Og det med emien har eg òg gitt uttrykk for direkte til selskapet. Men no håpar eg vi fokuserer på andre saker framover. No er det jobb. Ha ein god dag.
Brant de virkelig 46 mill sist Q? Regner med emisjonen var en sentral kostnad her…
Gjennom første kvartal 2019 har vi sett sterk rekruttering i flere av våre kliniske studier, sier CEO Øystein Soug blant annet
Skyldes nok denne.
Det var vel snakk om en avgift ifbm samarbeidsavtalen med Parker Institute også om jeg husker rett?
Hvilke forventninger har dere til disse studiene? Siden det er fase I studier regner jeg med resultatene vil være av positiv karakter / vise nødvendig effekt, for å fortsette de kliniske studiene.
Chartet sier meg ikke så mye her, forutenom en liten bullish set up her, men den er nesten ikke verdt å trade (gir en 10-12%) ved brudd opp.
Det stemmer. En sum de selv kan velge for å minke multippel ved tilbakebetaling til CRI om produktet når markedet.
Da var eg kjøpt billetter til toget eg og. 700 enheter.
Nå må noen se å kjøpe bilen min snart så vi kan rulle litt skikkelig
Problemet er at all info må være likestilt blant aksjonærene i markedet for å kunne holde en emisjon.
Så om det er noe insiderne vet som ikke vi har fått vite er en emisjon ulovlig. Derfor begrenses emisjonsvinduene veldig og man kan ikke bare vente til kursen er god eller dårlig. Det krever også investorvilje, og den var fallende i Biotech da emisjonen ble avholdt. Om de hadde ventet ville de risikert driften til selskapet og skapt stor usikkerhet for aksjeeierne. De valgte det beste alternativet de hadde for å sikre driften og studiene de jobber med. Om resultatene nå blir gode har vi ingen ting å klage på og kursen følger der etter.
Var præsentationen online ikke 10:00 CET? (11:00 lokal tid i Danmark og Norge)
Presentasjonen var kl 1000, (lokaltid). En av de bedre presentasjonene jeg har sett fra Targo! Optimisme å spore👍 Vært å se.
Jeg spørger bare til om 10:00 CET er det samme som 10:00 lokal Norsk tid?
Ja, det stemmer.
Enig, her var det god stemning og glimt i øye
TRVX IR har oplyst 10:00 CET (11:00 Norsk tid) i materialet vedr. Q1 præsentationen og afholder dernæst præsentationen 10:00 Norsk tid. Imponerende.
CET er sentral europeisk tid, er bare Island, England og Portugal som ikke er med her.
En bom fra Targo der da…
Beklager på vegne av nasjonen. Nordmenn flest vet ikke forskjellen på CET og CEST.
The mesothelioma and peritoneal trials recruited very well
Likte den kommentaren fra Soug, kanskje vi får read out fra et betydelig antall pasienter i peritoneal studiet i år også, en megatrigger!