Jeg klarte å lese det til at DNB senket verdien i denne analysen og at grunnen var at antall aksjer begynte å bli for høyt ; hehe
Artig
Men ettersom jeg har noe targovax så var det godt å få det oppklart.
Takker for den.
Man ligner jo lidt en idiot (DNB), når aktien passerer ens target price ganske få uger efter den netop er blevet justeret (ned). Dette bliver med rimelighed en realitet, når og hvis 3-års OS giver stærke data i tillæg til de øvrige 2 udlæsninger.
Jeg mener target price generelt skal afspejle 12 mdr kursniveau og med de særdeles vigtige udlæsninger selskabet skal melde i H1 og H2 af 2019 bør markedet genvinde en del af de tidligere afskriver på TG-01.
Mange analytikere justerer bare kursniveau jfr. markedets udvikling og ikke selskabets reelle potentiale. Hvad vil DNB sige, hvis TRVX melder om aftale med BP på ONCOS? Deres kursniveau er decideret pinligt i betragtning af at aktie lå over deres vurdering så sent som ultimo marts.
DnB juni 2018:
I Targovax har vi på grunnlag av oppdateringen tatt utviklingen knyttet til behandling av bukspyttkjertelkreft ved hjelp TG-plattformen ut av estimatene, og har samtidig også lagt inn redusert sannsynlighet for at plattformen vil kunne drive frem andre potensielle godkjente legemidler. Det medfører at estimatet for summen-av-delene kommer ned med rundt 32 prosent, skriver meglerhuset i dagens aksjerapport.
Kursmålet jekkes dermed ned fra 31 til 21 kroner, og kjøpsanbefaling opprettholdes.
September 27, 2018:
One of the first six patients showed a complete response to the treatment
Når DNB ikke har fått med seg at TG01 er revitalisert gjennom Parker institute og CRI, og at folfirinox ikke var så sensasjonelt allikevel sier sitt. Klarer ikke å ta et kursmål seriøst fra DNB, etter det her.
Husk på at det er en stor forskjell på tg01 fra Trvx og den Parker kjører…
Den må du forklare…
Operert vs ikke-operert som parker kjører
TG01 er TG01 og det er Targovax sin.
Raskeste vei til markedet er i ikke operert i samarbeid med CRI og Parker… satser på at vi får alle detaljer iår + et nytt samarbeid i operert. Regner med at gode data nå i mai gjør jobben lettere for sistnevnte, da MÅ DnB inkludere TG plattformen igjen, da inkludert TG01 i operert + ikke operert og TG02 samt TG+CPI!
Alle disse kursmålene er egentlig bare bullshit alt samma. For targovax og flere andre biotec er det enten himmel eller helvete. For targo er det enten 0 eller 100-150kr eller mer på lang sikt(er nå min mening). Så om DNB sier 21 eller 14 er jo klinkanes likegyldig.
Godt noen skjønner løpet…
Skal det virkelig sitte noen anonyme sjeler her på TI, å skjønne/forutsi den strategi Trvx har lagt opp til???
Hallooooo!!
Men har trua selv, men kan kun krysse fingera!!
Anser tingenes tilstand for aa väre helvet, saa naa venter jeg paa himmelen.
Vi var på god vei til himmelen, så kom emisjonen…
Vet ikke helt hva vi som er medlemmer her har gjort feil, siden du kaller Tekinvestor for HO?
Moro å følge med Targovax for tida forresten
Kan saa väre at himmelferden er utsatt noen mnd, men siden jeg er ved god helse regner jeg med Targo starter turen för meg. Ingen investorer liker emisjoner, heller ikke jeg, men selskap uten inntekter har ingen andre alternativer. Lik det eller ikke, eller kjöp f.eks. Orkla.
Til naa har TRVX kostet meg mye kapital, men ikke nerver. Det er slik spillet engang er.
Ja, dette er ABC, det er tidspunktet for emisjonen som var feil.
oncos-102
Saafremt du ikke solgte alle aksjene dagen för emisjonen ble kjent, kommer en emisjon bestandig paa feil tidspunkt.
Eksempel. Solgte (realiserte stort tap) 10k paa 9,72 2 dager för emien blekjent. Ergret meg dagen etter (11,20) for saa aa glede meg paafölgende dag. Gleden ville selvsagt värt större om jeg hadde solgt alle i stedet for bare en brökdel.
Klart det, men hadde ledelsen ventet med emi til noen av de nyhetene som ligger framfor oss var offentlige, hadde de gjerne unngått å drepe kursen og momentum.
Dette han vært diskutert lenge og vel lenger oppe i tråden.