvorfor ventet de ikke til etter GF?

Ok. Så ikke fordi du lenger opp hevdet å ha snakket med DnB og fått bekreftet min ti og maks tolv?

Kleint fra gleint.

6 Likes

Tror også det mest interessante blir hva de sier om/rundt emi i morgen.

På tross av forrige ukes meldinger så har desverre ikke trvx noen skjulte korte for hånden sammenlignet med de andre emi-kameratene. Trur eg…

Kan være et ledd i å styrke pungen i møte med oppkjøp eller partnerskap. Det er tbh pussig om de henter inn på 7 uten annen grunn enn fordi.

Hvem har bekreftet emi på 7kr.Ser ryktene er fra HO gutta

det tok ihvertfall veldig kort tid å gjennomføre dette så det tyder ihvertfall på god interresse

De har som nevnt 151 mill på bok, ref sist Q. Brenner ca +/- 30 mill i kvartalet. De guidet at pengene ville holde til et stykke ut i 2020. Nå guider de at med de nye pengene, vil vare til Q3,2020.

En mulig årsak kan selvsagt også være denne :
Targovax may also contribute by partial cost sharing of the trial(s).
The design of the first clinical trial is currently under discussion.

https://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20190315.OBI.20190315S2

2 Likes

Det er muligt vi ser antydningen af en aftale med PICI som langsigtet investor i selskabet. TG-01 er jo svært lovende og PICI har muligvis set dette som værende akkurat så værdifuldt som vi andre.

Ville jo være en god måde at finansiere et stort studie, der kan fungere som grundlag for ansøgning - således at selskabet kan fortsætte fokus på ONCOS.

Entydigt positivt for selskabet men også tilsvarende udfordrende for kursen de næste måneder.

1 Like

Får man høre noe mer rundt dette før åpning og evt hvem som tegner i emi ? Husker ikke hvordan d er

Børsmelding i morgen tidlig :slight_smile:

Jeg tror emi ble satt ikke pga Targovax var desperate men noen med gode kontrakter til styret ønsket å sikre aksjer for kursen eksploderte .

1 Like

Var emi fulltegnet og lukket 19:15 så kan det være vi får svaret i kveld. Jeg venter litt til :slight_smile:

Litt spennende at Targovax har hyrt inn disse fra USA som tilrettelegger.

Since 1992:

• Raised over $54 billion for small-cap public and private companies
  • Completed approximately 325 merger, acquisition and advisory assignments

https://www.roth.com/Page/About-Roth

2 Likes