Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Jeg blir ikke sjokkert om vi får god TG02 eller Melanom cohort 1 melding de neste 48 timene… Har lagt merke til slike spikes like før meldinger tidligere…

hva var omsetningen igår?

2 Likes

155k. 260k så langt i dag.

Kan noen med korte ord forklare grovt hva siste børsmelding inneholdt?

Eg har lest litt av den selv men det er vrient å sette seg inn i.

Litt hjelp blir mottatt med masse :heart: og :clap: :slight_smile:

idmmx

3 Likes

http://www.bioteknologiradet.no/filarkiv/2010/07/Søknad-om-klinisk-utprøving-av-GMO-legemiddel-ONCOS-102.pdf

3 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @Whatsthat (326 likes)
  1. @aborum (322 likes)
  1. @BioMed (198 likes)

Resten av topp 10:

1. @Ramsess (145 likes)

2. @Krieghoff (107 likes)

3. @sjog (91 likes)

4. @Cinvest (89 likes)

5. @Martins (85 likes)

6. @ufo (80 likes)

7. @Chrysler300C (78 likes)

Gratulerer!

02/05-2019 07:00:16: (TRVX) Targovax ASA: Issuance of restricted stock units (RSUs) to the board members

RSU i stedet for utbetalt styrehonorar er en underlig ting, særlig til den kursen. Likevel synes jeg det er et godt tegn at to av de mest sentrale personene i TRVX vil ha mulighet for flere aksjer i stedet for noe som helst cash nå.

3 Likes

Det er jo en hyggelig gest til aksjonærene, siden de ikke spiser av cashen.

2 Likes

Var det slik å forstå at TG01 data slippes før repEMI igangsettes 10. Mai?

De slippes nok iallefall før den avsluttes. De angir aldri noen eksakt dato for slik i forkant.

Det er derfor vi har tippeleker :slight_smile: jeg tipper TG01 data 15 mai… :wink:

Da tipper jeg 20 mai, så nasjonaldags rusen og pølsene har fått lagt seg :sweat_smile:

Nei, det er ikke garantert, men forventes. Så er spørsmålet om de mente den tidligere eller den nye emisjons-perioden i denne meldingen:

Innen 24. mai er ganske sikkert, innen 10. mai er riktig om det var det de mente. Eller så mente de innenfor den originale perioden, men jeg har ikke datoene for den. Tror det var 14. 16. eller 18. mai den skulle være ferdig originalt. Vi får se, men jeg har et bet på at kursen er på eller over 9kr/aksje 17. mai, så vi får se om jeg får rett i det :slight_smile:

AstraZeneca inngår en avtale med Transgene om utvikling av onkolytiske virus. Transgene skal utvikle prekliniske onkolytiske viruskandidater til AZ så dette er langt unna klinikken og det er snakk om relativt små summer i første omgang. Transgene har et onkolytisk virus i fase 3 og jeg regner derfor med at de har en del data på at plattformen deres fungerer og det kan være derfor AZ har inngått et samarbeid.

https://endpts.com/astrazeneca-bets-cautiously-on-oncolytic-virus-discovery-program-outlining-13m-deal-with-transgene/

Når var det vi skulle få høre mer om denne Oncos-X?

1 Like

Fra tidligere dialog med IR:

For the next-gen ONCOS viruses the pre-clinical work is progressing according to plan, but we need to ensure the IP position, and therefore target disclosure and release of data will depend on the patent application process.

1 Like

Takk! :smiley:

Fiercebiotech om samme: