Når jeg skal lese skjønner jeg nesten ingenting hva jeg leser. Er det dysleksi?
Der er intet at beklage; I er en fantastisk nation … jeg har taget kontakt til IR for at sikre mig, at dette aldrig sker igen
Jeg kjøpte 6550 aksjer kl 11:58:57 (i en smell. satte kjøp til 6.45), men viser kun 3340 aksjer på handelsstatistikken.
DNB/Nordnet viser ikke det fulle bildet av ordre . noen kan ligge skjult i Dark pools er det vel .
Har opplevd det selv. Pareto skal vist vise det fulle ordrebilde leste jeg igår
Er jo ikke bra når man ikke kan se hvor stor omsetning det faktisk er i en aksje, og man blir forledet til å tro at det knapt har vært omsetning der i dag.
vi blir lurt av Oslo Børs ,anonymitet og roboter every f!"¤# day hehe
Det e ingen som viser det fulle bildet. Aksjen omsettes på mange handelsplasser som darkpool og MTF. Om du ikke har tilgang til disse så ser du det rett og slett ikke, Pareto viser fra en MTF/darkpool i tillegg til ose.
Edit. Her kan dere se ett kort utdrag.
Jaja, jeg skal vel egentlig ikke klage. Jeg sparte nesten 400kr på at det lå ute skjulte poster.
Åh. Det så bra ut! Hva koster tilgang til noe slikt?
Husker ikke prisen i farten. Det finnes mange MTF og darkpools. De jeg har listet opp her er ett utdrag.
Det finnes folk som overvåker darkpools og MTF for å lukte lunta før raketter tennes.
Jeg har tidligere lagt inn mye data fra disse handelsplassene i nano tråden. Du finner sikkert om du søker. Som en tommelfingerregel så handles 10-20% av volum på ose i darkpools hverdag. Man kan se økt aktivitet på enkelte dager
Må si jeg syns Saug’n var god idag. Utstråler en optimisme jeg ikke har sett på en stund. Jeg fikk plutselig veldig trua igjen!
Savner Jaderberg på præsentationerne. Han er optaget af klinisk arbejde med de udlæste data, men vil jfr. ledelsen deltage mere fremover - der ser jeg frem til, da han fremstår svært karismatisk og velformuleret.
Spændende med information på ONCOS-v. Next fra Soug. Jeg forstod det således at én af ONCOS variablerne reelt er en CPI variant. Var jeg den eneste, der læge dette?
Markederne er generelt pressede, men man må holde fast i sin strategi og lade tiden arbejde, mens man selv arbejder.
Har akkumulerer på 6,30 og 6,45 i den sidste tid og tænker at tage en post mere.
Oslo (TDN Direkt): Om to uker kommer data for tre års overlevelse i TG01-studien i bukspyttkjertelkreft med TG-01-vaksinen i kombinasjon med gemcitabine. Deretter kommer data fra TG-01-studien innen to måneder, og data for Oncos 102-studien innen utgangen av juni.
Det sier finansdirektør i Targovax Torbjørn Furuseth på selskapets kvartalspresentasjon torsdag.
TG01-studien er ferdig gjennomført og pasientene er ferdig behandlet, slik at avlesningen om to uker vil vise hvordan det har gått med pasientene etter behandlingen. Et mål som ofte brukes er median overlevelse, som viser hvor lenge den midterste pasienten overlevde dersom man rangerer pasientene etter hvor lenge de overlever. Første kohort i studien har vist en median overlevelse på rundt 33 måneder, mens den mediane pasienten i andre kohort ennå ikke har dødd. Forskjellen på de to kohortene er en justering i doseringen. I ESPAC 4, som er en stor referansestudie på med samme pasientgruppe og samme type behandling, var median overlevelse 27,6 måneder.
- Dette datapunktet vil være interessant for de som skal være med i reparasjonsemisjonen, som åpner 10. mai og stenger 24. mai, sier Furuseth. I reparasjonsemisjonen er kursen satt til syv kroner pr aksje, mens aksjen handles til 6,30 kroner torsdag klokken 12:45.
