Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Må henstille at vi ikke bevæger os for langt ned i niveau og fremsætter ligegyldige teorier; der er ingen her, der nævner sabotage men manglende indsigt i markedspsykologien. Jeg mener @Whatsthat har et validt perspektiv vedr. TG og AstraZeneca.

Som langsiktig aksjonær og sett bort fra aksjekurs, så syntes jeg at de strategiske beslutningene og valgene tatt etter FFN har vært bra!

Har lenge undret over hvordan de skulle utvikle 2 så spennende plattformer og nå ser det ut til at de muligens får dette til med partnere som PICI/AZ. Om de får dette til, blir jg virkelig imponert.

MEN det som skjedde nå med EMI får dem til å se ut som noen amatører. De blir betalt altfor mye for å gjøre slike tilsynelatende idiotiske valg, derrav mine salgsspekulasjoner og AZ nevnt ovenfor…

Hva med konstant nedsalg samme sekund som oppkjøp av kurs ? Det har foregått i hele dag …

Virker som om noen er intressert i kursnedgang :thinking:

Uansett meget spent på hva de vil si på torsdag ! :smiley:

Det er alltid shortere i aksjer med litt volum.
Jeg tror det er svært begrenset med hva de kommer med av ny informasjon om selve selskapet.
Det de bør gjøre er å forklare og presisere sine beveggrunner for hvorfor det valgte det tidspunktet for å holde en emi.

Selger og kjøper til en lavere kurs, blir mer aksjer av slik. Dvs helt til kursen plutselig fyker avgårde, da kan en sitte med fingen en hvis plass.

Vel… det beste vi kan håpe på er kroppspråk eller slip ups… vi får nok ikke denne: " we wanted to ensure our cash position, before negotiating a deal with BP for both platforms"…

Om ikke dette er tilfelle vil dårlig data i open label studier i fremtidig børsmeldinger være en forklaring på EMI @7

Ja, da håper jeg det er Magnus som snakker, han er ganske god på å ikke holde kortene tett til brystet :sweat_smile:

1 Like

Hehehe… har du merket det du også?? Han gir fra seg sykt mye inside info…

Tror ledelsen har merket dette, ref færre presentasjoner på disse små eventene…

1 Like

Forventer at Magnus Jaderberg dukker opp på torsdag. Har ikke hørt noe fra han på lenge.

Siste var vel denne i November:

Ja, det stemmer nok. Lurer på hvorfor han ikke var med på Q4 presentasjonen.

I og med at det ikke presenteres noen nye medisinske tall på torsdag, så er det ikke sikkert han er der.

Krysser fingrene for at Magnus er der for å besvare mitt ikke EMI relaterte spørsmål…

ONCOS: er det noen begrensninger i avtalen mellom CRI + AZ som forhindrer dere i å effiktivt samarbeide/forhandle med andre? F.eks SOTIO og deres nedprioritering. Har andre aktører kontaktet dere vedrørende ONCOS?

1 Like

“Sotio og deres nedprioritering”. ?? Er det noe jeg har gaatt glipp av?

Se Q4 og CFO sine uttalelser i sammenheng med CEO på DnB healthcare og bedøm selv… :slight_smile:

Og??

Så samarbeidet med Sotio er dødt?

Neineinei… men uttalelsene fra trvx sin side gir oss ikke akuratt positive vibber (SOTIO som styrer)… prøver å fremprovosere et svar fra de spørsmålet mitt, da SOTIO nylig lanserte dette:

https://labiotech.eu/medical/sotio-ovarian-cancer-immunotherapy

Kanskje de er tilbakeholdene grunnet betingelser trvx har med AZ / CRI… syntes det også er underlig at de ikke kommuniserer noe mer annet enn at “virus er hot og vi er next in line”…

Nå gjelder vel TRVX sitt samarbeide med Sotio en annen krefttype enn den du linker til her, og er i en veldig tidlig fase. At Sotio også har andre studier igang for samme krefttype er jo et moment men TRVX sitt studie står jo oppført sammen med de andre studiene Sotio har igang så jeg mener vi må se dette som din tolkning av uttalelser fra to forskjellige personer og ikke noe annet.