Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Kvalifisert gjetting fra min side er 4,8 som bunn med et-to stop-lossraid under det. Vi får se.

Spiller vel ingen rolle? Om 2 aktører ønsker å selge uansett pris og kjøperne ikke melder seg, så faller den til de blir ferdig mes utsalget…

Ihjel bombet aksjer og nærmer seg EK.

Tror i alle fall bunnpunktet ikke går lavere en det. Men i denne verden kan alt skje.

Selv kjøper jeg aksjer med en liten hånd ca hver uke så får vi se hva snittet blir til slutt. 6,8 kr pr nå.

1 Like

7,06 i snitt her med mesteparten kjøpt på 7,5. Friskt kapital kommer dog inn om ikke lenge, da kan jeg velge å ta snittet ned til 6kr ish med dagens kurs.

3 Likes

Noen som fikk kjøpt under 4,95 idag?
Jævla robotter som hele tiden endrer ordren til å ligge 1 jævøa øre over hele tiden. Måtte opp til 5,00. Utrolig at robothandel er lov…

Har selskapet stående vedtak om kjøp av egne aksjer ? Kunne i så fall stanse den verste hjerneblødninga. Imidlertid svært ironisk siden mange vil hevde at det er selvpåført skade.

Et selskap som garantert er i kapitalnød igjen i løpet av de neste 12 månedene bør vel ikke akkurat kjøpe egne aksjer?

4 Likes

Er selskap som akkurat har brukt mye penger på en emisjon kjøper ikke tilbake aksjer rett etterpå…

Uten vedtak fra GF heller ingen handel i egne aksjer. Nå koster 1% av selskapet knappe MNOK 3. Og når aksjonærenes verdier er i ferd med å bli rasert så kan man jo lure på om det kunne være et riktig redskap å bruke i sin armod. Markedet er jo i ferd med å ta livet av selskapet om denne utviklingen fortsetter.

En stor salgsordre på 5,00 kr og robotter på kjøpssiden. At selskapet skal kjøpe tilbake aksjer er ikke et tema en gang.

Innsidekjøp derimot er vanlig i slike perioder. Men dersom de sitter på sensitive opplysninger så har de ikke lov til å gjøre et inside-kjøp før disse opplysningene er meldt til markedet. Noe de også sa var noe av grunnen til tidspunktet de kjørte emi på. De sa at de hadde ikke så mange luker å kjøre den på. Innsideinfo var en av begrensningene.

Som sagt. Intet vedtak ingen handel. Og selvfølgelig, vi kan være i en stille periode for alt vi vet. Spørsmålet var mer av hypotetisk karakter enn noe annet.

De sitter mest sannsynlig på data fra cohort 1 Melanom. Disse skal komme 1H2019 og det minker for alvor på dagene! Dette er forøvrig en open label studie.

Vi har tidligere fått litt data på 6 av pasientene og det gjennstår da 3 av totalt 9.

1 Like

Skjønner. De færreste klarer nok å forklare det vi nå ser. Altså en overreaksjon. Blir som å prøve å forklare hvorfor pcib kostet mindre enn 3 kroner og nano 12 for en stund tilbake.

Jeg har i hvertfall ikke fått med meg noen misslykkede studier eller sinnsyke bivirkninger…

Jeg kunne veldig lett ha tatt en langsiktig posisjon på disse nivåene, men jeg tror kapitalbehovet gjør at jeg og mange andre heller venter til finansieringen er på plass, men til hvilken pris?

En partneravtale må være unektelig bedre enn å vanne ut eksisterende aksjonærer enda mer, spesielt siden de nettopp har hatt en emisjon.

Å for å si det sånn. Kommer det en CR blandt de 3 så får du ikkje kjøpt mye på 5 kr.

6 Likes

Kjøosposten min gikk i alle fall med en gang ved 5 kr.

Lurer på hva Øystein Soug tenker om neste kapital innhenting. Venter til gode data kommer så slår de i bordet med emisjon da tenker jeg samme dag. Langt opp allerede til “forrige” emi.

1 Like

Han tenker nok som så: Gode data fra de resterende 3 pasienter i cohort 1 Melanom fikser biffen.

Edit: Vist ikke venter han på data fra Cohort 2 og vist det ikke slår til så blir det mesothelioma rundt nyttår

3 Likes

På en av de første av 6 pasienter så fikk èn complete repsonce etter 3 injeksjoner med oncos. Dette var en som ikke responderte på Keytruda. Etter gjennomgang av data så vil de prøve opp mot 12 injeksjoner oncos. Svarene her er rett rundt hjørnet

Soug ville delta i emisjon på 7 kroner, men ingen nøkkelpersoner gjør innsidekjøp nå? De har ikke lov tipper jeg.

Ang Novocure og mesothelioma. Vil man gå for noen injeksjoner Oncos eller skal pasientene gå rundt 18 timer i døgnet tilkoblet et apparat som sannsynligvis ikke har effekt til en prislapp på flere millioner per år?

Her må vi vel rette litt? Pasienten som fikk CR hadde tidligere hatt god virkning med Keytruda men den sluttet å virke = dødsdømt. 3 runder med ONCOS og nye runder med Keytruda = CR

Jeg forventer så absolutt ikke CR på de 3 siste pasientene. Men skulle det komme, ja da begynner ting å ikke være tilfeldig lengre.

Cohort 2 er jo 3 behandlinger med ONCOS etter fulgt av ONCOS pluss Keytruda

1 Like