Jeg blir ikke sur da heller
Da skal jeg si deg at det kommer til å bli terte!
Han sier det vell muligens i kontekst i forhold til Sanofi og Amgen. Med henholdsvis 104 og 116 milliarder i mcap. Men ja i forhold til Targovax er de absolutt decent størrelse slik at det blir vell uansett ikke helt riktig å kalle det lite.
Deilig med litt oppgang for en gangs skyld. Ikke sett før nå pga påskeferie.
Er selvsagt glad for en god hauss etter ukesvis med baissing - men hva er bakgrunnen?
Det stemmer nok. Men med Eriks utsagn @redeye om at viralytics ble solgt billig friskt i minne så måtte jeg trekke på smilebåndet når jeg så hva Mirati var verdt…
Ikke annen grunn enn at den var meget oversolgt og at den skulle opp pga det tekniske
I dag blir titlene på ASCO-abstractene offentlig. Blir det noe fra TRVX?
Targovax har stått opp med det gale benet i dag
Kjenner ikke ASCO prosedyrene godt nok. Men det stemmer vel ikke bra med bildet av mulige “vinduer” som ledelsen har anstrengt seg i å forklare når det gjelder gjennomføringen av siste emi ?
Det er hovedsakelig noen småting som fører til økt optimisme fra min side:
- En bunn er dannet og ser ut til å holde
- Kort tid til resultater, forventet økt kurs på bakgrunn av forventninger som ser ut til å ha kommet litt igang.
- Psykologien i kommentarene rundt omkring har bedret seg betraktelig. Og siden de små investorene har vært de som solgte ut mest de siste ukene forventer jeg at disse vil komme tilbake igjen når positiviteten er tilbake.
- Har forventninger om at utenlandske investorer vil legge mer i Targo om resultatene blir gode.
Det ble rettet opp raskt RT-15min 6,62.
Targo ser ut til å kunne fortsette oppover igjen etter en bitteliten korreksjon i dag morges RT-15min 6,7
Det så ut til å være en robot fri TARGO dag i dag
Trodde ikke de tok påskeferie? Husk halv børsdag i dag
Så close kommer 13:05
Fikk 10k til 6,40 i dag, så da regner jeg med den detter til 4,80 i neste uke
Bunnfisket og i dag og fikk noen lodd. Så får vi se om noen måneder
HealthCap -184.932
OFCO Club V: ny 184.932
Så, meyerUløkka er ute?
håper de solgte seg ut på ATL.
Snakk om å falle for eget grep!
Utenom enkelte emi-kamerater, er det stille og rolig. Her er det bare å akkumulere rolig og pent
Fra HO
Abstrakt titlene ble sluppet i går. Der var blant annet dette:
“Phase I trial of TG02 plus dose-dense or metronomic temozolomide for recurrent anaplastic astrocytoma and glioblastoma in adults.”