Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Når på døgnet pleier radium å legges ut?

Når som helst nå

Noen som vil dele siste liste med topp 50?

Liste pr 8.4:

Kilde: Stocktalk.no

4 Likes

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-79

Nå fungerer det :wink:

3 Likes

Syns den var passende jeg … You did me wrong :roll_eyes::expressionless:

6,14 :disappointed_relieved::disappointed_relieved:

Snitt på 6.25 3mnok i omsetning. Ny ATL. Noen som virkelig liker å selge med tap…

Gleder meg til å høre podcasten ikveld… håper de svarte på spørsmålene mine…

Ble det nevnt noe fornuftig i dagens pod?

Om jeg husker riktig ble spørsmålene dine tatt opp mot slutten @Whatsthat

1 Like

Fra HO

«Og de bekrefter at det er viktig at de som skal ta stilling til om de vil delta eller ikke kjenner til alt det selskapet har av data i rep.emisjonsperioden, og derfor strekker den ut så langt at man kan vurdere 3 års avlesningen før man bestemmer seg for å tegne eller ikke. Det kan slå begge veier, men da er i alle fall fakta på bordet»

Det er vel selskapets klare signal om at det som mest sannsynlig har potensialet til å snu kursen er de dataene.

Det åpenbare spørsmålet for de lærde er akkurat hvilke data tror man er gode nok til å gi ett godt push oppover.

Ja. Men kan det stemme at de nærmest har bekreftet at dataene kommer før rep emi fristen er ute ?

Ble ikke stilt slikt som jeg ønsket men her er hvertfall spørsmålene, svarene og kommemtarer fra meg:

1. Ved suksess i CRI studier, skjer tilbakebetalingen når produktene er i markedet, eller før fase 3? Når gjelder dette for Peritoneal med AZ? svar: når produktet er i markedet… kommentar: supert da trenger de ikke å hente penger for å bli med AZ videre!!

2) Pasient 4 i cohort 1 open label Melanom studie brukte ca 60 dager for å oppnå CR på lav dose. Kan dere besitte data fra cohort 2 i 2019, og strategisk oppdatere markedet når det passer dere?
*han sier først nei, så ja… det vil si ja… * kommentar: kult at de fanget min lille felle… det var pasient 5. :slight_smile:

3) . Er det noe definert i avtalen med CRI/AZ som hindrer andre fremgang, eller vanskeliggør samarbeid med andre? svar: nei kommentar: rart at flere aktører ikke hiver seg på…

4) . Uten å spekulere for mye i SOTIO og deres fremgang, er dere sikre på at de vil levere data i 2019? svar: de har et håp om 2019 kommentar: håper de da kan slutte å si at det går sakte med SOTIO på presentasjonene…

5) . Hva skjer ved positive data i peritoneal, og hvordan kan dere finansiere deltagelse videre samt betale tilbake CRI med en multippel? Jeg tenker at AstraZeneca ikke har virus i sin portefølje og forsøker seg på RAS. kan man spekulere i oppkjøp? svar: fikk ikke svar på denne

6) Er dere villige til å selge virus plattformen? svar: de vil ha mer data… kommentar: Erik nevnte i samme podcast at de har /får oncos data i 160 pasienter…

6) . Er dere langt unna en samarbeidsavtale i resected pancreas kreft? Blir kunngjøring i 2019 for tidlig? svar: Elisabeth nevnte ikke resected, Soug snakket om parker avtale

Ellers,kudos til Erik som dro til kina i 2017 for å holde en presentasjon som til slutt landet en parker deal i 2019… :slight_smile:

8 Likes

Ja, det ble bekreftet

Soug sa noe i retning av at det ville være mest rettferdig for aksjonærene i rep.emi at de fikk vite dataene først. Så da tolker jeg det som at dataene er gode, og at de vil være positive ift kursen. Høres fint ut i mine ører, da blir det neppe dårlige nyheter.

1 Like

Men vet selskapet nå om de er gode eller ikke?

Jeg tviler. Det de i praksis sier er at aksjonærene fortjener å vite det før de tar stilling til emisjonen. De sier ikke noe om dataene er gode eller dårlige.

Men de kan selvsagt ha tro på sin teknologi og sin forskning og forvente gode data. Det ville ikke jeg tolket som en garanti.

2 Likes

Må bare si at ledelsen i Targovax gir et meget godt inntrykk.

1 Like

tolker seff ikke dette som en garanti nei jcp, men at de utsetter tegningsperioden som opprinnelig var fra 2.mai til 16.mai(?) til å være 10. til 24.mai for å få med avlesning før utgangen sier meg at de tror at dataene er gode. Kanskje ønsketenkning, men sånn er det vel med aksjer vi eier :wink:

2 Likes

Syntes det er en fin «aksjonær gest» dersom det blir gode resultater og vi kommer oss over emi kurs, uansett utfall, syntes jeg tanken er god.

Forøvrig en bra gjennomgang idag, og moro at interessen for RAS har tatt seg så opp internasjonalt, og at vi er blant dem som ligger lengst fremme(om ikke lengst) og kan vise til solide data.

En annen ting Wiklund tok opp, som er fordel Targovax fra konkurrenter på RAS er at Targovax virker på alle typer mutasjoner, og ikke bare én spesifikk mutasjon som de nevnte konkurrentene gjorde.

2 Likes