Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Kan vel være at vi kan få noe Melanom cohort 2 data mot slutten av året selv om det ikke er guidet. De får data underveis. Første pasient var vell innrullert for 1-2 måneder siden, og når 1/6 personer fikk CR ved første datalesning, får vi håpe at interessen for å delta har økt, og at rekrutteringen kan gå raskt. De har vell åpnet nye sites også.

1 Like

Trodde det ble cr etter 3 injeksjoner oncos? Men skal gi meg på dn altså. imponerende uansett. Samtlige av pasientene som deltar i studien er “CPI refractory patients”. Så man kan ikke forvente at oncos skal være et vidundermiddel på samtlige pasienter nei.

En legger lista veldig høyt om CR er målet.
CR er nesten unormalt bra.

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Dette er open lable stuide så vi kan få data allerede i August. FPD var 11 Februar. Selskapet har ved tidligere anledninger sagt at de trenger ca 6 mnd for å se respons.

Ingen som legger listen på CR, men igjen så er det ikke utenkelig. Det jeg skrev var at skulle vi se en CR til så får du ikke aksjer til 5 kr. Da skal ONCOS verdivurderes på nytt

Merkelig at ikke bare 1 stk cr blir reflektert i kursen. Hvor ofte hører vi om cr i pasienter som ikke responderer på cpi fra andre selskaper? Det vanlige er jo å børsmelde og hoppe i taket bare de klare å aktivere noen hjelpe t-celler.

Jeg kan bare svare for meg selv. Ble ringt av DNB ca 17.25 ish og tilbudt tegning. Eneste argument han brukte var rabatt!!! Han virket ikke entusiastisk og gjorde ikke noe forsøk på å reklamere for selskapet eller potensialet. Kun rabatt…Snakket med selskapet om dette i etterkant og de bekreftet at dette var inntrykket fra flere.

Fra redye:
Targovax: Melanom-studien utökas efter respons i patient
2018-09-28 07:55

"Gårdagens interimsanalys av studien inom melanom visar på att en av de första sex patienterna uppvisat komplett tumörrespons efter tre injektioner med Oncos-102. Det är hoppingivande resultat i dessa svårbehandlade patienter, och nu planeras för utökning av studien och antalet doser. Extra intressant är att patienten som svarade starkt på behandlingen tidigare uppvisat tumörprogression vid behandling med Keytruda (PD-1-hämmare). "

tumörprogression= den vokser hurtigere med Keytruda

Dette er kanskje hovedkonkurrenten i reversed PD-1 resistance in advanced melanoma :

De meldte dette :
The patients received CMP-001 injections in one or more accessible tumors. Data from 69 patients in the intent to treat population showed a 22% objective response rate. Two patients had a complete response and 13 had a partial response, the company said.

…Altså 2/69 pasienter viste en CR.

@larsmkn Har du tilfeldigvis sett noen oppdateringer fra konkurrenter innen denne kreftformen i det siste?

Nå ligger dagens Wiklund seanse ute her:

Redeye Targovax

Edit: beklager, dette er fra 2018… the good old days…

Jeg ble oppringt 2 ganger. Første gang så var det forventning om tegning på +/- 10. Ved siste oppringning så var lista lagt på 7 som siste call før close.

er det ikke fra 2018?

Jo shit… så bare 28/05 :sweat_smile:

28 mai i fjor lå vi faktisk på 18 kr.

1 Like

Nei, jeg har ikke sett at de har kommet med noe oppdatering i det siste.

1 Like

Reprise av denne snart?

1 Like

Husker kursen reagerte nedover når det ble børsmeldt. Men så gikk den amok etter Haudemann var ferdig med å selge.

Var en fin tid det. Oppgangen fra 11-ca 33 kr etter to-års dataene. Heldigvis solgte jeg endel underveis den oppgangen. Moro å mimre litt tilbake i disse tider. Det er ikke umulig at vi kan komme oss et godt stykke tilbake ved gode data i de pågående studier, så det får være motivasjonen opp i det hele. Det snur fort i denne bransjen.

For min egen del sitter jeg nesten bare igjen med smuler av verdi, så jeg har valgt å sitte løpet ut. Skal vurdere å øke litt mer og dra ned snittet etterhvert.

Dette er checkmate som fikk en god samarbeidsavtale like etter. Viralytics sin respons var vel ca 30%. Targovax må slå denne. Viralytics traff blink med dosering og antall pasienter 50+…

Han med CR brukte ca 60 dager fra dødsdømt til CR.

Det ble det… 3 injeksjoner, ca 60 dager, 1-2 keytruda og vipps CR.

Jeg har utfordret selskapet vedrørwnde dette. Og ja, de kan i teorien sitte på data og oppdatere markedet.

Cohort 2 er med 12 x oncos…data her kommer 2020 H1.

4 Likes