Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Jeg er ingen TA-ekspert. Men nå er vi vel i totalt ukjent terreng. Så om noen vil så kan vi bli tatt med på en vill reise nedover, eller finnes det en bunn noe sted i nærheten av 6 blank ?

1 Like

I mangel av andre data så bruker jeg som som regel å tenke at market cap på dagen med emisjon før utvanningseffekt = market cap etter emisjon etter utvanningseffekt, så fremt pengene er til rent forbruk.

Så da tenker jeg at en “fornuftig” bunn kanskje ligger i området 5.6 - 5.85 (kan jo velge om man tar med rep emi aksjer eller ikke). Det er ikke noe mål, eller noe poeng at kursen bør, skal, eller må til det området og snu, men det er i hvert fall ett området man kan tenke seg er interessant hvis man absolutt skal fange kniven i stedet for å avvente ca 1 måned utenfor.

Hele tall er også alltid en psykologisk grense for mange.

3 Likes

1 Like

Svaret er rett og slett om man er long eller ikke …

Har Targovax ett (2) produkt som blir gull eller gråstein ? :slight_smile:

1 Like

Tenk at det er nesten 100% til der vi var dagen før emisjonen. Helt latterlig. Man skulle trodd at de som investerte i biotek hadde litt is i magen og tolmodighet, men neida. Panikksalg hver gang etter emisjon.

Takk for den. På ett eller annet tidspunkt så skal det vel snu med forventninger om avlesning medio/ultimo mai. De neste handledagene bør man muligens rette fokus et annet sted enn mot TRVX om man skal starte påskeferien sånn noenlunde i god mental balanse som aksjonær i selskapet:)

2 Likes

TG01,TG02 og Melanoma cohort 1 kommer i H1. Ikke lenge igjen av H1, så disse kan komme tett i tett… :sunglasses:

2 Likes

Sum innskutt egenkapital i 2017 regnskapet er 826 millioner NOK (fra start til 31.12.2017). Så kan vi plusse på emisjoner etter 31.12.2017.
Nå er markedsverdien 385 millioner NOK. Så skulle tro selskapet er billig dersom det fundamentale er på plass. Men dårlig investering for de som har vært ombord i båten hele veien da.

3 Likes

Både oncos og TG går mot kombo og coctails. Hva synes dere om hva Wiklund sa på podcasten om prising på coctails, og Einarsson sa at det ikke er bærekraftig å ta «en million» for en enkelt behandling som inngår i en coctailbehandling. Det tilsier vel at lønnsomhet pr pasient går ned.

2 Likes

Ja, men de vil da også bli kombinert i mange andre kreftformer om dette blir tilfelle… spesielt hvis de nå fungerer i inoperabel PC…

2 Likes

Virker en kombo mye bedre enn dagens behandling vil nok de store svelge TRVX før du rekker å si “lønnsomhet går ned”…

1 Like

Ja, svelge dem til 12,50 pr aksje…

1 Like

Det er utrolige 106% opp til 12,50. Tragisk utvikling

Ja, med dagens kurs ville ett oppkjøp på 12,50 vært mer enn en kan forvente :sweat_smile:

Tror nok de ser mer på produktet enn aksjekurs om det blir aktuelt altså :stuck_out_tongue_winking_eye:

De kommer uansett til å ville betale så lite som mulig.
En dobling av dagens kurs / verdsettelse er fair.

Tipping er jeg dårlig på men nå forutsetter du at det er kun en interessent og at Targovax sine storaksjonærer har det travelt. Det tror jeg ikke at f. eks Healthcap har…

1 Like

Før de fleste tar sommerferie så bør kursen være over 10kr! De har guidet 3 avlesniger dette 1/2 året! Hvis alle er gode så kan det bli riktig så bra!

2 Likes

Om ca 12 måneder vil vi ha oncos data i peritoneal, prostata pasienter, melanoma cohort2 og ikke minst mesotehelioma. Hvis ONCOS leverer bra på disse ulike krefttypene, så håper jeg virkelig at de takker nei til 53 nok… langsiktig i denne cocktail fremtiden vil det lønne seg å lisensiere ut… Peritoneal alene burde frempovosere litt action fra BP…

2 Likes

Synes det lukter litt oppkjøp jeg… Kun spekulasjon fra min side selvfølgelig. Skal på GF og lukte litt på stemningen.

1 Like