Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ordreboken for øyeblikket

Egentlig er mine innspill mer ment som spørsmål til dagens Q&A. Greit å få en oppklaring i tidslinjer, strategi og prioriteringer nå som Parker er i bildet.

Hvad er da det konkrete spørgsmål? :slight_smile:

1 Like

Husk at de har en visjon å få TG som en generell behandling for RAS mutert kreft…

De fleste kortsiktige som fikk tildeling var vel ute allerede før stengning på tirsdag som var oppgjør for tildelingen ?

28/03-2019 10:21:23: (TRVX) TARGOVAX ASA - REGISTRATION OF SHARE CAPITAL INCREASE FOLLOWING THE PRIVATE PLACEMENT

Spørsmål er om samarbeidet med Parker gjelder for inoperabel pancreas og hva det betyr for TG01 og hvordan de ser for seg et utviklingsløp i ny indikasjon.

Det har Einarssom nærmest bekreftet (inoperabel) men de har nevnt at de potensielt skal kjøre flere studier også, (sansynligvis operabel).

Vi vet det fungerer i operabel (og samarbeid her burde være rettet/designet mot markedsføring ved gode PFS/DFS endpoints f.eks)

Spørsmålet er om TG + CPI i det hele tatt fungerer i inoperabel…

Men er ikke kreftsvulster som er inoperable det pga. hvor de er? Burde ikke et stoff som fraktes med blodet nå slike svulster likt som operable svulster?

Whatsthat

“TG01 i inoperabel pancreas kreft + CPI med PICI. Her er OS svært lav, om dere leser ut vesentlig mye bedre data. hvor raskt kan potensielt TG01 være på markedet? 2022?”

Andre kan svare bedre enn meg, jeg tror de må gjennomføre minst fase 1 og 2 siden dette er en ny studie og kan ta mange år, kanskje 2025-2026.

2 Likes

Ja, det tror jeg også, men kan de få markedstillatelse mens de gjør dette?

Uetisk å ikke gi noe som fungerer da alternativet er døden…

Det samme vil gjelde for oncos i melanoma, der oncos potensielt er siste sjangs…

Er iallefall ikke forventningsrally idag. Tenker det at kursen kanskje skyter fart etter seansen kl 13. Krysser fingre at ledelsen kommer med en gulrot.

6 Likes

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-78

Tidslinje 20 15
Her sier einarsson at de skal gjøre det i inoperabel

Martins, slik jeg har fortstått det så vaksineres pasienten etter operasjon i TG01.

1 Like

Og i cohort 2 som hadde overvekt av R1 pasienter leverer best resultat med sitt doseringsregime. :slight_smile:

Det gjorde han i episode 77 også, derfor jeg spesifiserte spørsmålet mot inoperabel kreft…

Nesten 50 % av emisjonen tegnet av amerikanske investorer forstår jeg. Det er positivt.

1 Like

Joda, men det tror jeg ikke før jeg ser det på listene. Og at de blir varende en stund. Mange amerikanske investorer som gjerne deltar i emi og hopper rett etterpå.

Noen som følger Q & A nå som kan komme med et kort sammendrag?

Sa de noe på Q & A hvorfor emisjonen ble 7kr og ikke mer ?