Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

@Bianchi tror “alle” vil ha en siste bekreftelse før det skjer noe mer oppkjøp, ref transgene og imlygic som skal oppdatere virus markedet i år…

Ja, helt klart, men jeg spekulerte litt frem i tid 12 - 18 mnd:)

Ok, utfordring til dere :slight_smile:

Jeg er dårlig på det medisinske. Men det ventes da på resultater på 3 områder.

Hva skal måles, og hvilke resultater vil være klare salgssignaler eller kjøpssignaler, etter deres mening når disse resultatene foreligger? Hva skal til for å kaste kortene eller gå tyngre inn i selskapet, og hva er sammenligningsgrunnlaget deres?

Det er alltid nyttig å ha denne typen diskusjoner før resultatene foreligger.

2 Likes

For melanoma cohort 1 og siste 3 pasientene som vi mangler data på, har jeg ikke all verdens av håp, veldig positivt om en av disse reagerer, enormt hvis man får enda en CR på så lav dose.

Jeg spekulerer i at vi også kan få en “ut av det blå melding” fra cohort 2 med “riktig” dosering i 2019, ref det kryptiske svaret fra Soug sist podcast. første pasient i cohort 2 er dosert…

1 Like

Hvis vi antar at det er 1/6 sjanse for at en pasient får CR, så vil det si 42% sjanse for minst 1 CR, 8% sjanse for minst 2 CR.

Så det er nok ikke så usannsynlig.

1 Like

hehe… nå gjør du det man ikke skal gjøre… Analysere på så få pasienter. :slight_smile: Husk at å få en CR i denne typen indikasjon er YTTERST SJELDENT…

Som Soug også nevnte i podcasten så er det kamp om pasientene i denne indikasjonen!
Ser du på de første 6 pasientene, så var ikke disse akkurat sporty… Tror de må være litt heldig med timing av ONCOS og progresjon/spredning, noe som CFO fint forklarte sist Q4.

1 Like

Selvsagt kan man det, gitt at man ikke vet noe annet så er beste gjetning basert på tilgjengelige data. For min del er ikke 1/6 nok til å posisjonere meg på innsiden, men hvis jeg skal regne sannsynlighet for enkelte utfall så er fortsatt 1/6 beste gjetning - og så vil jo det endre seg når man får data på siste 3 pasienter. Mest sannsynlig til 1/9.

2 Likes

egentlig, så var det vel 3/4 som reagerte? 2 av disse ble vel “diskvalifisert” da de kun fikk 1-2 injeksjoner. Man så vel at det fungerte hos 2 andre også, men tror de døde av spredning.

Håper de klargjør slike ting i neste børsmelding, da de rapporterer på hele cohort 1.

Ellers, så kan du kanskje sammenligne med Checkmate Pharmaceuticals (som soug tidligere har name droppet i en av sine presentasjoner):

The Objective Response Rate (ORR) by RECIST v1.1 in the ITT population was 22.0% (15/69; 95% confidence interval 13-33%), including 2 complete responses and 13 partial responses.

Disse meldte en samarbeidsavtale med sitt virus noen måneder etter at resultatene ble kjent.

3 Likes

og for Tg01 så ser du hvorfor 3 års data er så viktig (halen blir definert etter 36 mnder):

Krysser fingre, tær og alt som er for at det er 8/13 overlevende i cohort 2, men det er kanskje ikke realistisk…

image

6 Likes

Dette :point_up_2::point_up_2:

1 Like

Så lenge Jaderberg har trua, så har jeg trua!

1 Like

Håper å høre fra Jaderberg i en sammenheng snart. Ellers var det godt å høre ifra Wiklund igjen på podcasten i går, har sansen for han. Virker meget dyktig.

1 Like

Det er jo ikke så rart folk selger seg ut. Vi ligger rundt 11 kroner og alt tilsier at ferden skal fortsette oppover. Vil tro at mange småsparere kjøpte en del i den høye omsetningen som var der. Dagen etter åpner kursen på 7,30 etter en håpløs emisjon. Etter det har den bare sunket mer og mer…mange prøver vel å få ut restene av det de satte inn. Synd at det er alltid er de små som sitter igjen med svarteper. De store kommer seg alltid inn igjen med en rettet emisjone eller lignende.

Edit: Og nå snakkes det allerede om en ny emisjon…med rabatten fra forrige emisjon stygt i minne…hva blir inngangen neste gang isåfall? 2 kroner???

Har du hørt siste radium?

2 Likes

Nei, har ikke rukket det. Den kom vel uansett etter børsen stengte?

Det er frustrerende greier det som skjedde rundt emisjonen, men de har ganske gode forklaringer synes jeg. Nye emisjoner kommer sikkert de neste årene, men nå kan vi se frem til noen datapunkter før noe sånt blir aktuelt igjen.

Det eneste jeg ser på som helt renvaskende formden emisjonen, er om de er i forhandlinger om partnerskap eller lignende, og trengte penger NÅ, for å stille sterkere i forhandlingene.

En ting som er greit å huske på før disse utlesningene:

Targovax har aldri levert dårlig data. :wink:

4 Likes

Du tenker da en gang må være den første :joy:

Hehe… neida, men ble ganske happy når de sa at de ikke kommer til kjøre på med TG03 (nå), da de har mye i loopen fra før…

1 Like