Hehe… skriver bare om realiteten. Må ikke altid tolkes negativt. Kommer det veldig gode peritoneal data i sommer så tror jeg oncos blir kjøpt opp q4 2019…
Synes analysen din var helt innenfor jeg. Det er selvfølgelig andre ting med caset enn emisjoner, men det er greit for alle å vite at de kommer. Jeg sitter med 100% i Targo tross at en emisjon kommer innen 6-9mnd. Fordi jeg har tro på dataene som kommer imellom og tror ikke lisensavtalene og den totale verdien av plattformen er priset inn. Akkurat nå er et emisjonsfokus naturlig, men det tror jeg vil avta i god tid før neste emisjon.
Litt ny denne?
Emi-panikk for neste emi før rep-emi på pågående emi er avholdt.
Ikke sant hehe, men det blir jo snakket om når neste vil komme hver gang den kommer. Så blir det glemt i mellomtiden.
Nok en kjip dag som TRVX-aksjonær. Sliter litt på tolmodigheten.
Med et nytt emisjonsspøkelse presentert, er jeg redd for selskapets fremtid om dataene som kommer i nær fremtid ikke er meget overbevisende…
Ja hvis det går galt så går det galt. Går det godt så går det godt. For et unikt selskap TRVX må være
Nå var det litt vel mye negativitet i luften😳
Håper det tas tid til å lese årsrapporten, tenker at en får en litt mer positiv tankegang om en gidder å lese igjennom den😊
“for the loser now will be later to win”
Det er jo absolutt ikke tilfelle for TRVX. Det har gått godt (klinisk), men går galt (kurs)…
En optimal situasjon for den som vil kjøpe det W. Det underliggende er positivt men kursen har gått i dass. Mitt innlegg var forøvrig et lite skjevt blikk på de mange dommedagsprofetiene her det siste døgnet…
Yes Sir. Jeg posisjonerer meg og gjør meg klar til kjøp etter 17 mai. Får se hva kursen er da…
Jeg skal skissere et annet mulig scenario. Solide kliniske data både fra TG og Oncos det neste halvåret gjør at kursen smeller opp til 17-19. Selskapet benytter anledningen til å kjøre en emisjon (litt bedre forberedt enn sist) med 18-19 millioner aksjer til f.eks 15 kroner. Da vil selskapet være fullfinansiert for flere år og ledelsens grep med en emisjonsfullmakt på 30 % vil bli roset opp i skyene. Den som frykter emisjoner bør finne seg en annen bransje, i biotek er dette regelen og ikke unntaket
Kan godt være tilfelle. Jeg er VELDIG spent på hvordan markedet reagerer på cohort 2 TG01 data.
Nå er det ikke emisjonsfrykt de fleste her frykter, men timing… i ditt eksempel, så ville det vært kjipt å kjøpe på 19, når man sansynligvis (historisk sett) får aksjen for under 15 noen dager senere.
Selvfølgelig, timing er viktig. Et annet mulig scenario er at Oncos eller TG viser så gode resultater at ett av de store (BP) som mangler et godt virus eller en peptid-basert vaksine kjøper enten en av disse eller hele selskapet. Det er faktisk ikke helt utopisk når en ser hvor langt TRVX har kommet i løypa på begge disse frontene i forhold til andre aktører. De kliniske data avgjør.
AZ kjøper hele, spesielt om AZ selv flopper med deres RAS forsøk. Ellers så har andre som viralytics blitt solgt etter å ha presentert data på nok pasienter samt hadde riktig dosering… ( peritoneal med AZ har opp til 78 pasienter)…
In summary, Targovax is demonstrating success on several fronts, with two unique
technology platforms, three product candidates in clinical development, three next
generation oncolytic viruses in the pipeline, and five ongoing immune-oncology
combination trials. We are now entering an exciting new year in which we will present
additional clinical data and take the next steps in launching new trial collaborations, with
the aim of opening up revolutionary immunotherapies to more patients.
Targovax vil hente inn penger til M & A
Styret i Targovax ber om fullmakt til å forhøye aksjekapitalen i selskapet tilsvarende totalt 30 prosent av dagens aksjekapital.
Det går frem av en innkalling til selskapets ekstraordinære generalforsamling.
Fullmakten skal kunne benyttes i forbindelse med oppkjøp, fusjoner eller lignende transaksjoner, samt emisjoner for å styrke selskapets finansielle stilling.
Emisjonen var svært uheldig for kursen på kort sikt. Var er solid slag i trynet, men jeg har akseptert det og nytter ikke kontinuerlig syte over det. Ledelsen forstår nok de trofaste aksjonærens skuffelse, og jeg syntes det var bra de stilte opp for å svare på spørsmål i etterkant.
Håper nå selskapet får nødvendig ro til å fokusere på å levere det vi håper de skal levere på. Vært mye positivt som har blitt meldt som har styrket min tro på selskapet. TG samarbeid som «alle» har ventet på, og en annen godbit som «glapp» ut av Soug er at den randomiserte studien i Mesotheliom, vår «lead indication» straks er ferdig rekruttert. Totalt 30 pasienter. Da begynner vi å snakke om at vi innen et års tid, har oppnådd en stor «effekt database» i ulike kliniske studier på både ONCOS og TG. Jeg håper da selskapet har levert såpass bra at vi er en attraktiv oppkjøpskandidat.
Minner om denne.
“Dette er en veldig god mulighet,” sa Jaderberg i en tidligere Targovax konferansesamtale. "Kombinasjonen ser ut til å fungere. Vi er alle enige, det skjer noe her og et signal om effekt. "
Føler jeg må gi en godbit etter å ha vært såpass “realistisk” idag.
Ja mesothelioma er fokuset, og husk at Soug også nevnte at de nå ser på CPI kombi, da flere andre prøver seg med dette i mesothelioma…
Her er noen som feilet i kombi med keytruda(anbefaler at dere leser hele):