Nei, den tror jeg har lite å si da aksjene ikke er i markedet enda og antallet aksjer blir relativt lavt. Det som eventuelt holder kursen nede er de siste aksjene fra de tidligere emisjonsdeltakerne som sakte men sikkert blir solgt ut. Hadde de sittet stille fra start hadde vi nok vært langt over dagens kurs, men 20-40k aksjer solgt/dag er mye for Targovax med relativt lav omsetning.
Det som kunne skrapes sammen er nå inne i Targo Fylte på på 7,05 med ca 25% økning av posisjonen. Reel 100% (utenom det som allerede er bunnet opp i krypto/leilighet osv.) nå, så en dårlig melding hadde vært litt kjedelig
Wish me luck
Sikkert flere enn meg som selger for å kjøpe tilbake emi.aksjer.
Da snakker vi vinn vinn
Jeg får ikke kjøpe emi aksjer Men fint for de som fikk smellen å få tilbake litt ^^
Det er ihverfall mye bedre å gjøre det enn å la emi’en stå ubrukt
Men hva om kursen går høyere på forventninger før emisjonen ?
Det er bare fint det. Jeg er sikret å kjøpe tilbake for kr 7 (solgte ca 10K for 7,07)
Ja, men det er jo ikke garantert at den holder seg der etter at emisjonsaksjene kommer inn
Ingenting er sikkert med bioaksjer, men dess høyere aksjekurs (over 7 kr) i tegningsperioden dess lettere er det å selge rep.aksjene. Vi får håpe på en god melding neste uke og fulltegning
Ser ikke den store fortjenesten på de småørene.
Kjøper mine rep. aksjer. Beholder de, å krysser fingrene for en adskillig bedre deal.
Det er vel stengt på 17 mai? Så mulig stigningen utsetter seg litt pga det? Eller er det full rulle den dagen og?
Angående vedlegg, så synes eg det ser bedre og bedre ut. Gleder meg til imorgen!
OB er stengt:
17.05.2019 – Grunnlovsdag
30.05.2019 – Kristi Himmelfartsdag
10.06.2019 – 2. pinsedag
Fin chart
Vi får krysse fingrene for at det blir litt himmelfart på oss og
Hvorfor skal TRVX holdes under 7 kr ? Den skal reprises fremover. Står ovenfor 3 ulike resultater innen utgangen av juni. Her vil der bli priset nye forventninger inn aksjekursen, som har fått ufortjent mye juling etter emi.
Fordi det er ekstremt mange emisjonsaksjer som ble kjøpt til 7kr av folk som ikke har tenkt å være langsiktige i selskapet, og fordi emisjoner stort sett alltid settes til rabatt og vi vel må forvente en ny emisjon om 2-3 kvartaler basert på burn rate.
Jcp; reprising blir det med tre resultat innen kort tid. Om du tror emi aksjer vil holde den igjen på gode data så tar du feil.
Noe fra Targovax ?
AX Exposure/aksjeforum live session with CMO Magnus Jaderberg
May 23, 2019 14:00 CET
Link to event will come shortly
Så bra! Bare en generell oppdatering da?