Ras =
Virus=
TRVX =
At det kommer nok en partner på TG dette året, er langt ifra utenkelig.
" Resected Pancreas
TG01 + SoC Phase II
n = TBD
Pursuing academic partnership
o Externally sponsored and
financed (mainly)
o EU or US based"
I tillegg er mOS fremdeles ikke nådd. Dette begynner å se meget bra ut.
At interessen for RAS har tatt en ny positiv vending , bekreftet Wiklund på Radium. Det er moro!
Nettopp det jeg tenkte vedrørende resected PC. med parker samarbeid på CV’en, så vil det nok gjøre jobben litt lettere.
burde spørre de om status på Q1…
her er faktisk mye nytt
Er det ikke feil på slide 25
2nd cohort
3-year OS read out May 2018
skulle ikke det vært 3-year OS read out May 2019?
Sendte en mail til TRVX IR
Ja, det stemmer, Feil!!
Ja, det ser ikke ut som TG er død.
Det blir veldig spennende å se resultatet fra TG02+CPI. TG oppregulerer PD-LI, så det er gode muligheter for at TG+CPI kan gi en høy ORR.
TG har aldri vært død. Om Inoperabel PC data med parker er bra, så tror jeg at TG raskt kan nå markedet da OS er så kort…
TG02+CPI eller generelt TG + CPI, har de startet med dette? Er vel bare mono tg02 vi får nå H1?
Ok. Forresten, så ser jeg nå at det kommer noe H2:
Dette er nok den POC’en som de har nevnt det siste året…
Nominee konto hos The Bank of New York Mellon fortsetter å øke i TRVX
Danske kontoen er opp med 110 000 aksjer siden Mars
Inn på 18 plass om konto slås sammen
Skumleste denne og tenkte wow!!, 20% of all cancer, versjon 2.0, et norsk navn, vaksine, colorectal, Australia, dette er da vel Targovax og TG02?
Så fant jeg publilasjonen med resultatene samt universitetet som gjennomførte studien:
Her står det (av 10 pasienter):
Antibody responses to GUCY2C were detected in 10% of patients, while 40% exhibited GUCY2C-specific T-cell responses.
Nå har vel TG02 og Targovax allerede rappotert immun aktivering på 3/3 pasienter også i samme krefttype…
Det er sent og mulig jeg overser noe,men hva er det de andre over egentlig jubler for?
Skjønner heller ikke helt hva de jubler for, men “Karen Knudsen” er nok ikke norsk.
30/04-2019 07:00:21: (TRVX) Targovax ASA: Announcement of first quarter 2019
Targo begynner å bli skremmende billig før vi nærmer oss mai og read outs. Begynner folk å få kalde føtter?
Nop, Citibank N.A. skal ut koste hva det koste vil ser det ut til. Ellers er det ganske rolig
30/04-2019 13:57:54: (TRVX) Targovax ASA: Minutes from the Annual General Meeting
Fikk en lot på 6,10 i dag, håper det var bunnfiske mitt i denne omgang…