Neste punkt på selskapets dagsorden innen dataavlesninger er data fra Oncos 102-studien i melanom i kombinasjon med Keytruda, som vil komme innen utgangen av juni. Her har selskapet allerede sluppet data på seks pasienter, og vil supplere med data for tre pasienter til.
Det siste som kommer før sommeren en data fra TG-02-studien i colorectalkreft i monodata, som vil komme “om et par måneder”.
- I den forrige studien så vi at vi lager t-celler i blodet, mens her kan vi se om disse t-cellene finner veien inn til svulsten. Hvis de gjør det så vil det være et viktig bevis for at dette virker og er relevant, og kan være et godt rasjonale for å kombinere med sjekkpunkthemmere. Sammen med sjekkpunkthemmere kan dette ha en effekt på tumor, sier Furuseth.
Videre sier Furuseth at kommende data fra en virus-studie fra selskapet Mgen kan vise at virus i kombinasjon med sjekkpunkthemmere kan være veien å gå. Gode data fra Mgen kan gi økt interesse for Targovax sine virus, mener han.
- Hovedstrategien vår med å gjøre en virusstudie i melanom er å vise at vi har et virus som er like god som de beste. Det har allerede vært en del dealer innen virus der big pharma har kjøpt opp virus. Hvis man ser at dette er en modalitet som fungerer bra er det nok flere som vil sørge for å ha det i sin pipeline, sier Furuseth.
Selskapet ser fortsatt etter partnere for å gjøre en TG-studie i operert bukspyttkjertelkreft, etter at behandlingen utviklet seg til å bli mer omfattende og ta lengre tid. Selskapet er i kontakt med flere aktører, men Furuseth sier dette er en prosess som tar litt tid. En slik studie vil deretter kunne ta opptil seks år, sier han.
Enig, savnet Magnus, måtte sjekke siden om han var på vei ut av selskapet eller noe. Ble beroliget når vi fikk vite at han kommer tilbake.
I mellomtiden har vi bla denne:
Redeye research note
Targovax: Clinical data approaching
May 9 2019
As expected, today’s Q1 report included no big surprises. The clinical trial programme seems to be on track, with a slightly faster patient recruitment rate in the mesothelioma study than previously expected (announced yesterday).
The net result for Q1 2019 amounted to NOK -41.0m (-34.7), and Targovax did not report any significant revenues during the period. Operating expenses were at NOK -39.6m (-33.5). The cash and cash equivalents at the end of the first quarter were at NOK 172m when we include capital from the recently conducted private placement. We expect current funding supports operations to mid-2020.
Targovax is on track to announce several clinical results in the next couple of weeks. Firstly, it’s the three-year follow-up data for TG01, which is expected within the next two weeks. Additionally, data for TG02 in colorectal cancer and Oncos-102 in melanoma is expected. As we understand that will be immune activation data, which might provide insights on the response to the treatments.
Today’s interim number does not change our view on Targovax and we reiterate our base case fair value of NOK 12. We believe that the share price could be at a turning point, as many clinical trial readouts are approaching, and if positive, could strengthen confidence in the projects.
Klas Palin
Datapunkter rundt hjørnet og aksjen stuper, vrient å forstå seg på dette
Selskapet har da med samme burn rate penger til ca 4 kvartalers drift etter Q1 ?
Neste emisjon greit sannsynlig i Q3 2019 da, med 6-9 måneder kontanter igjen, gitt samme burn rate.
Får satse på at gode resultater dytter opp kursen.
Mulig jeg som er dårlig til å google, men Mgen? Noen som kjenner til disse?
Glem nå ikke peritoneal (2019) som kan være årets største trigger som invivo nevner og ikke TDN, Klas eller vår egen CFO…
Åh… herregud… tror de mener Amgen… er det mulig…
Du forklarer selvfølgelig …