Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ingenting er umulig med høy nok utvanning:)

1 Like

Triste greier (så langt)
Dette fortjente ikke Targovax.

Selskapet blir utsatt for dobbel negativ fokus.
De gikk jo helt fra TG-platformen for en tid siden pga konkurransen.

Så skjer pigade meg det samme igjen , hvordan er det mulig?

Normalt så skulle jo prisen vært betalt første gangen TG-platformen ble “forlatt”
Hadde en avsluttet dette og konsentrert seg om oncus den gangen konkurransesituasjonen oppstod (som ville vært det normale) så ville vi diskutert oncos og unngått dette meningsløse fallet.

Vi kan jo fortsette i samme tralten og selv jekke ned mcap til den er null.

Det er jo litt underlig at vi er så opptatt av TG når det er opplest og vedtatt at oncus er en mye hottere sak.

Hvor forsvinner alle pengene ??

Vi er avhengig av å levere gode data, men jeg fikk inntrykk av at de var fornøyde med ONCOS fremgangen i de respektive studiene. Det vi fikk vite om opplegget i samarbeidet med AZ var jo særdeles interessant, og blir spennende data i H2!

Mesotheliom som er ferdigrekruttert bekreftet de vell også vil komme med avlesning før en ny emisjon. Så det kan absolutt generes verdier her for den langsiktige. Den kortsiktige gleden mot ovennevnte derimot er heller snevert.

1 Like

Over 2 år med total utbombing av denne aksjen nå. Toppen var i Mars 2017, til all time low i dag.

Interessant å merke seg dette da det er så påfallende. En del av de andre norske biotek-selskapenes kurser oppfører seg ikke slik.

Sant nok. Veldig lav kurs og at de for låne aksjer av healthcap slik at de kan selge seg ut med en gang de har betalt så går det nok.

Gjorde de det???

Bekreftet vel ikke akkurat, men det ble nevnt forventninger om det ja.

Mesothelioma kommer jo ikke før nytt år… de henter aldri penger under 100mnok kontantbeholdning. Burn rate må såfall minkes kraftig…

Gratulerer til de som fikk kjøpt på dagens nivåer. Dere fikk mye bedre inngang enn meg ihvertfall :slight_smile: Dagens sluttkurs 5,67kr. Forventningen var 9kr+ i dag på gode TG-resultater fra min side. Så feil kan man ta. Får lære av det :slight_smile:

Bekreftet var vell kanskje litt å ta i, men jeg forstod de indikerte det.

Kursen halverer seg jo nesten en gang i halvåret her…

Må sjekke denne i opptak da. Basert på det som er kommunisert i forhold til pengebeholdning, emi vinduer og tidspunkter virker nyttår å være over grensen. burn rate blir avgjørende da om de ikke finner alternativer til inntekt. Ref AZ - Transgene…

Burn rate kan ikke forventes å bli vesentlig mindre på kort sikt. Det ble bekreftet.

Lurer på hva Targovax skal på Asco å gjøre?

Oncos

Regner med de skal nettverke og sikkert satt opp noen 1:1 møter med fagpersoner eller selskaper. De skal vell ikke utifra det jeg vet presentere noe data der.

I studien med CRI/AZ.

Jaderberg snakket om oppsettet, og hva som må til for å utøke kohortene

colorectal 13 pasienter Ser man klinisk respons i minimum 1 av de 13 --> vil man øke kohorten
Overian : 18 pasienter. Svarer de første 5 pasientene klinisk --> da er det et signal for hele studiegruppen og man utøker kohorten.

Jeg fikk kun høre i farten, men sa de at de var ferdig rekruttert? Kunne virke som det ihverfall var veldig nære etter god rekruttering i våres,
Ca 19:00 og ut i videoen.

23/05-2019 17:11:51: (TRVX) TARGOVAX ASA - APPROVAL AND PUBLICATION OF SUPPLEMENTAL PROSPECTUS

Forstår jeg riktig her? Vi som har tegnet oss allerede får mulighet til å trekke oss?

Ja, innen mandag 27. Kl 16.30

Subscribers that have subscribed for offer shares before the publication of the
Supplemental Prospectus have the right to withdraw their subscription within two
days after the publication of the Supplemental Prospectus, cf. Section 7-21(2)
of the Norwegian Securities Trading Act (i.e. prior to 16:30 hours (CEST) on 27
May 2019) (including for subscriptions made through the VPS online subscription
system). Such withdrawal is made by contacting the Manager

4 Likes