Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Jeg spør gjerne dumt, men er det Targovax ?

Hva mer presenterer Targovax? Link?

Det er ikke Targovax det refereres til over. Har lenket under til studien det ser ut til å refereres til.

Ok, takk for oppklaring.

With increasing knowledge about how the immune system fights cancer, these kinds of treatments are making a comeback, with companies such as CiMaas and Targovax working on their own vaccines.

https://labiotech.eu/medical/hookipa-cancer-vaccines-arenavirus/

3 Likes

Keytruda gjør jobben.

1 Like

Ny liste i dag:
Hjelp meg gjerne å forstå hva emi-kameratene driver med. :roll_eyes:

4 Likes

Fin artikkel. Utrolig at et av verdens rikeste land ikke tilbyr dette som SOC… kreftpasienter må selge mer enn sitt hus i fremtiden da cocktails sannsynligvis vil gi bedre resultater…

Topp 50 listen m/endringer

12 Likes

Hvor får du denne listen fra?

Han har hentet den fra Infront terminal (2800,- pr mnd) . Du kan kjøpe tilgang til top50 for privat bruk hos vps.no (husker ikke pris i farten, muligens rundt 20 000 i året) eller du kan betale medlemskap på stocktalk.no (900,- i året)

Siste alternativet er å vente til onsdager for da vil de fleste listene bli publisert her gratis.

4 Likes

Stille før stormen :stuck_out_tongue:

Capture%202

7 Likes

Ja, jeg venter på news!

https://soundcloud.com/user-972208711/radforsk-podcasten-radium-episode-80

1 Like

Mye om Targovax der?

Nei, men verdt å høre på.

April 25, 2019

Presenter: Erik Digman Wiklund (CBO)

Presentation:

• Title: TG Mutant RAS Neoantigen Vaccine: Signal of Clinical Benefit in Resected Pancreatic Cancer
  • Time: 12:00 CET

Amsterdam

April 30, 2019 13:00 CET

Annual General Meeting

ChinaBio® Partnering Forum 2019

May 8 - May 9, 2019

May 9, 2019 10:00 CET

May 9, 2019 10:00 CET

Q1 2019 Targovax Quarterly Results

Oslo, Norway

2 Likes

Var dette bare for å presentere ‘gammelt nytt’ og kanskje skaffe nye kontakter? Noen som vet? Ser at Vaccibody også var der.

edit: mener altså European Neoantigen Summit i Amsterdam som har vært de siste par dagene.

Her er presentasjonen hvertfall:

Mange nye slides og oppdateringer. :slight_smile:

4 Likes

Er jo å oppfatte som en re-lansering av TG plattformen. De har tydligvis tatt innover seg at RAS begynner å bli hot igjen. :slight_smile:

2 Likes