Ikke så sikker på det. Dersom det fundamentale er likt. En smart ekstern investor for større del av kaka på 5 kroner enn på 30 kroner.
Det er på høyt tid at man får inn noen nye koster i ledelsen, de (han) evner ikke å lære av egne feil,
or ramler nedi det samme hullet en gang til.
Nei, det gjør egentlig ikke jeg heller.
Men jeg skjønner at du ikke prøver å drepe en god nyhet, gode TG data, med en dårlig «nyhet»(vi satser ikke videre på TG).
Spesiellt ikke når den dårlige «nyheten» ikke er en nyhet.
Minstekravet for en CEO bør jo være at han kan knyte egne sko, skjønner 2+2, og er en nogenlunde brukbar kommunikator.
En smart ekstern investor ville ikke betalt 400mnok når selskapet er vært 358mnok.
Hvis jeg skal investere 200K i Targovax, så får jeg 40K aksjer for 5 kr, men under 30K aksjer ved 7 kr.
10.000 ekstra aksjer ved en sluttkurs ved suksess på f.eks 100 kr er en million mer.
Det er mye for private investorer, gang det opp X antall ganger for større investorer.
Noen som har tilgang på denne?
Edit:
Og denne for den saksskyld:
Jo en SMART en kjøper på kursbunner og selger på topper. Healthcap gjør motsatt. Deltar i emisjon i Nano på så og si ATH og på 20 kroner i trvx, men ikke 7 kroner.
Dette kommenterte jo Einarsson, da han sa at de ville ha inn større industrielle investorer.
Nei fy faen, først kom en god nyhet. Så 2 minutter senere kommer en ny melding som gjør at man tror det er bare å koste TG prosjektet i søppelcontaineren
hva sier de medisinske sakkyndige blant oss om dagens studieresultater for tg02?
De presiserte jo veldig tydelig at resultatene var gode.
en har kanskje et utlisensierings-produkt som bp kan være interressert i?
Skulle noen bedt einarsson om en webcast spesial for trvx, for å oppklare?
Ja Einarsson hadde vært den ideelle CEO i Targo.
Han kjenner alle og er en god formidler.
Kunne ønske jeg kunne flagge for beste kommentar, da hadde jeg flagget denne! 
Andre aktører vil ta over utvikling av TG-plattformen.
Ja, det leste jeg, men er det noe mer konkret innhold her?
Soug burde i det minste gjøre et inside-kjøp nå. Han sa han ønsket å gå inn med 1 million, men fikk ikka allokasjon til å gå inn med mer enn 500.000,- Viss han ønsket å gå inn med mer men fikk ikke lov. Så må det jo være glimrende nå på 5 kroner.
Som vanlig uklar. Andre aktører som big pharma, eller andre aktører som zelluna?
Etter dagens begivenheter så har jeg behov for en liten reality check. Sånn for min egen del.
Fra Q1:
`+ Fair value ONCOS MNOK 359
`+ Other assets MNOK 32
`+ Cash MNOK 171
`- Liabilities MNOK 166
= Equity MNOK 396
MCAP på balansedagen MNOK 426
23.05.2019 (basert på noen enkle forutsetninger)
`+ Fair value ONCOS uendret MNOK 359
`+ Other assets uendret MNOK 32
`+ Cash Q1 171
`- Cash burn apr+mai MNOK 30
`- Liabilities uendret MNOK 166
= Equity MNOK 366
MCAP på balansedagen MNOK 358
Om vi forutsetter at ONCOS og andre assets kan verdsettes likt pr disse datoene, og legger MCAP til grunn, så er andre intellektuelle eiendeler verdsatt med merverdier på MNOK 30 ved utgangen av Q1. I perioden frem til idag brenner selskapet av MNOK 30 i kontanter, mens MCAP reduseres med 68. Merverdien av andre intellektuell eiendeler har med andre ord forduftet, ja ikke nok med det, markedet priser faktisk nå inn en negativ merverdi på MNOK 40 som ikke kan tilskrives noen eiendeler i balansen.
Vi kjenner ikke detaljene i avtalen med Parker, men den eksisterer fortsatt selv om den kanskje må løpe videre på andre vilkår. Det samme gjør avtalen med Zelluna, og dagens avklaringer gjør det vel heller ikke umulig å inngå flere slike lisensavtaler basert på gyldige patenter ?
Så hva er det egentlig markedet har priset inn som «badwill» ved dagens close ? Er det rett og slett mistillit heftet til management og forvaltningen av selskapets verdier, eller smitter nå skuffelsen over til mindre tro på at selskapet vil lykkes med ONCOS ? Dessuten, ble selskapet ekstra hardt straffet idag på det som var en særdeles sur børsdag ?
Det kan hende at det vi så idag var en overreaksjon målt i forhold til realiteter (som vi dessverre aldri kan forholde oss til i sanntid), men dersom det vi så idag er gryende misnøye til selskapets ledelse, så bør det ikke gå alt for lang før en eller flere kaniner dras opp av hatten.
Blir vi liggende her i sumpa, eller vil markedet bruke relativt kort tid på konsolidering med fornyet tro på det som finnes av substans i selskapet ?
Kan ikke du fortelle det til soug på en kvartalsrapport eller generalforsamling?
Så vidt jeg kan se koster det 4.950 for å få åpnet artikkelen. Småpenger på en dag som denne i og for seg men
Kanskje noen som jobber et sted som har abonnement kan legge ut ved anledning?
Hvorfor du ikke bør selge på disse nivåer
Executive Summary
Oncolytic virus-based therapies which act as immune activators will be the only candidates in the Norwegian biotech’s pipeline from now on.