Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ja, nei det er ikke klart hva utfallet blir.
Jeg regner ikke med at noe er i markedet før tidligst 2024/25, men jeg tror selskapet er solgt lenge før det.

2 Likes

Dejlig stemning på HO. Man ser klaphattene kravle frem under deres sten, for at overbevise andre om at selskabet er 0,00 NOK værd.

Et tydeligt signal om at bunden er nået. Husk aldrig at lade anonyme diktere din strategi.

3 Likes

Noob spørsmål, hva er HO?

diskusjonsforum på hegnar.no

Ahh, takker for svar.

1 Like

Fra Q&A i dag og frem til ASCO blir en meget spennende periode. Håper på fornuftige svar i ettermiddag, og ser frem til avlesninger frem mot sommerferien :+1:t3: Ha en fin dag, godt folk!

3 Likes

Når og hvor finner man prospektet for emisjonen?

The Prospectus will be available from tomorrow, 28 March 2019, on the following websites: www.targovax.com and www.dnb.no/emisjoner. Hard copies of the Prospectus will be available at the offices of Targovax ASA, Lilleakerveien 2 C, 0283 Oslo, Norway or by contacting DNB Markets at [+47 23 26 81 01](tel:+47 23 26 81 01).

1 Like

Godt med aksjer igjen til salgs rett over 7 nå. Sliter med å forstå dette.

2 Likes

Er ikke vanskelig å forstå om man har nok fra før. Da selger man det man kan til pris over 7,00,- Man er jo garantert ett vist volum i rep emi.

Skulle prisen falle ytterligere så er det jo ett pluss for den inviduelle investoren.

Hørte på podcasten i går og da sa Jonas Einarsson at vaksinen skulle brukes på inoperabel bukspyttkjertelkreft.

Siden TG01 er på resected pancreas (opererte bukspyttkjertelkreftpasienter) kunne det være interessent å vite hva dom skjer med TG01.

Legges det dødt?

Stemmer det Einarsson sier så begynner man jo på en ny indikasjon.
Så om noen kan få klarhet i på dagens Q&A om dette blir i tillegg til TG01 eller i stedet for TG01 hadde det vært interessant å vite.

3 Likes

Har akkumulert litt rett over 7… har troen :+1:t3:

1 Like

Caset er vel relativt binært. Klarer de å få til en livsforlengende eller bedre medisin og beviser dette blir det fest. Klarer de det ikke sitter vi med skjegget i postkassa.

En ekstra dimensjon blir selvsagt konkurrerende løsninger, men ingen er vel på nivå med Targovax i nærmeste framtid?

Selskapet er garantert en del der, men for hver enkelt er det knapper og glansbilder. Men bra det kommer inn mer penger til selskapet selvfølgelig.

Pancreas er vel pancreas, uanset om patienten er operabel eller ej? TG-01 målretter jo RAS mutationen og problemstillingen er (som jeg forstår det), at kræften altid vender tilbage, men med samme signatur.

Spørgsmålet vel nærmere, om TG-01 giver nogen mærkbar forskel, når patienten sidder med en større tumor (inoperabel) og hvorvidt immunforsvaret, med hjælp fra TG-01, har nogen som helst chance for at gøre en forskel for patienter med svært dårlig OS.

Med mindre, der ligger mere bag spørgsmålet, så ser jeg ikke dette som værende en ny indikation.

Markedet forventer tilsyneladende ikke stort udsalg under 7,00 (dette billede er for nærværende en anden reaktion, end dét jeg havde set … normalt falder kursen væsentligt under emissionsniveau og TRVX har kun set ganske få stop loss raids).

2 Likes

Altså, jeg fikk 50 øre mer enn hva jeg må betale. Det betyr at jeg for hver 14 aksje jeg solhgte så får jeg 1 gartis i rep emi. Har du mange aksjer så skjønner du nok fort at det blir penger av slikt.

I tillegg så er det jo ikke utenkelig at man vil forsvare sin posisjon ifbm 20% utvanning og da må man handle mer enn det man får gjennom rep emi

Kreft er kreft og ille for den som får det. Men i et regulatorisk løp må man selvsagt skille på de ulike indikasjonene.
Det er garantert store forskjeller på behandling man gir til en pasient som har fått operert ut kreften sin og en som ikke kan det.
Jeg vil også tro at det er vurderinger å gjøre med vaksinasjonen også.
I TG01 ble vaksine gitt etter operasjon og følgelig når pasienten hadde lite eller tilnærmet ingen kreftceller i kroppen, mens i inoperabel pancreas har selvsagt pasienten masse kreftceller i kroppen.

3 Likes

Går som regel i overvåkning og kartlegging av spredning inn i operasjon/cellegift, om pasienten er sterk nok til å tåle det har de bedre prognoser. Slik jeg har forstått det. Har ikke hørt om bruk av andre metoder enn cellegift på noen av de jeg kjenner som har/har hatt kreft, MEN det er bare et fåtall. Så min kommentar er egentlig ikke signifikant :stuck_out_tongue:

Indikationen er vel pancreas, men behandlingstilbudene efter evt. operation kan selvsagt være forskellig fra de patienter, der ikke kan opereres. Muligt det er en klinisk detalje, men jeg forstår ikke, at patienten skulle overgå til en ny indikation, bare fordi man har været gennem behandling.

“jeg har ikke længere pancreas, da jeg er behandlet” … vs. “jeg har fortsat pancreas, da jeg ikke er behandlet”

Jeg er ikke klinisk uddannet, så det er bare ren reflektion. Jeg har stillet spørgsmålet til dagens Q&A og vi må afvente evt. svar.