Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ras = :fire:
Virus= :fire: :fire:
TRVX = :snowflake::snowflake::snowflake::snowman_with_snow::cold_face::cold_face:

3 Likes

At det kommer nok en partner på TG dette året, er langt ifra utenkelig.

" Resected Pancreas
TG01 + SoC Phase II
n = TBD
Pursuing academic partnership
o Externally sponsored and
financed (mainly)
o EU or US based"

I tillegg er mOS fremdeles ikke nådd. Dette begynner å se meget bra ut.

At interessen for RAS har tatt en ny positiv vending , bekreftet Wiklund på Radium. Det er moro!

3 Likes

Nettopp det jeg tenkte vedrørende resected PC. :slight_smile: med parker samarbeid på CV’en, så vil det nok gjøre jobben litt lettere. :slight_smile: burde spørre de om status på Q1…

her er faktisk mye nytt

5 Likes

Er det ikke feil på slide 25
2nd cohort
3-year OS read out May 2018

skulle ikke det vært 3-year OS read out May 2019?

Sendte en mail til TRVX IR

5 Likes

Ja, det stemmer, Feil!!

1 Like

Ja, det ser ikke ut som TG er død.

Det blir veldig spennende å se resultatet fra TG02+CPI. TG oppregulerer PD-LI, så det er gode muligheter for at TG+CPI kan gi en høy ORR.

TG har aldri vært død. :slight_smile: Om Inoperabel PC data med parker er bra, så tror jeg at TG raskt kan nå markedet da OS er så kort…

TG02+CPI eller generelt TG + CPI, har de startet med dette? Er vel bare mono tg02 vi får nå H1?

Om det har startet med TG02+CPI vet jeg ikke, men jeg håper det.

Dette er alt jeg vet:

image

Ok. Forresten, så ser jeg nå at det kommer noe H2:

Dette er nok den POC’en som de har nevnt det siste året…

Nominee konto hos The Bank of New York Mellon fortsetter å øke i TRVX

Danske kontoen er opp med 110 000 aksjer siden Mars

Inn på 18 plass om konto slås sammen :slight_smile:

4 Likes

Skumleste denne og tenkte wow!!, 20% of all cancer, versjon 2.0, et norsk navn, vaksine, colorectal, Australia, dette er da vel Targovax og TG02?

Så fant jeg publilasjonen med resultatene samt universitetet som gjennomførte studien:

Her står det (av 10 pasienter):
Antibody responses to GUCY2C were detected in 10% of patients, while 40% exhibited GUCY2C-specific T-cell responses.

Nå har vel TG02 og Targovax allerede rappotert immun aktivering på 3/3 pasienter også i samme krefttype…

Det er sent og mulig jeg overser noe,men hva er det de andre over egentlig jubler for?

1 Like

Skjønner heller ikke helt hva de jubler for, men “Karen Knudsen” er nok ikke norsk.

https://www.jefferson.edu/university/jmc/departments/cancer-biology/faculty_staff/faculty/knudsen1.html

Dagens liste:

8 Likes

30/04-2019 07:00:21: (TRVX) Targovax ASA: Announcement of first quarter 2019

2 Likes

Targo begynner å bli skremmende billig før vi nærmer oss mai og read outs. Begynner folk å få kalde føtter? :smiley:

Nop, Citibank N.A. skal ut koste hva det koste vil ser det ut til. Ellers er det ganske rolig

2 Likes

30/04-2019 13:57:54: (TRVX) Targovax ASA: Minutes from the Annual General Meeting

Fikk en lot på 6,10 i dag, håper det var bunnfiske mitt i denne omgang…

1 Like