Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Sikkert mange som ønsker aksjer til 7 kr nå :face_vomiting:

vertfall 1,8 mill på 4,1,-

1 Like

Hehe, har allerede tegnet meg, så må nok bare ta i mot… :slight_smile: heldigvis ikke voldsomme summen da.

Hvorfor utsette emi dato pga data som ventes, når de i utgangspunktet viste at TG skulle «avsluttes» Dette var jo spill for galleriet.

På dager som dette er det fristende å bare kaste kortene og gi opp aksjemarkedet. Snitt på 10 nå ser ikke så veldig lovende ut med tanke på å komme i pluss :cry:

Yepp, det var noe råttent jeg kjente smaken av, og som har plaget meg i nokså lang tid. Gut feeling skal man ikke kimse av. Bare synd jeg ikke tok mer hensyn til det denne gangen.

TG01 resultatene er akkurat som forventet og siden historiske kontroller er notorisk upålitelige er det ikke noe mer å hente der. At de da heller satser alt på ONCOS er jo også kjent fra før, men de kunne faktisk skrevet at Parker samarbeidet med TG01 fortsetter som før. For der er det vel ingen endringer?

1 Like

De har ikke snakket med Parker …

Er du masochist?

Det i seg selv virker jo ganske useriøst, å ikke engang gi dem en beskjed om hva som skjer.

1 Like

Blir nok mange som kommer til aa angre paa at de solgte Targo ned til 5,30 i dag. Etter ASCO halverte kursen seg selv om selskapet ble spart for et sluk av penger. Dagens avgjörelse om aa sette TG01 paa sparebluss ligger i samme gate. Lurer paa hva som er dagens daarlige nyheter.

Neida, bare optimist, med ståltro på Oncos.

Hvis du er nordnet-kunde, og har tegnet der, kan du fortsatt kansellere. Siste dagen i dag.

Under the agreement, PICI, CRI and Targovax plan to set up one or more clinical
trials with TG, in combination with other immuno-oncology treatments and
chemotherapy, in late stage pancreatic cancer. PICI will be the sponsor and
responsible for running the clinical trials and scientific analyses, CRI and
PICI co-organize the immunotherapy experts, and Targovax will be responsible for
TG supply. Targovax may also contribute by partial cost sharing of the trial(s).

Slik jeg leser det, så fortsetter denne som normalt. TRVX forsyner studien med TG 01, men velger å ikke bidra finansielt.

Akkurat som jeg har en følelse av at positive nyheter ligger rett rundt hjørnet😌 Hva ska Trvx presentere på Asco?

1 Like

Kunne ikke det i såfall sagt i klar tekst? Det ble

Nesten…
Targovax kan selv velge å delta med X antall millioner for å minke tilbakebetaling til CRI hvis produktet når markeder. Velger de å delta med lite, blir det dyrt å betale tilbake og billig hvis de spytter inn mye nå. Feiler det, så koster det kun de spyttet inn som sannsynligvis er et knøttbeløp da kontantbeholdningen ikke er så høy.

Hadde gjort det samme om midlene var der for min del :slight_smile: Vi får la markedet bestemme seg, så ser vi hvor vi er om et par ukers tid. Blir spennende å se hvor mye som ble tatt i rep emi. Fint om det blir litt, så Targo får dekket kostnadene ihvertfall.

Med disse nyhetene og markedets reaksjon virker det plutselig litt mer fornuftig å gjøre den emisjonen når kursen var høy for litt tid siden. Ikke sikkert det hadde lønnet seg å vente.

Emisjonen var bra timet ja. Det kommer til å bli umulig for trvx å hente penger om de ikke leverer noe snart…