Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

20 Nov 2018 var kursen ned mot 7kr og RSI nede i 23… Der snudde det og kursen gikk til 9,50ish,

Nå var vi nede i ca 25 på RSI . Nedenfor kommer jeg med fasit på kursen i en analyse jeg tok på 15 sekunder :stuck_out_tongue: hehe

litt spøk til side , så tror jeg nok at vi kan få en rekyl snart :slight_smile:

Capture

4 Likes

Ikke umulig, må også regne med stop lossride når frykten er slik som nå. Ikke umulig å få kjøpt noe på 4,50 idag. Dersom de kjører på for fullt nå.

Stor salgsordre på 5 nå, for vi et siste dypdykk nå snart?

4,80 har vært mitt mentale stopp-loss-nivå siden kjøp på 7,5. Men har ikke satt noen stopploss. Sikkert flere rundt det område.

Jeg synes Wiklund svarte på et smart og fattet vis. Det ville virket svært uproffesjonelt om han sværtet et produkt som han i utgangspunktet ikke har særlig troen på. Hans skepsis kom tydelig frem gjennom hans argumenter om at det er et tungvint og dyrt produkt, som historisk (ref. glioblastoma) ikke har slått særlig gjennom. Han dreier det til noe positivt for targo ettersom han påpeker at Novocure fikk en godkjennelse fra FDA basert på 80 pasienter og single-arm oppsett.

1 Like

300 mill i markedsverdi, da er det over 10 gangeren opp til Viralytics salget;)

1 Like

Hvor mye av dette er egenkapital?

kun VI som aksjonærer som bestemmer hvor billig alle de andre skal få komme inn :stuck_out_tongue:

Frykt og baising som driver kursen nedover nå! Skal bli morro og se på Mandagslista til uka :smiley:

@Ramsess- Det var vel 170 ved Q1

4 Likes

Pris/Bok er jo bra da :smiley:

Minus kontanter får du hele butikken for 130 millioner… billig? I mine øyne ja!

Er jo strengt tatt skrotpris

2 Likes

Kan 670K som forsvant fra Nordea til JP Morgan forrige uke være lånte aksjer ?

Vet ikke hvor lurt det er å selge nå, men det er vel gjerne typisk å selge på bunn / kjøpe på topp. Kommer rektylen nå, tenker jeg det er en del som kommer til å angre. Husk ingen tap for salget er realisert😆

1 Like

Denne tankegangen er livsfarlig i aksjemarkedet.

4 Likes

Tja, men kjøpe på topp pg selge på bunn er også farlig eller garantert tap🙄

HALLO ledelse våkn opp, åpne lommeboken for insidekjøp.

Realiteten er vel at markedet er i ferd med å ta livet av selskapet. Skjønner ikke hvordan det kan nå/finansiere nye milepæler av nevneverdig interesse med dagens MCAP som utgangspunkt.

1 Like

Helt riktig!

Markdet holder på å gi opp Targovax. Spennende pipeline, men uten penger så hjelper ikke det. Og med så lav mcap blir det vanskelig å hente penger ved neste korsvei uten en heftig utvanning.

Vi må jo bare sattse på at mcap har endret seg fram til neste emi.

Personlig mener jeg det hele stammer fra emisjonen. Det forelå et godt og positivt momentum før emisjonen ble satt til 40 % av 11.20. Selskapet/tilretteleggerne innhentet penger fra, det som etter min mening var, useriøse og kortsiktige aktører som deretter har kjørt kursen ned i grøfta. Det er dette jeg har store vansker med å ta innover meg. Hvordan er det mulig å hente penger fra aktører som holder på slik? Har de hatt en liste de har gått etter, har de bare ringt alle med en viss mengde tilgjengelig kapital, eller hvordan fungerer det?

1 Like

TRVX henter vel ikke kapital fra småaksjonærene men fra store investorer og slik har det jo vært fra dag 1 , og de har vært dyktige.
Rep.emisjon er jo bare et spill.

Dårlige resultater gir vel total-havari og gode resultater gir emisjon.
Merkelig at de store eierene ikke støttekjøper.
De lider jo fryktelige tap ved fiasko.

1 Like