For å komme inn på de forskjellige plassene gjelder følgende tall.
Top 50 er grensen 145 000 aksjer
Top 100 er grensen 70 500 aksjer
Top 200 er grensen 34 500 aksjer
For å komme inn på de forskjellige plassene gjelder følgende tall.
Top 50 er grensen 145 000 aksjer
Top 100 er grensen 70 500 aksjer
Top 200 er grensen 34 500 aksjer
Se spm ovenfor…dessuten, hva med andre enn nominee og retail. Selskap ?
Totalt 57 kontoer hvor av 46 er utenfor top50.
+5% nå.
Noe er i gjerde
You whish!
hehe
@lillegull er det du som fremdeles handler? Gir deg en virtuell high five om du sender den over 7.
Vi får se nå, skal holde hardt å komme over 9kr før 17. mai (Har et veddemål om dette i veddemålstråden
)Men har ihvertfall hatt rett i at vi skulle oppover.
du får en virtuell high five likevel.
Kanskje litt tidlig å tro på full fest, men har en følelse av at vi har lagt et godt grunnlag for kursoppgang. Tror FOMO-gjengen er akkurat stor nok og har glemt targo nok til at det kan gi gode utslag i kursen på veldig kort sikt 7-8 handelsdager og de neste 50ish dagene mot resultatslipp fra ONCOS-studien om vi får kraftige reaksjoner opp de neste handelsdagene. Om jeg hadde hatt muligheten til å gjøre investeringene i targo annerledes ville jeg ventet til nå med å gå inn.
Ja tror nok ikke d blir full fest enda. Vet ikke om andre husker emisjonstaket på 20kr sist? Det var som betong, men denne gangen er det forhåpentligvis litt mer betydningsfulle data som kommer.
Men syns at det er litt for mange emisjonsaktører som skal selge seg ut, samt at de har litt vel store poster igjen fortsatt…
Fylte selv på igår. Hadde vært en annen verden om jeg kunne ha gått inn fullt på disse nivåer istedenfor 19kr
Enig der, gikk inn med alt for mye på rundt 19. Og tror desverre det er lenge til jeg kommer ajour i denne aksjen igjen…
Realiserte et tap på rundt 30% før nyttår.
Sitter igjen med 25K snitt 7,80.
Dette er mitt bet innen biotek. Skulle det gå skeis, er jeg konfortabel med det.
Tror allikevel jeg får mulighet til å gå ut herfra med gevinst. Vi får se…
Tar mine 2K i rep emi!!
Alt ordner seg for snille gutter
For å være oppstart i biotek, har Targo flere ben og lengre historikk enn de fleste.
Jeg mener at mye skal gå galt før alt går i null, uansett må vi greie å komme oss ut på vei ned
Jeg har fortsatt en stopp-loss på 4,99, just in case
Feiging!
Hehe…
Tuller, selvfølgelig.
No worries, såpas takhøyde må vi ha her
Hjelper ikke det om ingen vil betale mer enn 3:)
Javisst…
Du er jaggu skarp!!