Nå skremte du meg litt. Den er bare på 6,85. Ned 2,2%. Det er ikke det man kaller fritt fall.
Sa de noe om hvorfor de gjorde emisjon på dette tidspunktet og om pengene ble hentet til noe spesielt formål?
Og kunne de bekrefte Einarsson sin antagelse om at Parker-samarbeidet gjelder inoperabel pancreas og ikke resected pancreas.
- De var usikre på investeringsviljen etter et vanskelig Q4 i 2018 for Biotech emisjoner. 2. En emisjon krever at all info er ute, så om de vet noe vi ikke vet kan de ikke ha emisjon. Derfor passet det nå.
Formålet er å sikre at de kan kjøre studiene på best mulig måte og ha midler til riktig tid.
Angående all info, det bar lovet et fullstendig prospekt på Targovax sine hjemmeside den 28. mars, noen som har sett noe til det?
Parker-samarbeidet gjelder inoperabel pancreas. Dette kommer i tillegg til studien på operabel pancreas de holder på med fra før.
Fremtiden for TRVX ser ekstremt lovende ut, her er Prospectus 27.03.2019
prospectus TRVX.pdf (3,1 MB)
Ca 31.00
Hørte jeg riktig at Øystein sa følgende om Den randomiserte studien i Mesotheliom : «Denne studien er snart ferdig rekruttert». Isåfall har de 30 pasientene blitt rekruttert ganske raskt og det vil jeg si er meget posivt.
Edit. Hørte igjen og det er vell faktisk det han sier?
Her er lenken til studien, og ser også ut til å ha blitt oppdatert 14 mars i år
Det stemmer.
Hørte Øystein si de jobber med Oncos X, de har ikke fortalt så mye om ennå men kunne forvente noe data i 2019. Hørte jeg rett?
Har endelig fått sett denne sesjonen og deler mine notater med dere. (mye av dette er nevnt over).
Interessante benevnelser:
*Har en liste med potensielle partnere for TG studien
Video:
Tid (ca): 10:38 --> EMI, Kjedelig for aksjonærer kortsiktig, men bra for mellomlangsikt- langsikt verdier… (kommentar fra meg: er 74 mill langsiktig?)
Tid (ca): 11:35 --> Slip up, 2 avtaler? (kommentar fra meg: Soug får hjerte i halsen)…
Tid (ca): 17:12 --> (inoperabel PC) i tett samarbeid med FDA, Parker gjør det ikke av akademisk interesse, de gjør det for å få det til pasientene…
Tid (ca): 20:40 --> 3 års overlevelse kommer i mai/juni
Tid (ca): 26:05 --> opererbar PC indekasjon som man ønsker å gjøre studier med. fremdeles strategien. (kommentar fra meg: Er dette den andre avtalen da? ref slip up tid 11:35…)
Tid (ca): 26:35 --> hvis du har gode resultater, så vil FDA hjelpe til å få dette til pasientene på en rask og effektiv måte.Hvis det er gode resultater, så vil dette være en kort vei til markedet. (Endelig fikk jeg svar på mitt spørsmål… men hvor kort er kort? )
Tid (ca): 28:50 --> Mesothelioma on track for utlesning i 2020.
Tid (ca): 29:00 --> Peritoneal data kommer sikkert i år (som spekulert går nok SOTIO saaakte fremover)
Tid (ca): 29:50 --> ONCOS X data kommer i 2019…
Tid (ca): 30:26 --> Det pågår studier i mesothelioma som vi ikke er en del av. (tidligere har de uttalt at de ikke kjenner til noen konkurrenter/kjenner til noen som holder på med dette, men mulig de mente med virus og ikke CPI) kommer kanskje en CPI arm?
Tid (ca): 31:44 --> Mesothelioma snart ferdig rekrutert.
Tid (ca): 34:31 --> Første som skjer (sannsynligvis) = 3 års data TG01.
–
Sammendrag:
Første som (sannsynligvis) skjer, er 3 års data, som kommer i mai/juni.
