Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Nå klarte man vel å «kurere» 20% av pasientene med TG vaksinen, så da er det vel lov å bruke ordet kur?

2 Likes

Ja, men livsforlengende er nok der håpet og troen bør ligge.

Enig Ramsess, mitt sitat var en klargjøring til aborum som ikke var sikker på hva Jonas sa :slight_smile:

1 Like

Ja, men Hydro studien viste jo en «hale» det 20% av pasientene levde 10 år etter.

Så håpet bør jo ligge i å gjenskape dette. Og nå brukes en mer optimal dose i tillegg.

4 Likes

Helt enig. men mener at livsforlengende må være målet, og kur en bonus.
Bare sånn at aksjen ikke “dasser” når Targo ikke klarte å kurere kreft i bukspyttkjertelen.

Jonas er jo en forsiktig og nøktern fyr som ikke rosemaler situasjonen, det var jo alle enige om i forrige uke også ikke sant :slight_smile:

Spørsmålet jeg sendte til podcasten (som blir diskutert 19:00-23.45) var et veldig laaangt spørsmål. Forkortet den før jeg sendte dette til trvx som forhåpentligvis besvarer imorgen:

TG01 i inoperabel pancreas kreft + CPI med PICI. Her er OS svært lav, om dere leser ut vesentlig mye bedre data. hvor raskt kan potensielt TG01 være på markedet? 2022?

Artig at Einarsson svarte slik han gjorde da han skjønte hele poenget mitt med at OS (som er særdeles lav 3-5 mnder? ) må slås/bedres for å raskt komme videre.

Da CIPI samarbeider med verdens ledende Key Opinion Leaders, håper jeg de fokuserer på å designe protokollene og kombinere CHEMO, CPI og TG i flere armer, med baktanke om å ha “mest mulig på plass” i form av veien videre mot markedet ved god datautlesning.

Soug sa på Q4 at de er håpefulle på å behandle første pasient innen 12 mnd.

TG har jo både gode data og safety fra Hydro, resected pancreas kreft, og potensielt nå i form av flere store studier med PICI, så det må da vel være mulig å få dette raskere ut i markedet om de allerede i 2020 ser at pasientene lever mye lenger enn OS for inoperabel PC?

En utrolig trist tanke går mot denne kontrollgruppen der alle dør og potensielt går glipp av forlengelse av liv og/eller kur. :cry:

3 Likes

selv med livsforlengende burde vi lett kunne gå brukbart fra 7kr.

Indeed, og med så mange ben å stå på burde vi være lang langt høyere.

1 Like

En av de beste podcastene radium har produsert så langt.
Men der er ingen garenti for at dette unike tilbudet vil bestå i fremtiden.
Til det er der altfor mange som tankeløst forsøker å fremstille Einarsson i et dårlig lys.

Som sagt , veldig trist dersom noen få klarer å ødelegge for flertallet.
Et anonymt forum kan skape uholdbare situasjoner og en bør varsle og få fjernet slike innlegg raskt.

Kanskje enhvær også burde sende en mail til radium podcast og gi uttrykk for at en setter pris på dette tilbudet.
Kan ikke være særlig moro å motta bare bøllepost når en tilbyr en gratis-tjeneste etter beste evne.

Personlig synes jeg einarsson & co gjør en fantastisk jobb og takker så mye.

Å komme sutrende i etterkant etter en investering og skylde på radforsk for det som skjer med investeringen er jo helt på jordet.
Det er en frivillig sak å høre på disse podcastene og ser en etter skyldige etter en uheldig investering så ta en titt i speilet.

14 Likes

Helt enig ufo, jeg tror mange var i overkant kritiske i forrige uke. Lett å glemme at hver enkelt er ansvarlig for sine investeringer og avgjørelser.

1 Like

En ting er å være ansvarlig for egne investeringer og avgjørelser. En annen ting er å bli ført bak lyset…

Dette må de bare få tilbakemelding på at er uakseptabelt, slik at de ikke ødelegger tilliten til radforsk-miljøet ytterligere.

Det er selvsagt at enhver er ansvarlig for sine egne investeringer, det er jo ikke dette det handler om. :thinking:

Det handler om at når Einarsson som Administrerende direktør i Radiumhospitalets forskningsstiftelse (nest største eier i Trvx) i hausser og skryter uhemmet av selskapet dagen før samme selskap går til det skritt å ha en emisjon til 40% under pålydende kurs, så er dette meget påfallende, for å si det mildt.

4 Likes

Som vi så på aksjonærliste så var allerede aksjene flytter over på DnB konto onsdag . Dette er avtalt på forhånd og vi skal ikke lenger tilbake enn 12.mars for og se en kurs på 8kr …

Så VI må slappe av litt … hardt , men ja … :nerd_face:

2 Likes

Selv i dagens podcast, nevner Einarsson dette med at tidspunkt for EMI, noe som stemmer, sett historisk EMI og pengebeholdning.

Jeg håper virkelig at vi får noen avklaringer imorgen vedrørende EMI, rabatt og sum. (mulig de må holde leppene tette og fremstå som idioter, ref AZ teori om oppkjøp)

Trekk fra x antall millioner som må spyttes inn i CIPI + CRI samarbeid - ca 10 mnok forbruk i mnd og svaret vil gi oss tidspunkt for neste potensielle EMI… jeg tipper det tilsvarer 6 mnder som for meg er en gåte…

Regner med at noe vil skje innen de neste 4 mnd’ene, hvis ikke, så selg før EMI treffer på nytt… :wink:

1 Like

Enig, neste gang jeg kjøper i Targo er etter emisjon, det blir strategien framover, noe annet er for risky.

1 Like

Nå skal jeg ikke røpe for mye av mine strategier, men jeg skal handle mer før et gitt tidspunkt i H1 :slight_smile:

Skal kjøpe tilbake noen tusen aksjer pluss en god del nye innen nær fremtid tenker jeg :grinning:

Smart!

Smart og smart fru blom. Det kan vær leng til vi får svare på det. Uansett så er det jo å for å forsvare posisjon ved å kjøpe emi aksjer samt fylle på med enda flere.

Gjorde som proffene og solgte 50 øre over emi for det antallet jeg er garantert. Blir de billigere så slipper jeg å bruke så mye ekstra for å holde posisjon.