Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

@tusekakk, Når en ser hva som har skjedd med nano, pcib og nå Trvx, er svaret et ubetinget nei.
Alt dette ser for meg ut som en eneste stor svindel.

Send en melding til Øystein Soug om du er uenig med tidspunkt og/eller emi på 7,-

oystein.soug@targovax.com

2 Likes

Selv jeg :kissing_closed_eyes:du er ganske sjarmerende med dine intetsigende herskerteknikker.
Det er da helt innafor å mane til reaksjon og dele offentlig tilgjengelige e-poster.

1 Like

Utrolig mange har blitt svindlet

Sendt.

2 Likes

@BioMed, trøsten får være at Trvx er ikke de eneste biotek aksjonærene på OSB som har blitt svindlet, selv om det faller enkelte av aksjonærene tungt for bryste å innrømme det.

Telefonnummeret ( som ligger på nettsiden til Targo) til Torbjørn er: 932 11 101
Jeg har på en sivilisert måte (jeg har mer enn folkeskole) fortalt han at jeg er skuffet via melding.

3 Likes

21/03-2019 23:55:57: (TRVX) TARGOVAX ASA - NOTIFICATION OF SHAREHOLDING

Dette er jo ikke samme type emisjon!

Er det sånn at kursen nødvendigvis trenger å gå ned til 7?

EMI en er jo fulltegnet på 2,5 time av større investorer som ikke kan selge sine nyervervede aksjer før om 90 dager ref. børsmelding

I forbindelse med Privatposten har selskapet, enkelte aksjonærer, styrets medlemmer og selskapets primærinnsidere inngått låseforetak i en periode på 90 dager fra betalingsdagen, med unntak av vanlige unntak.

Healthcap tegnet ikke?

1 Like

Jeg tror det viktige her er:

Sikkert bare de som uansett er langsiktige.

Tør snart ikke ta i bio…

1 Like

7kr ja.
Da blir det game over for min del. Lykke på reisa møkka selskap.

2 Likes

Som vanlig så stilles aksjer til disposisjon umiddelbart… Da vet man at det neppe er nye langsiktige som kom inn.

Skal vel pumpes ut med 2-3% fortjeneste. Ser vel kursen ned mot emi kurs i dag.

Sinnsykt blodbad i vente. Første hausse kursen på en jalla-avtale med en biotechnøtt som aldri kommer til å oppnå noen milestones (100 mill liksom), så hente penger på ATL og så informerer de at Healtcap ikke ønsker å tegne seg i emisjonen. På en kurs man skulle tro var fristende…

2 Likes

Det at kursen skal ned mot emisjonskursen er nærmest garantert, blir ikke det minste forundret om den faller under slik som med nano og pcib

Tror du har rett her, ser ingen grunn til at trvx skal unnslippe tur under emisjonskurs på kort sikt.

Synes fortsatt at gårsdagens kursutvikling var merkelig, men ser ikke umiddelbart hvem som skulle tjene på den pumpen…

1 Like

Er salgsstopp i 90 dager på disse aksjene.

Da må du lese en gang til tenker jeg. Dessuten hvorfor skulle de t haste med å få tilgang til aksjene om man var bundet i 90 dager. Joda, 90 dager gjelder for noen, men neppe alle