Mesothelioma on track (snart ferdig rekruttert!), CPI data fra andre studier blir tydeligvis viktig for veien videre. Preitoneal er jokeren som sannsynligvis kommer i 2019 (får håpe SOTIO også kommer 2019). Inoperabel PC i samarbeid med Parker, CRI og tett dialog med FDA for kortere vei til markedet…
Spekulasjon:
Virker som om det kommer en større studie i operert PC i samarbeid med noen andre enn Parker.
Bra oppsummering! Man kan lese mye mellom linjene av det som ble sagt veldig positivt. At Targovax kan handles under 7kr er intet mindre enn et røverkjøp. De har så mye på gang at det er bare å vente i spenning på forhåpentligvis mye god data
Hvor mye cash har Targovax etter emisjonen?
Fikk litt godfølelsen her nå. Ved snart ferdig rekruttert randomisert Mesotheliom studie, som er vår “lead indication” og nærmeste “path” til markedet, ser det i mine øyne straks litt mer positivt ut. Da forstår jeg også mer bruken av kapital, når de faktisk da har innrullert en god del pasienter. Blir spennende med et “head to head” resultater også.
Litt gammel snacks fra fase 1 studien som omhandlet flere indikasjoner :
… Det var ikke uten grunn at de gikk videre med Mesotheliom.
Litt mer faglig utfyllende.
I tillegg nevner Soug en liste med interessenter etter de gode TG01 dataene. Akademikere, i tillegg fikk jeg inntrykk av at det gjaldt selskaper(?). TG02 dataene var også noe han la trykk på der dette selvsagt var interessante data for potensielle partnere.(Som jeg mener er naturlig). Dette stemmer overens med at dette er et POC studie. Kanskje det kommer flere samarbeidsstudier “along the way”.
Denne:
Og velkommen hit!
Velkommen.
For ONCOS så må du se denne:
Om peritoneal utlesningen i år er bra, så skal du ikke se bort ifra at Targovax havner på denne oppkjøpslisten. Ellers se video som @Ramsess henviser til.
Hvorfor ikke satse på gode fimavacc data før du investerer videre? Er selv i PCI…
Absolutt, men om andre CPI studier i mesothelioma er strålende, så kan de potensielt ha sløst en god del $$ på chemo kombi… Ellers, ja mye positivt, men blir irritert over disse 74 mill som liksom skal blidgjøre oss over tid, da disse pengene brennes bort på noen måneder samt cash depositum mot PICI studie®…
@Heisannhoppsann… uten å sjekke, så tipper jeg de sitter på ca 190mnok etter EMI. På Q1 (9 mai?) Får vi svar, da forhåpentligvis også med info om hvor mye som går til disse sponsede studiene…
Hørte på Q&A om igjen. Soug sa klart og tydelig (rundt 28 minutter) at melanomdataene på de siste 3 pasientene i cohort 1 kommer i løpet av 2019, altså ikke nødvendigvis H12019, som tidligere guidet.
Det virker som om dataene er forsinket.
Må si jeg er noe deprimert etter dagens Q&A. Soug virket uentusiastisk, og Furuseth som et vedheng som skyter inn kommentarer når Soug ikke har noe å komme med.
Jeg registrerer at andre «ser og hører» annet mellom linjene, men jeg ser ikke helt det. Når øverste ledelse sitter og nærmest piner seg gjennom en halvtime med betimelige spørsmål, kun dager etter å ha knust alt momentum i aksjen med en dårlig unnskyldning om at det tidligere har vært vanskelig å hente penger i sektoren, mister man i allefall meg litt. Man håper selvsagt at avlesningene frem mot sommeren skal være gode og kunne gi kursen et løft, men det fremstod ikke slik for meg.
Spørsmålene jeg sitter igjen med er; 1) hvor lenge må man sitte for å kunne hente ut en anselig gevinst? Og 2) vil vi se tosifret aksjekurs i 2019 igjen?
Er alternativet at en må sitte mot 2022-23 for å forvente gode resultater, kommer straks spørsmålet; hvor mange emisjoner og utdanninger skal man tåle? Mtp hvor dårlig håndtert denne emisjonen har vært blir en betenkt med tanke på vegen videre…
Frustrert på kveldingen…