Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Fra artikkelen…
The company is already testing this approach in prostate and lung cancer.

Det er vel med oncos102 og trvx…

Hvilken uttalelse sikter du til?

Sotio har igang flere kliniske tester både mot ovarian og prostata. Den du linker til startet i 2013, den de har igang med TRVX startet i 2018. Vi kan ikke forvente mirakler på så kort tid.

1 Like

Husker 2, men ikke ordrett…1 med cfo @q4 presentasjonen og 1 med ceo @dnb

Forventer ikke mirakler. Men når DCVAC leverer bra data og skal kombineres med oncos samt gi oss trvx aksjonærer en oppdatering i løpet av 2019, blir jeg hopefull…

Vi får håpe de har fremgang og leverer gode resultater i kombinasjonen. SOTIO er eid av PPF group, som har følgende assets:
Total assets €38.222 billion (2017»

https://www.sotio.com/bussines-development/bd-strategy

Ved gode synergier/resultater i den kliniske studien, skulle en ikke tro veien til en lisensiering var så lang. SOTIO ser ut til å kjøre et svært bredt og ambisiøst klinisk program, slik at de også må prioritere selvsagt.

1 Like

Sotios störste eier er Petr Kellner. Tsjekkias Store Ulv og landets rikeste. Kontrollfreak som etter investeringen har lärt at TTT i bio. Lang informativ artikkel i Handelsblatt.de for et par mnd siden. (Betalingsmur) Kellner gir ikke ved dörene saa opplysningen om at Sotio hadde trukket seg, satte en stökk i meg. Ikke for at jeg tror at Targo gaar lenger mot syd, men jeg vil helst beholde haapet om opptur.

Ah… @InVivo… Jeg kom på at @BioMed lagde en fantastisk transcript fra Q4!

Her står det:
"On the 2 gray ones, peritoneal and prostate, we cannot commit to milestones, but the peritoneal metastases, which is by far the most important of those 2 is progressing nicely and prostate not that much at the moment. "

Fikk en en lignende vibbe, da soug sa noe lignende @dnb, men her har jeg ingen transcript å referer til…

Nå kan det hende at det er så enkelt som at rekrutteringen går sakte ell lignende, men det tar tydeligvis tid med denne…

2 Likes

hvor får du dette fra?

Les det du skrev lenger opp paa traaden!

Synes dere skal begynne å dokumentere påstandene deres nå gutter. Her er Sotios hjemmeside.

https://www.sotio.com/clinical-trials/prostate-cancer-clinical-trials/phase-i-ii-clinical-trials

1 Like

Leste hjemmesiden for to mnd siden, derfor ble jeg saa overrasket over kveldens opplysning om at Sotio skulle väre paa tur ut av oncos.

Gud bedre. Hvor får du dette fra? Les igjen og siter tekst om du mistolker… de har ikke trukket seg…

Du la opp til det selv med dine spekulasjoner Whatsthat, men nå har det vel blitt kokt nok suppe på den spikeren?

1 Like

fakta fra transcript vs spekulasjoner, … samme som nedprioriteringer og trukket seg… potato/patato :sleepy:

Får håpe selskapet tolker spørsmålet riktig på torsdag…

Og det er langt fra at det evt går sakte til at det er nedprioritering slik som du tolket det til. Pasientrekruttering er ikke alltid optimal. Heldigvis får vi vel si.

Formuleringen og ordene som er valgt i spørsmålet er bevisst, for å provosere frem et svar… så får vi se hva de svarer om spørsmålet stilles… :slight_smile:

Nei, er det en ting ledelsen ikke har innsikt i er det hvordan ulike investorer gjør sine vurderinger – selv om investoren sitter i styret.

Spørs om han har peiling. Eg tror han har det da… men. Nå håper eg det blir lønn igjen snart for dette kommer til å bli dyrt.

Noen som har lyst til å dele siste topp50? :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like