Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Hvor mange blundere kan han gjøre da før det ikke lenger er en overreaksjon?
Det er plenty med ledere der ute med erfaring fra startups.

Hæ? Du mener altså Soug er den beste mannen til jobben? Fordi at…?

Høres ikke ut som om du har vært aksjonær lenge nok til å vurdere det… kommunikasjon i henhold til plan og mål fra 2016/17 er til å le av… humpete vei er greit nok, men kommunikasjonen/ markedsføringen er villedene og håpløs, ref dagens kurs som nå er -10% som resultat av usikkerhet og veien videre…

1 Like

Har ingen bedre alternativer og han har gjort en god jobb med Targovax sine produkter, men markedskommunikasjonen kan man kritisere. Det viktigste for oss er at de kommer til markedet til slutt, ikke om kursen er 5 eller 10 kr i dag.

Javel? Fordi?

Jeg har starter støvsugeren. Tal om massiv overreaktion. Selskabet sidder fortsat på al IP på TG og har aktuelt studie i pipeline med Parker og CRI - det vil jo løbende skabe data, der i tillæg til de seneste udlæsninger kan skabe værdi foe aktionærerne.

Imens har man anerkendt behovet for fokus på dét de fleste i forvejen har vurderer som værende 80% af selskabet, nemlig ONCOS. IO aftaler blive indgået i markedet og selskabet bør bruge energien på at positionere sig for en aftale.

Jeg er dog enig i kommunikationen - svært tilfældig kombination af TG og ONCOS på samme tidspunkt. Men som med emissionen, da tænker jeg at der qua guiding fra ledelsen vil komme argumenter for denne beslutning. Jeg blev klogere efter emissionen og måtte revidere tidligere udtalelser.

Hadde kursen vært 20% opp med samme melding hadde vi sagt den var god tror jeg. Den var god, men den sa også at pengene ikke kommer inn på vår konto i morgen.

Hva er cash-beholdningen til TRVX?

Er dagens data virkelig dårlige?
Ser frem til dagens forelesning.

https://labiotech.eu/medical/targovax-pancreatic-cancer-vaccine/

1 Like

170 mill ish .

Men når de skal kjøre EMI om noen måneder så er det bedre å ha en kurs på 10+ enn 5. Når de skal selge så får de mer $$$ hvis markedet priser trvx høyere, så jo, det spiller en stor rolle!

2 Likes

Resultatene bør snakke for seg selv. De har penger til 2020 med dagens burnrate, som vi “tror” reduseres når TG01 nå er fullført. Så isåfall vil pengene vare lenger. Resultatene slår kontrollgruppen med god margin og de har klart å vise effekt av viruset med brukbar risikomargin. De ser på markedet og velger strategien som passer best nå, altså å satse på ONCOS alene fordi feltet har mer oppmerksomhet enn TG-vaksinen har. De gir oss aksjonærer klare retningslinjer på når resultater kommer og leverer resultatene innenfor tidsrommet de har satt. Osv. Du kan vel caset du også?

2 Likes

Når TG nå avsluttes kuttes muligens burnrate og da forskyves også EMI.

Slutt å skriv at TG avsluttes! Det er ikke sant!

TG01 pågår med Parker, TG02 sammen med Keytruda pågår. TG03 er fortsatt under utvikling

Dagens medling er det samme som kom for ca 1 år siden. TG01 ble lagt død etter ASCO.

4 Likes

No way… dette må såfall kommuniseres (noe de ikke evner) burn rate kan også økes… ressursene skal jo flyttes og det skal satses hardere på oncos.

Som jeg nevnte over, det får vi se i H2 2019 rapportene. Ikke nå

Edit:

Dette handler ikke om caset, men om en ledelse som ikke evner å tenke strategisk rundt sin egen kommunikasjon. Det er graverende og skremmende at det er mulig å ansette en toppleder i et børsnotert selskap som lever av emisjoner, som ikke kan kommunisere med markedet.

2 Likes

Nettopp… skriver de at de dropper tg01 i resected for å satse mer på oncos grunnet høy interesse så ville det straks sett bedre ut…

1 Like

Tror personlig vi har en meget god ledelse i TRVX.
Faktisk en av hovedgrunnene til at jeg er aksjonær der.

Ledelsen blir jo slaktet på formiddagen og opphøyet til guder på ettermiddagen så det svinger godt i denne bransjen.

Det å formidle nyheter innen biotek-bransjen må jo være et sant helvete for disse selskapene.
Riktignok så gjøres det mye tull og vås men det gjelder ikke TRVX alene.
Hele bransjen har et problem her.
Eller kanskje det er oss på slike forum som dette som er problemet?

8 Likes

Småtteri i forhold til hva man bør forvente i en ledende stilling…