Blir ikke helt klok av AZ og deres approach… For virus, har de fra før en lisensavtale med Omnis/Vyriad, itillegg selvsagt samarbeid med TRVX/CRI og nå Transgene…
Det er vel en måte for AZ å hedge på, ikke sikkert alle disse bærer frukter.
Upcoming events
Tegningstiden var opprindelig 10/5 til 15/5, for saa aa bli utvidet til 24/5 for aa faa med nye data.
Mandag 20 mai vent og se ! Hehe
Men för den datoen gis det bedre kjöpsanledninger pga nomader som drar til PCIB og Pho.
Håper at flest mulig tegner enn å kjøpe over børs selv om det et noen kroner å spare.
Det ene utelukker det andre. Feks. kjöpe för emisjonen og overtegne etter gode nyheter.
Du har rett i det … med forutsetning at du fortsatt har penger å bruke
Siden jeg har klart aa rydde paa PHO-kontoen for aa kjöpe PCIB, skal jeg vel klare det med TRVX ogsaa. Jeg har ikke som maal aa väre topp 50 over alt. I höyden bare vekselvis, men ikke noe maal i og for seg.
Avventer först utviklinge et par dager.
Dags for ny liste:
Ingen overraskelser her igrunn. Emiaksjene ligger som en klam hånd og holder kursen nede inntil videre.
Selected oncolytic virus deals
https://www.evaluate.com/vantage/articles/news/snippets/astrazeneca-doubles-down-oncolytic-viruses
Hej folkens, håber alle holder sig friske.
Er jeg alene på køberen herinde efter nogle ugers ventetid? Ser ud til den ligger rimeligt stabilt omkring 6,30 i disse dage.
Har taget 10.000 stk i dag @ 6,30. Langt op til emissionsniveau - udsalget kan ikke fortsætte.
Tok 5k på 6,30 i går…lastet opp mer enn jeg hadde planlagt…så nå bør det komme positive nyheter snart!
det er bare og spise opp aksjene fra Emikameratene
fikk 20K ekstra igår
Velkommen tilbake aborum. Nei du er ikke alene i dag. Tok 15k paa 6,31.
Jeg kom visst i skade for å kjøpe 3438 aksjer på 6.40 kl 12:22:45 og det kan se ut som at det trigget noe.
RT 6.790 (11.1k aksjer), opp 7.10%
Lite volum dog. 100k aksjer? En promille i den store sammenheng.
Welkommen tilbake
Jeg fikk 10k til 6,10 i forrige uke