Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Sporty gjort av ledelsen, der fikk de ekstra poeng av meg.

Tror faktisk det beste hadde vært å få jævelskapet av børs før mcap blir for lav. Mye lettere å forhandle med big pharma. Biotech-selskap med en mikroskopisk markedsverdi stiller med svakere kort.

Skikkelig vas heila greiå🧐

Hehe, er ikke imponert selv. Har troen på oncos da. Trvx er enda en av de aksjene jeg har tjent mest på. Trodde jeg traff bunnen igjen på 7 kroner, men der tok jeg feil. Er bunnløs for øyeblikket, Skjønner nå hvorfor Soug kun gikk inn med 500 000 istedenfor 1 million som han børsmeldte … Har snart vært på børs i 3 år og ny all time low er satt, men er vel slik det skal vær i biotek. Blir helt likt i Ultimovacs, er bare å vente se…

Er vel fornøyd de aktørene som kom inn på siste emisjonen (de som er igjen) etter dagens nyheter… Visste de noe om dette siden emisjonskursen endte opp så mye lavere enn sluttkursen den dagen…man kan lure iblant…

De fikk jo låne aksjer av Healthcap slik at de kunne selge i samme sekund som de tegnet seg, noe de gjorde også. Så de er det ikke synd på i det hele tatt…

Jeg syns det er snodig hele prosessen fra hvordan emisjonen ble gjort med tanke på å få inn langsiktige investorer fra statene, hvorpå de selger seg kjapt ned/ut på lavere kurser med tap, hvordan selskapet selger inn gulrota med en forlengelse av rep.emi for at småaksjonærer skal få et plaster på såret, og nå dette…

Bare å bite i det sure eplet for min del. Jeg er langsiktig inne, har vært det fra vi var på topp. For min del blir det bare alt eller ingenting der her nå.

6 Likes

Jeg er enig. Hopper ikke av nå og selger på en blodrød dag. Så det for briste eller bære. Men biotech er en vanskelig bransje. Selv om ledelsen for rikelig betalt så kan man klø seg i hodet av hva de egentlig holder på med…

4 Likes

Heldigvis begynner Oncos å bli relativt solid, med over 70 pasienter inkludert i de 3 pågående studier! :+1:

3 Likes

Jeg gir meg selv 1 år til! Mesothelioma og melanoma + peritoneal studiene vil da ha levert avgjørende resultater! Oncos blir spennende fremover!

Har ikke noe tidsperspektiv, biotek er best å svingtrade. Blir fort en dyr hobby å bli sittende stille i båten lenge. Men gode resultater fra Oncos bør jo få gang på jævelskapet, med mindre det skjer et børskrakk da.

1. Studien er nå avsluttet, og et naturlig neste steg ville vært å gjennomføre en større, randomisert klinisk studie. Selskapet har besluttet å ikke gjennomføre dette på egen hånd

2. Fremover skal de jobbe med å finne strategiske alternativer for TG.

7 Likes

Kunne ikke ledelsen ha formulert seg akkurat som du gjør. Kort presis slik at alle kan forstå hva som skjer…det er jo slett ikke negativt

4 Likes

Jeg synes også det unødvendig av ledelsen å formulere seg som om de skrotlegger TG, 2 ganger nå…

Det er det som er problemet, Soug evner ikke å formidle dette konsist til markedet.

1 Like

Jeg tror Soug er en flink og oppegående type, men en Ceo-stilling bli kanskje litt vel stressende for han.

Ja, helt enig, han var CFO i Algeta, og kunne sikkert gjort en fin jobb som CFO i Targo.

Lever opp til nicket dit iallefall. Nå er kursen nesten halvert på ganske kort tid. Så negativt må det være på en eller annen måte.

ja synes han så noe forvirret ut på presentasjonen idag. Så mest bort på de andre, ikke inn i kamera å klødde seg til halsen hele tiden, Typisk nervøs tegn. Tror ikke det er for han ikke har troen på selskapet, men kjenner vel presset. Hadde selv gjort det. Slike stillinger er ikke for hvem som helst, spess ikke når det går dårlig.

Generelt er nok dette ett bra valg.

Hvem her ville vært fornøyd hvis de annonserte en emisjon med plan om å hente inn 1/3 - 1/2 milliard for å kjøre videre studier?

Jeg ser ikke helt hva de burde gjort annerledes. Dataene er som de er, ganske gode, å hente inn enormt med penger nå virker litt dødfødt … så tja?

2 Likes