Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Transgene som Erik nevner i dagens pod:

Journalisten her har tidligere skrevet en av mine favoritt artikler vedrørende oppkjøp i virus markedet. Den gang da nevnte han at man skulle se opp for bl.a targovax og transgene…

Anbefaler denne til alle som følger ONCOS, (skurrer tydeligvis litt for Transgene):

Nå begynne sjøl eg å miste motet. Hvor langt ned?? Ikke tør jeg selge heller, for da er det iallefall sikkert at kursen spretter. Får gjøre som strutsen🙈

Er ikke sikker på at noen selger seg ut, heller at de selger og plukker opp til lavere pris. En dag sitter de med fingen et vist sted🙊

Artig, det er jo vi småsparere som har solgt oss ut. Ikke de store, de fyller opp.

1 Like

Mulig dårlig strategi, men jeg personlig prøver å fange kniven på vei nedover og plukker jevnt. Ingenting fundamentalt har endret seg, og troen har jeg vel bevart ennå :+1:t2:

1 Like

Det norske biotekmiljøet er så lite at når PCIB nå får økt oppmerksomhet er det mange som kaster ut f.eks TRVX uansett pris for å kaste seg på toget. Så får tiden vise om det er lurt av dem å selge så langt nede i kjelleren. Jeg har valgt å fordele mine midler i TRVX, PCIB og PHO for lenge siden i stedet for å hele tiden jakte på hvem som “går først”. Det har iallefall gitt meg bedre nattesøvn :slight_smile:

2 Likes

Jeg sitter rolig ihvertfall. 15k tap på kort tid nå, men det får gå. Vi får bli ferdig med emisjonsstøyen og få resultatene fra TG01 på bordet, så blir det nok en annen stemning. :slight_smile:

2 Likes

Folk må jo hate penger, siden det er om å gjøre å få solgt lavest mulig.

1 Like

Kan vel også være at noen selger fordi de forventer en ny emisjon til lavere kurs enn dagens børskurs. (Ref. innkalling til ekstraordinær generalforsamling hvor styret ber om fullmakt til å øke aksjekapitalen med 30%.)

1 Like

Må slutte med emisjonssnakket. At det kommer ja, men ikke på en laaaang stund.

Er nok bare småsparere i Nordnet som holder på. Kjøpte trvx på høy kurs og nå selger på lav kurs. Samme med Norwegian og i tillegg deltok i den emisjonenen for å så lempe de ud nå på lav kurs. Leste at nordnetterne hadde hamstret Swedbank aksjer når den begynte å falle. Blir garantert misslykket det også.
Dagen i dag i trvx er vel der vi for vasket ut den siste driten som sitter igjen…

1 Like

Hihi folk er livredde for penger, spesielt dem som har lite… underlig det der…

Vi får håpe det er vi som vet best her😄

1 Like

En TG02 melding hadde passet fint nå…

3 Likes

Er sikker på at flere «her inne» er med på å presse kursen ned. Det gjøres så enkelt som bare det, selge og kjøpe lavere, helt til noe positivt skjer og da klarer ikke småsparerne å komme seg inn på et nivå som gjør at denne prosessen med å øke aksjer har svart seg. For når noe positivt skjer går kursen kjapt…i know…av dyrkjøpt erfaring

2 Likes

Fikk kjøpt en del på 5.94 og 5.98 i dag. Moro!

2 Likes

Jaja, alle må ha hver sin taktikk. Trvx turen i 2016-17 er noe av det råeste jeg har vært med på. Så har nettopp kjøpt meg inn igjen. Jeg selger ikke nå bare fordi jeg er 9% i minus på de jeg nettopp har kjøpt.

5 Likes

Vi vet jo nå etter aksjonærlistene at det er vi småaksjonærer som driver kursen ned med 1,5M færre aksjer nå(08.04) enn 01.04. Med andre ord er det egentlig bare å vente til resultatene kommer. Det er ingen av de store som vet noe vi ikke vet som får dem til å selge. Bare småsparere som tror de sparer penger på å selge med tap rett før read outs kommer? Det er jo det man venter på i biotech… Håper det varer til 15. så jeg kan fylle på med friske midler. Vurderer å trekke ut noe fra krypto nå for å legge i Targo kortsiktig.

3 Likes

Unnskyld meg , men … Emi kameratene fra “over there” lemper da ut millioner med aksjer, så og si småaksjonærer som presser ned vil jeg ikke være enig i …

Skulle ønske jeg hadde en haug av dollars tilgjengelig , da sku jeg handla BIG time nå :stuck_out_tongue:

2 Likes

Men gjør de egentlig det? Ser for meg ut som at de har lempet ut noen 100k, ikke millioner av aksjer.
Samtidig fyller Bank of NY på:

4 Likes

joda sant nok! Tenkte også på uka etter emisjonen jeg … da gikk det endel ut fra de.

Markedet stoler jeg ikke på, men Targovax har jeg troa på :slight_smile:

2 Likes