Det var til den prisen det var mulig å hente inn pengene
Damn. Kan ikke vært store interessen da.
Rent generelt kan vi slå fast at det er ventet mye data fremover. Samarbeidet med parker er superspennende
En trøtt og resignert forestilling er den nærmeste beskrivelsen jeg kommer frem til. Dessverre.
Uenig. De virker rolige og fortsetter på den spennende reisen. Er begrenset med vinduer de kan hente inn penger, bla i forhold til innside osv
Stakkars folk… tipper de har fått kjørt seg med spørsmål på epost og tlf fra småaksjonærer som ser feriepenger/ konfirmasjonspengene minke i verdi.
TRVX får spørsmål om å være med i studier som går i US og hvor de dyktigste hodene deltar.
Sier noe det da skulle en tro.
Ettersom det denne gangen er snakk om ikkeopererbar kreft så ser en resultatene mye tidligere noe som vel har vært en av grunnene til ikke å være aksjonær hær.
Jeg synes det var en god mulighed for at stille spørgsmål til selskabet (alle mine spørgsmål blev besvaret) og svarene korrelerede med dét Torbjørn Furuseth leverede på den tele conf. jeg havde med selskabet tidligere.
Jeg har altid haft tillid til, at ledelsen arbejder for aktionærernes værdier, men er uenig i timingen til emissionen. Thorbjørn forsøgte at perspektivere omkring selskabets mulighedsrum (inside info mv.), der gjorde det mere synligt, at “window of opportunity” er ganske kort og har været udfordret af markedet i de senere måneder (specielt Q4, 2018).
Den aktuelle kurs vil give mulighed for at akkumulere og jeg vil benytte mig af muligheden til at øge børnenes andel af langsigtede aktier i selskabet - de kan stå i årevis, før der skal sælges.
Der optræder svært perfide kommentarer blandt ferske skribenter på forskellige foraer og mens man kan vælge at tage dette personligt, vil jeg vælge at stole på min egen vurdering af selskabet og de resultater, der er fremlagt - fremragende resultater så langt, med mere i vente på TG og ONCOS.
- OS for TG-01 er svært imponerende.
- ONCOS har leveret CR for en CPI terminal patient.
- Svært stærk immunrespons
- Svært stærk safety profile
- Svært høj quality of life under behandling
- PICI, CRI mfl. henvender sig for at køre sponserede studier på hhv. TG og ONCOS
Jeg vedkender mig, at der er skuffelse over emissionen, men ultimativt erkender jeg også, at jeg er software arkitekt og må stole på, at ledelsen agerer bedst muligt på de muligheder, der viser sig … uanset om dette modsiger egen agenda.
https://www.parkerici.org/person/james-p-allison-phd/
Må vel med rette kunne karakterisere denne organisasjonen for noe av det ypperste som finnes i US.
Men om det er nok til å imponere småaksjonærene i TRVX er nok ikke noe selvfølge.
Om de i verste fall hopper av med en gang hjelper det at nå vet om Targovax Jo flere jo bedre som blir sagt i presentasjonen: “vi øker aksjonærbasen”
Selv om de kanskje ikke blir en permanent del av aksjonærbasen med en gang er det oppmerksomhet rundt selskapet, produktet og aksjen vi er ute etter. Sånn at de også er der når resultatene kommer.
Hehe “Parkerici? Selger de fisk eller olje? Ikke? Da er det vel ikke noe viktig?”
Men seriøst sett så kommer verdien av å bli kjent i USA når investorene kjøper opp kursen. Man kan se dette som et godt første steg mot en framtid hvor det kan skje, men som vi ser av kursen har det ikke skjedd enda. Det blir en forsterkning av det gode resultater kan bringe, så vi sitter fortsatt og må vente en stund eller kort tid, det vet vi ikke.
Falt Q&A i dårlig jord? Noen som kaster kortene. Forstår ikke hvorfor den handles under 7.
Ren logik at den vil ramme 7,00 blankt og i perioder blive handlet under (nogen kaster kortene … metaltræthed eller tvangssalg er jo efterhånden en naturlig ting, når aktionærer belåner deres portefølje).
Herfra er der pause fra aborum.
Er du ferdighandlet på disse nivåene inntil videre?
Nej; jeg tager en pause fra foraer.
Takk så langt Aborum!!! Nyt en velfortjent pause i solen:)
Har selv økt og venter på bedre tider
Kjøper også nå rundt 7 kr.
Rep emien avsluttes 16 mai. Betyr det at det blir ørkenvandring i 6 uker rundt og, så “selvfølgelig”, under emiprisen.
Jeg la merke til at Soug avslutningsvis ikke sa noe om melanom fulle første cohort da han nevnte upcoming events, kun 3 års TG-01 og neste kvartalspresentasjon.
Ikke om det kommer nyheter før det. Repemi størrelsen er nokså liten totalt sett så de tynger ikke mye om det kommer noen ekte gode nyheter.
Fritt fall… bare å glemme heile skiten… RIP life