Nop. Han sa de ville ha oppmerksomhet fra USA og det har de fått. Bank of NY akkumulerte 01.04-08.04, men er ikke på topp 20. Selv om noen utnytter emisjonen er det totalt sett kommet inn flere utenlandske investorer enn før emisjonen. Målet er oppnådd.
Ok. Ja, det er veldig bra jobbet.
Neste steg notering på NASDAQ/NYSE ? Den siste emisjonen som en teaser og innhenting av nødvendig kapital for å gjennomføre noteringen. Neste emi gjennomføres etter slik notering. Luftige tanker tatt ut av løse lufta:thinking:
Hvordan vil en slik notering påvirke “våre” aksjer på Oslo børs?
Hør Einarssons kommentarer: radium episode 78 tid 39:50 vedrørende dette…
Han trekker frem PHO som en mulig kandidat. Meg bekjent så finnes det et hopetall av bioselskap notert på NASDAQ som er milevis unna kommersielle produkter, og som venter på FDA`s velsignelse i ulike sammenhenger. Spørsmålet er jo også hvor utarmet OSE er - ikke er - når det gjelder tilgang på kapital for denne sektoren. Både på kort og lang sikt. Og når det gjelder “amerikanisering” så er vel TRVX på mange måter allerede i den andedammen.
Stemmer det. Han utelukker det ikke (for de andre), men det er tydeligvis ikke rett frem…
Ser ut til at bunnen er skapt Da får vi med 100% inne bare si: When moon? When Lambo?
Håper jeg kan logge på en dag rundt 17. mai og se Targo opp 50%+ Men det krever gode resultater og investeringsvilje over dagens nivå. Vi får se hvordan utviklingen blir framover. Lykke til! (PS: Targo er høy risiko, så om man ikke vil oppleve store nedturer til tider sammen med oppturene ville jeg holdt meg unna.)
Sånn ca oversatt fra sist Radium Podcast. Mr Wiklund om har vært på ESR (European society of Radiology) og har litt å melde om RAS. Med forbehold om feil.
FRA ESR(European Society of Radiology)Fra Ca 13.00:
" Jeg vil legge til en ting fra ESR, som var spennende for vår del. Faktisk tror jeg at RAS seilte opp som en av de store nyhetene også. Det var masse snakk om RAS som target. Det har lenge vært kjent som " the undrugable target" av mange grunner.
Forklar kort hva RAS er for lytterne som ikke vet hva RAS er : RAS er et veldig viktig enzym som styrer celledeling i alle celler i kroppen. Og såkalte oncogene RAS mutasjoner er en av de vanligste driverne/årsakene bak kreft. I pancreas kreft der vi er, er 90% av pasientene eller enda flere, RAS mutasjoner, og om man ser på kreft generelt, så er det et sted mellom 20-30% som har det. Det har vært en hellig gral i forskning på kreftmedisin, og forsøke å finne noe som effektivt kan targete RAS. Det er mange grunner til at det er veldig veldig krevende, og mange har feilet, og derfor har det blitt kjent som det “undrugable target”.
MEN, det gjorde virkelig comeback i år, det var interessante data fra Amgen, Sanofi, også et lite selskap som het Mirati, pluss noen vitenskapelige postere jeg så, og man ser også i bransjetidsskrifter som Endpoints osv skrev etterpå, så var det mye snakk om RAS. Det er jo godt nytt for oss, at det blir mer fokus på dette targetet. De fleste bruker såkalte small molecules for å treffe RAS, og de KAN fungere bra, men ulempen er at de kun klarer å treffe én mutasjon av gangen, og det er mange mutasjoner som kan forekomme i RAS. Vi har jo med vår vaksinemetode, klarer vi å treffe alle RAS mutasjonen samtidig, så der har vi en fordel. Så vi håper nå at vi kan få litt medvind av denne nye interessen for RAS mutasjoner. "
Snur det nå endelig litt igjen?
Lite sammenliknet med Targovax sin virkelige verdi ;D
Husk: Oslo Børs kan bare fisk, olje og shipping. Her må det amerikanske investorer inn for en riktig verdsetting ^^
Beklager: Bare litt gledesrus over å være litt mindre i minus
Bare rart å kalle noen andre små når de er 5x større enn Targovax… sånn sett interessant med @anon79663630 sin teori over vedrørende nasdaq/nyse notering…
*50x?
Det stod vel 2.3 mrd DOLLAR. Så vi snakker vel 50x…
Enn så lenge #AllInAndPray
Hehhee… sant det…
For alle som fisket i Targo i går og fikk napp:
Enda lenger til 320. da matcher vi “lille” Mirati