Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Vil gjerne høre også :slight_smile:

1 Like

Jeg vurdere en pause i targo, setter heller pengene i Bitcoin, kommer ev tilbake til årsskifte igjen.

2 Likes

Styret kan da ikke sitte i ro uten å foreta seg noe i forhold til dette lengre ? Det er faktisk gjennomgående så lenge jeg har hatt interesse i selskapet at presentasjoner i regi av selskapets ledelse blir tolket negativt av markedet. Kontoen for tillit er tom om det er aldri så ufortjent.

Nå må det endringer enten i ledelsen eller hvordan ledelsen fremstår offentlig! Taper jo store summer hver gang de åpner munnen nå.

4.95 live.

Hva konkret ble sagt som tolkes negativt? Har ikke fått fulgt med selv.

Det eneste håpet er at det er Citi++ som tømmer siste rest. Men har mine tvil om det.

Dette minner litt om tiden før Costa gikk av mtp NANO og deres uttalelser. Kan hende visse her får viljen sin.

1 Like

Jeg tenker stop-loss-raid.

Hei hur det går…

Siterer meg selv her:

2 Likes

Kjøpte noen tusen på 4.95. Håper det var lurt.

2 Likes

Det hjalp ikke på kursen i Nano da. Viktig å huske på :slight_smile:

Bør Soug gå av?

• Ja
  • Nei
  • Vet ikke

0 stemmegivere

4 Likes

Er vel ikke mer enn at de institusjonelle selger ned iflg. plan :-/

Problemet slik jeg tolker det er at Wiklund ikke klarer å gjengi momentene slik de ble presantert nylig fra selskapet vedrørende det forholdet at selskapet ikke anser dette “device-produktet” som noen konkurrent.

Vedkommende kan jo bare hatt en “dårlig dag” men jeg tror årsaken til dagens lave kurs ligger i dette forholdet.

Hva mener dere?

Ikke dumt. Men mange kryptoer har jo gått 3-4 gangern på fryktelig kort tid. Jeg liker best å kjøpe der hvor frykten er størst. Tar gevinst i eos og kjøper trvx.

Kjedelig om du tar tapet og kjøper deg inn på en ny kurstopp…

Om det har noen verdi å se på hvordan Citi har tømt sin beholdning siden den dukket opp primo april, så er den jobben ikke unnagjort før vi kommer til medio/ultimo juni.

Targovax er et godt moderne eksempel på hvor høy risiko det er i disse aksjene. Ledelsen og selskapet har ikke vært seg selv etter Folfirinox-resultatene. Vi har sett kraftig vingling fra ledelsen siden den tid. Bogenstaetter erstattes med Furuseth er en svakhet. Soug vet ikke hvilken vei selskapet vil gå. De kjører en emisjon i etterkant av avtalene med Parker og Zelluna til en kraftig rabatt. De fleste som deltar i emisjonen viser seg å være kortsiktige og lemper ut aksjer i hytt og pine. De utsetter rep.emi sånn at TG01-resultatene kan presenteres. De viser seg å være gode, men selskapet presterer å gjøre de om til dårlige med den andre meldingen og skaper full forvirring.

Soug: “2017 is going to be a transformational year” bør gå. Han og ledelsen har rasert aksjonærverdiene totalt med sin vingling med strategi og kommunikasjon.

10 Likes

Amen @Smerdrim
Spot-on analyse og konklusjon!

1 Like