Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Kursen går rett vest, men betyr det at det går dårlig…eller er ledelsen dårlig å formidle hva som egentlig skjer??

1 Like

Det kan enn spørre seg selv om. Kursen går rett vest ja og de klarte å hente 70 millioner med et nødskrik på lav kurs og kursen fortsetter nedover. Men jeg personlig har ikke så mye å klage over dersom man ikke skulle tatt med aksjekursen nei, men det hjelper lite så lenge andre sender kursen ut i fritt fall. Hjelper ingenting om man så er strålende fornøyd.

Ah, nå må jeg se å få sett denne presentasjonen…

Syntes at Soug har blitt flinkere i sine presentasjoner og digger hans “visjon” om utlisensiering etc, men det er resultater som teller! Med den lønnen han sitter på og disse 2 elite plattformene som er hottere enn noen gang, så må man forvente mer, mye mer!

Time for a change… la oss få inn en CEO med litt kontakter slik at vi får gjennom en oncos deal… hva kan vi gjøre som aksjonærer?

1 Like

Vi kan fremme misstillit, blir nok ikke hensyntatt det eier vi nok ikke nok aksjer til.
Men det er ett tydelig signal, og er vi heldig kan vi få med oss flere.

Hvor mye må vi eie? Kan vi slå oss sammen? @aborum bli med. :wink:

1 Like

Tipper 10% eller noe der omkring?

Tror vi for bare satse på at det ordner seg. Ny ceo, så skal han ha rikelig med opsjoner og enda fetere lønn enn Soug. Så en slutpakke til Soug. Tror ikke det hadde blitt så mye bedre. Måtte vel finansiert det med ny emi…

Kanskje i det korte bildet, men over tid ville selskapet tjent på det.

Hvorfor det? Det logiske nå er at selskapet lykkes eller feiler på de medisinske resultatene på en plattform, ikke av hvem som styrer skuta. Med mindre man tror resultatene blir påvirket av byttet av toppleder.

1 Like

Enig, det har ingenting for seg å skulle bytte ut Soug

3 Likes

Selskapet er avhengig av en leder som evner å formidle resultatene til markedet.

3 Likes

Du har ikke fulgt med i timen skjønner.

Targovax har allerede annonsert at de ikke skal satse videre på TG aleine. De trenger da for pokker å gni du det utover enda en gang og på den måten ødelegge effekten av gode TG-data.

Med andre ord, de skulle holdt godt kjeft i dag.

At de ikke kjører TG alene for egen maskin skjønner jo alle at ikke er en mulighet for Targovax pdd.

2 Likes

Så hvem har ansvaret for å ha fått kursen fra 30++ til 5 uten noen negative nyheter?

Hah.

Så ett selskap skal ikke bekrefte at de står for eksisterende guiding og eksisterende beslutninger? Og DET tror du er feilen?

Rimelig sær tolkning vil jeg påstå.

3 Likes

Emisjonsaksjonærer som gikk inn med tanke på rask gevinst i forbindelse med resultater, og nå kaster korta.

Hehe i rest my case… jeez…

Jeg tror nok at de som bør kjenne til Targo gjør det. At ikke alle oss andre forstår alt de gjør får så være.
Når kursen er lav benytter jeg anledningen til å kjøpe mere … smart eller ikke vil tiden vise :moneybag:

2 Likes

Nå må du følge med i timen. Dette er allerede kommunisert til markedet. De trengte ikke understreke det enda en gang til, spesiellt ikke etter at de har lagt frem gode TG-data.

2 Likes

Skjønner egentlig ikke at markedet forventet noe annet. Så kanskje på tide med en washout av råtne aksjonærer. Vi så jo hvordan det gikk da de skulle hente 70 millioner. Hva hadde skjedd om de nå vil hente 400 millioner kun til TG og ettehvert mer til Oncos. Trenger ikke være sjaman for å skjønne utfallet

1 Like

Det hadde gått helt fint om kursen var høyere. :slight_smile: f.eks 30… men nå er det umulig…