Det tror jeg er tilfeldig, da Anders ledet spørsmålet med 2019… Mener å ha hørt at disse kommer nærmere sommeren…
Synes det var vel negativt fokus. Det var en helt fin QA session. Øystein Soug var seg selv lik. Forklarer på en lett forståelig måte og har full oversikt. Ikke enig i at de ikke var engasjerte. Dette er et maraton og ikke en sprint. Ting tar tid. De fortsetter å bygge sten for sten og vi har forhåpentligvis gode data å se frem til. Forstår godt at aborum logger seg av forum en stund.
Du må ikke la depresjonen ødelegge for tankegangen din. At det er vanskelig å hente penger syns jeg ikke er så rart, når har nano og pcib kjørt ganske hardt i det siste og slik jeg ser det sitter mange av de største eierne i alle. Når man i tillegg der hvor hardt sektoren får juling under den turbulente makroen som preger verden er det ikke rart om pengene ikke sitter så løst som det har gjort heller i de siste års bullmarked.
Ift spm dine er det noe kanskje du burde stilt før du gikk inn i aksjen. Vi er flere som har vært med ned fra midtre 20 tall, men som fremdeles har like god tro på selskapet enda. De har fremdeles tilgode å feile på sin guiding så det er ingen grunn til å ikke stole på hva de sier de vil levere.
At det er kjedelig med en emisjon på 7kr, selvfølgelig, og spesielt mtp når aksjen endelig var på vei over 10 tallet. Hvis selskapet sitter på informasjon om at resultatene som kommer er negative så er i teorien det straffbart, da det burde meldes til markedet. Det handler om å ri av stormen for øyeblikket, eller selge seg ut om man ikke har troa. Frykter mange har sett seg blinde i et håp om svært kortsiktig gevinst her.
Inntil jeg ser dårlige kliniske resultater har jeg troa på trvx, men alt kan skje, vertfall i biotek
I så fall så er denne emisjonen satt på feil premisser.
Dere har kanskje rett. Langsiktig er man jo uansett. Humøret var nok preget av at en iløpet av gårsdagen av trafikkale årsaker ble bøtelagt av UP… sure penger… måtte dagen i dag bli bedre. Ha en alle tiders dag, folkens
Om du er langsiktig, så anbefaler jeg å ikke se på kursen day2day…
Sånn ellers så er trvx en rar aksje å eie. De har (for det meste) siden 2017 smelt til med gode nyheter/data, bekreftelser og imponerende samarbeidspartnere, mens kursen bare blir blir billigere og billigere.
Selv er jeg taknemmelig for at vi nå har mulighet til å kjøpe på ATL før vikige oncos meldinger i 2019/2020…
Ifølge Q&A, ble denne EMI på hele 74mnok satt for å sikre stabil drift… de fremstår som komplett idioter om dette faktisk er tilfelle… får se hva som skjer de nærmeste 14 ukene…
Det som er skuffende er at vi må ned på 7 tallet for å hente penger. Jeg forsvarte min posisjon denne gangen, men om vi må hente penger for 6 mnd drift i slengen og til evt. enda større rabatt fremover så er det kjipt å være for tungt lastet allerede nå!
Forøvrig trist å høre første halvtime av radium pod. At folk ikke kan oppføre seg! Når du taper penger så er det bare å kikke i et speil hvis man trenger noen å skylde på!
Det ble innledningsvis brukt tid på å gå gjennom aktuelle vindu for når man kan (og bør) sette en emi. Poenget mitt er selskapet ikke kan sitte på en en ny avtale - antar at det er det du mener - som evt kan signeres og offentliggjøres før andre kjente milepæler som kan nås innen utløpet av 1H. Da fremstår premissene og tidspunktet for denne emien som underlig.
Om Soug ikke fikk alt i emisjonen kan han vel kjøpe resten nå?
Hvorfor i alle dager skulle han det? Eneste fornuftige er jo å delta i emisjoner. Da tilføres selskapet kapital. Han har jo nok aksjer i form av opsjoner
Det er sant. Var lat og sjekket ikke hans opsjons antall.
Enn videre sender det et signal om at de også anser aksjen som veldig billig med insidekjøp nå.
Faller og faller , ender vi under 6.5 i dag ? Et sted må den jo bli så billig at det er bare å pantsette alt så kjøpe i vei
Liten vits med rep. emi lenger i alle fall.
Følger trend på rep.emi som i de andre selskapene der; Kurs blir presset under minst frem til rep.emi er helt eller delvis mislykket.
Spontanutbrudd på børsen: “Targovax”??? Var helt sikker på at det stod “TargoLax”. Seeeelg!!
De hadde flere grunner. Den viktigste var at alternativet var innenfor de neste 6 mnd og at en emisjon kun kan skje når markedet har all info. Derfor måtte det komme nå, fordi det 1. ville være risikabelt å vente fordi man da bare ville hatt noen få vinduer igjen hvor restriksjonene for emisjoner var oppfylt. 2. De vet ikke om markedet ville vært bedre de neste 6mnd. 3. De har ansvaret for å passe på at studiene kan gjennomføres på best mulig måte, og da kan de ikke ta risikoen med å vente når de hadde muligheten til å sikre dette nå.
Om du synes de burde tatt den risikoen så må jeg si meg uenig. Jeg synes at vurderingen deres var god ledelse her.
TRVX bør avlyse rep.emisjonen NÅ.
Da vil situasjonen muligens normalisere seg.
Å holde på med dette her til ut i mai er jo et endeløst mareritt for de som er lastet.
Repemien betyr vel next to nothing for TRVX foruten mye ekstraarbeide og vil mest sansynlig gå med et stort tap for selskapet.
Eneste grunn til at vi drar med oss denne repemien er vel at selskapets vedtekter krever rep.emi
Ja, rep emi må taes opp i generalforsamlingen 30. april. Det er ingen vei utenom det.
Har ikke studert regelverket til TRVX mht rep.emi men mener at der kan være situasjoner der rep.emien kan sløyfes.
5 til 6 uker til i denne situasjonen er jo direkte ødeleggende.
Min reaksjon var denne: De ser litt preget ut av tilbakemeldingene de har fått etter emisjonen/hvordan den gikk. De ønsket en høyere kurs, de vil at aksjonærene skal være fornøyde og de skulle ønske at vi stolte mer på dem.