Hva med de andre som også driver med dette, noen som har oversikt?
Jeg skal ikke mene for mye om TRVX da jeg ikke har satt meg godt nok inn i selskapet, men jeg fulgte ivrig med på Q&A session dem hadde for en tid tilbake.
Og jeg må ærlig si at allerede der ringte alarmbjellene for min del. Skal ikke utdele personkarakteristikk, men både CEO og CFO gav meg et meget dårlig inntrykk. De virket tafatte, fjerne og jeg satt igjen med en følelse av at de skjulte noe.
Men det var nå bare mitt inntrykk, men tviler på at deres performance der gav dem nye aksjonærer.
Yes. Fikk svar på alle mine spørsmål fra ca 12.00-19.00 i dagens Q&A.
Spennende med peritoneal da! Nå vet vi hva vi trenger av resultater hvertfall for videre samarbeid. 
Men Jadberg virker solid da!
Mcap på 358 mill og 170mnok på bok. Spent på om nedsiden nå er tatt ut, eller om det blir ytterligere ned i morgen også. Noen ville virkelig ut Idag på -20,5%.
Magnus er gutten sin!
Er det bare meg som sitter med en følelse av at noe på avtalefronten kan skje med TG etterhvert, etter å ha sett opptaket av videoen? De er ganske klare på at de vil selge/lisensiere «stafettpinnen»videre til noen som har ressurser til å kjøre større studier. Skal ikke nødvendigvis store avtalen til for at vi kan si oss fornøyde fra dagens mcap, uten at jeg skal spekulere videre i det.
Daniel Palmer, en KOL innen kreftformen har berømmet resultatene gjentatte ganger, og de er enda mer solide nå.
så dere kveldsnytt hvor de behandlet eksperientelt føflekkreft med modifisert herpesvirus?
vedkommende gikk fra oppgitt til frisk
noe for onkos?
Han gir alltid et solid inntrykk, det er bare sånn han er, faglig trygg og utstyrt med en god porsjon selvtillit. Spørsmålene jeg stiller meg går mest på konkurransesituasjonen. De snakker om at virus er hot, men virker umulig å forstå hvordan trvx ligger an. Wiklund sier det er veldig tøff konkurranse og så følger Magnus opp å si at «de ligger veldig godt an faktisk» Virker veldig i startgropa det hele og umodent, helt klart et helt annet nivå enn hos flere av de andre biotekselskapene. Men det kan man jo snu til at det kan ligge enorm oppside her…
I løpet av året har de data fra over 70 pasienter i 3 viktige studier, så dette året vil være make or brake for Targovax.
Og MJ var jo med å utvikle CPI til BMS, så han vet jo hva han driver med.
Samtidig snakker de rolig om avlesninger neste år også.
“Skal ikke mene - - - -.” Og saa kommer meningen.
"Skal ikke utdele personalkarakteristikk - - - " Og saa kommer karateristikken.
Skal väre enig med at den andre meldigen var uheldig, men bare satt i sammenheng med den förste. At de som paa forhaand hadde deltatt i emien naa faar anledning til aa stornere tegningen er et tegn paa at ledelsen har innsett at de selv ödela emisjonen.
Den förste meldingen god, den andre fornuftig. At “korsfest, korsfest” fortsetter etter börsslutt her paa TI maner til ettertanke.
Tipper at tvangssalg av lånefinansierte aksjer hjalp godt til å senke kursen idag.
Når skuffelsen er over vil jeg også tippe at kursen nærmer seg emisjonenskursen før børsen stenger for helgen.
Hvor henvender jeg meg for å kansellere min reservasjon i rep emien? Noen med en epost eller lenke til det?
lurte på det samme. Jeg sendte til kua@dnb.no, mailen sto listet under samme tlf nr som man fikk ved bekreftelse på mottatt bestilling av tegningsaksjer.
Vet ikke om det stemme før imorgen dessverre.
Står contact “the manager” altså dnb
Er vel denne du sikter til?:
Han blir behandlet med T-vec + CPI som Erik bl.a nevnte isted (den store bekreftelsen for virus).
T-Vec ble i 2015 godkjent for bruk alene i melanom…
Er det en god eller dårlig ting at ikke alle tegningsrettene blir brukt?
Hei,
Dårlig, betyr mindre penger inn i kassa til selskapet.
Det er 14,7 millioner kroner de IKKE får inn, så da får vi neste emisjon 1-2 måneder tidligere enn om den hadde blitt fulltegnet. Så ikke akkurat noe stor forskjell i det litt større bildet.