Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Blir ikke helt klok av AZ og deres approach… For virus, har de fra før en lisensavtale med Omnis/Vyriad, itillegg selvsagt samarbeid med TRVX/CRI og nå Transgene… :face_with_monocle:

Det er vel en måte for AZ å hedge på, ikke sikkert alle disse bærer frukter.

2 Likes

Upcoming events

3 Likes

Tegningstiden var opprindelig 10/5 til 15/5, for saa aa bli utvidet til 24/5 for aa faa med nye data.

Mandag 20 mai :star_struck: vent og se ! Hehe :crazy_face:

2 Likes

Men för den datoen gis det bedre kjöpsanledninger pga nomader som drar til PCIB og Pho.

Håper at flest mulig tegner enn å kjøpe over børs selv om det et noen kroner å spare.

1 Like

Det ene utelukker det andre. Feks. kjöpe för emisjonen og overtegne etter gode nyheter.

Du har rett i det … med forutsetning at du fortsatt har penger å bruke :+1::moneybag:

Siden jeg har klart aa rydde paa PHO-kontoen for aa kjöpe PCIB, skal jeg vel klare det med TRVX ogsaa. Jeg har ikke som maal aa väre topp 50 over alt. I höyden bare vekselvis, men ikke noe maal i og for seg.
Avventer först utviklinge et par dager.

Dags for ny liste:
Ingen overraskelser her igrunn. Emiaksjene ligger som en klam hånd og holder kursen nede inntil videre.

5 Likes

Selected oncolytic virus deals

https://www.evaluate.com/vantage/articles/news/snippets/astrazeneca-doubles-down-oncolytic-viruses

Hej folkens, håber alle holder sig friske.

Er jeg alene på køberen herinde efter nogle ugers ventetid? Ser ud til den ligger rimeligt stabilt omkring 6,30 i disse dage.

Har taget 10.000 stk i dag @ 6,30. Langt op til emissionsniveau - udsalget kan ikke fortsætte.

5 Likes

Tok 5k på 6,30 i går…lastet opp mer enn jeg hadde planlagt…så nå bør det komme positive nyheter snart!

3 Likes

det er bare og spise opp aksjene fra Emikameratene :stuck_out_tongue:

fikk 20K ekstra igår :wink:

2 Likes

Velkommen tilbake aborum. Nei du er ikke alene i dag. Tok 15k paa 6,31.

1 Like

Jeg kom visst i skade for å kjøpe 3438 aksjer på 6.40 kl 12:22:45 og det kan se ut som at det trigget noe.

2 Likes

RT 6.790 (11.1k aksjer), opp 7.10%

Lite volum dog. 100k aksjer? En promille i den store sammenheng.

1 Like

Welkommen tilbake :smiley:

Jeg fikk 10k til 6,10 i forrige uke :stuck_out_tongue_winking_eye: