Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Men de store har ikke solgt. Ref top 50-listen. Dette er småaksjonærene som ødelegger for seg selv.

Det måtte de isåfall meldt om før emisjonen. Les reglene for emisjoner, aksjonærene skal være likestilt informasjonsmessig. Med andre ord, ingen innside-info.

1 Like

Enig, de har litt for mye i loopen synes jeg til å være et norsk selskap. Men om de får det til på et produkt vil det finansiere de andre, så de må bare komme dit. Eventuelt kan partnere/oppkjøp ta regningen etterhvert, som vi allerede ser starten på i patentutlåningen. :slight_smile:

Jupp, det er det som er greia med TRVX. De skal bruke så lite som mulig på sine “små studier” som TG02, Melanoma, ONCOS X, TG01/02 + CPI for å fremskaffe gode nok data for videre samarbeid og gjerne finansiert av andre… samtidig, så må de ha en backup plan om ingen biter på, og dette er da deres “hovedfokus” Mesothelioma…

Peritoneal er untaket og jeg tror timing og innholdet av denne meldingen vil potensielt ta ONCOS til nye høyder. De samme vil gjelde for TG i inoperabel PC med parker…

3 Likes

Nå må Targo roe ned litt. Den må holde seg nede på 6kr til mandag så jeg får kjøpt med neste lønning >:(

Apropos dette, greit å få med seg at det er halvdag neste onsdag:

### Oslo Børs holder stengt følgende datoer:
2019

01.01.2019 – 1. nyttårsdag
17.04.2019 – Halv dag (onsdag før påske)
18.04.2019 – Skjærtorsdag
19.04.2019 – Langfredag
22.04.2019 – 2. påskedag
01.05.2019 – Offentlig høytidsdag
17.05.2019 – Grunnlovsdag
30.05.2019 – Kristi Himmelfartsdag
10.06.2019 – 2. pinsedag
24.12.2019 – Julaften
25.12.2019 – 1. juledag
26.12.2019 – 2. juledag
31.12.2019 – Nyttårsaften|

2 Likes

12/04-2019 13:35:46: (TRVX) TARGOVAX ASA - APPROVAL AND PUBLICATION OF SUPPLEMENTAL PROSPECTUS

Ref disse vinduene som de nevnte sist podcast og din liste. Er det slik at TRVX ikke kan offentliggjøre/ børsmelde ting 14 dager før kvartalspresentasjon 9 mai?

17.04.2019 – Halv dag (onsdag før påske)
18.04.2019 – Skjærtorsdag
19.04.2019 – Langfredag
22.04.2019 – 2. påskedag

25.04-09.05 - 14 dager før kvartalspresentaajon.

De vil gi 4-5 handelsdager og frist frem til 25.04 til å børsmelde…

Stemmer dette?

Vesentlig informasjon skal meldes så fort som mulig. I spesielle tilfeller kan de orientere børsen om at noe “er på gang” og børsen vil da forsøke å se etter tegn på lekkasjer av innsideinformasjon.

Hmm… tenker mer på det scenarioet her; 29 april - trvx for cohort 1 data fra melanom. Må de da vente til etter kvartalspresentasjon 9 mai for å børsmelde?

Nei! Hvorfor skulle de det.
Reglene er ganske klare: Utsteder skal uoppfordret og umiddelbart offentliggjøre innsideinformasjon som direkte angår utsteder, jf. § 3-2 første til tredje ledd.
Kommer det store gode eller dårlige nyheter vil jo investorene handle i blinde i en lang periode, se linken under.

2 Likes

Såkalte stilleperioder før q-presentasjoner betyr at de ikke svarer på henvendelser o.l, men de børsmelder som vanlig ved nyheter.
Det er sånn hos Nano, så reglene er nok like her.

2 Likes

Det gir mening. Håpet denne “stilleperioden” gjaldt flere ting. :slight_smile:

Tenker å posisjonere meg ytterligere inn før 3 års data, da er det greit å vite hva som gjelder…

Å… forresten, usikker på om folk fikk det med seg dette sist…

Pasientene i Cohort 2 er tett rekrutert… og 2 års leses da siste pasient hadde overlevd mer enn 24 mnd…

Slik jeg tolker grafen fra sist 2 års utlesning var det 9 pasienter som fremdeles levde i intervallet 26mnd - 34mnd, så nå i mai får vi egentlig 38-46mnd data…

5 Likes

Jeg kan hvertfall garantere en ting og det er at jeg ikke er noen sin mor.

1 Like

Etter å ha vært inne i flere runder - var bl.a med i emisjonen på 20 “sist” gang - tror jeg bunnen er nådd, og om jeg skal finne noe positivt, har jeg aldri eid så mange aksjer i trvx som nå - så får heller trøste meg med store fratrekk på skatten for 2018 som en konsekvens av mitt tidligere eierskap i trvx :-/
Fremtiden er lys & og ble overbevist etter å ha hørt igjennom forrige radforsk en gang til :rocket:

4 Likes

Kjenner meg igjen i det du skriver her! Har vært inne siden slutten av 2016, begynte smått. Kjøpt på de fleste nivåer! Solgt litt, fradrag på skatt! Var så å si break even før emi😰 Men har kjøpt litt til, og har et bra antall aksjer! Trodde aldri jeg skulle sitte på det antallet jeg har nå! Ikke Aborum nivå, men nok til å kunne ha det økonomisk romslig, hvis dette går veien👍Har alltid hatt trua, ikke noen dårlige avlesninger til nå👍

3 Likes

Combination of immunogenic oncolytic adenovirus ONCOS-102 with anti-PD-1 pembrolizumab exhibits synergistic antitumor effect in humanized A2058 melanoma huNOG mouse model.

APRIL 11, 2019

2 Likes

Fikk ikke lenken din til å virke @BioMed
Ser ut som det er samme tittel som artikkelen som ble publisert her i OnkoImmunology i oktober i fjor

Ny liste:
Ikke begynne å kaldsvett over “nedsalget” på toppen. Disse aksjene vil være på plass om 2 uker igjen :slight_smile:

Ellers kan man jo lure på hva emi-kameratene tenker når de selger videre med tap.

4 Likes

Investoren bak Merrill lynch helt ute ja. Ja det var viktig og tilrettelegge en emisjon for disse langsiktige, viktige utelandske investorene som Soug kalte de…

1 Like