Skjønner det ikke selv!
Helt bort i natta!
Skriv også kommentarer her, da blir det offentlig:
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-77
Jeg trakk “lik’en” umiddelbart.
Virker for meg som at en spesifik aktør ville eller var ønsket inn på det nåværende tidspunkt.
Da burde han kjøpt aksjene…
Ja, sikkert BP som fikk 20% til 7,- så kjøper de resten til 8,-
Til den prisen, så burde den spesifikke aktøren burde hete AZ…
Ok, da puster vi, teller rolig til 10.
Har slettet noen poster som ikke hører hjemme på et sivilisert forum.
er det virkelig mulig å komme under ATL gitt at børsen er blitt “friskmeldt” etter nyttår og TG platformen er på banen igjen?
Børsen har blitt friskmeldt, men targovax fikk nettopp renneræv.
Du trengte ikke å fjerne mailen til trvx… her må de skjønne at markedet trenger klarhet i form av børsmelding 07.00… så bombander gjerne IR…
Hvorfor er det usivilisert å legge ut en offentlig adresse til en sjef i ett firma mange av oss her har investert mye penger i??
Beklager, men dette blir veldig “1984” for min del!
kommer ikke lenger enn til 7 7 7 7 7 7
Dette var å helle kaldt vann i årene på småaksjonærene. Men hva kunde man forvente etter de tidligere emisjons fadeser i norsk biotek?
Da var den siste tids oppgang radert bort…
Ny ørkenvandring nede på 6-7 tallet.
Tragisk at de måtte helt ned på 7 tallet for å få fulltegnet emisjonen
Det er tydelig kjøpers marked når det kommer til emmisjoner, det har vi sett i mange selskaper den siste tiden.
Middagsbordet til Øystein…
Jeg tror vi kommer til å få et massivt fall i andre norske biotek-selskaper i morgen også.
Er det egentlig noen vits å investere i norsk biotek lengre for småinvestorer?
Så kan de kose seg på neste emisjon, når kursene er enda mer gruset enn de er nå.
INVESTOR CONTACT
Torbjørn Furuseth
CFO
Email: torbjorn.furuseth@targovax.comPhone: [+47 932 11 101](tel:+47 3211101)
Offentlig tilgjengelig informasjon!
Modereringen er faktisk helt on point. Selv du skjønner det om du så postene som ble fjernet.
Postene som ble fjernet ble heller ikke fjernet fordi de inneholdt offentlig informasjon. Og diskusjonen rundt hvorfor de ble fjernet er tatt på pm med de det gjelder.