Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

[quote=“Whatsthat, post:6995, topic:1033”]
Dette er checkmate som fikk en god samarbeidsavtale like etter. Viralytics sin respons var vel ca 30%. Targovax må slå denne. Viralytics traff blink med dosering og antall pasienter 50+…

Husker du hvor mange CR Viralytics viste til? Og var pasientgruppen tilnærmet lik Targovax slik som Checkmate?

Jeg tror checkmate kan sammenlignes. (Non responders). Mye av grunnen til at Soug gjør meg pisst off er at han tidligere (1 år siden ++) har name droppet nettopp checkmate og disse 2 CR.
Så for kort tid siden (Q4?) sier han senere at dette er uhørt, kjenner ikke til andre som har fått CR i samme indikasjon. Osv…

Husker ikke i farta, men Viralytics er jeg usikker på om kan sammenlignes. I podkaster tidligere har de sagt ja (30% respons) så ved senere anledninger nei…

Det som imponerte meg voldsomt med viralytics var en rapport som jeg leste rett etter de ble solgt. De bildene med før/etter så bare helt insane ut. Der stod det også noe med doseringregime og antall injeksjoner. Targovax har erkjent viralytics som en konkurrent siden 2016, så syntes det er kjipt at de startet oncos med kun 3 injeksjoner…

– I denne bransjen lever en administrerende direktør i gjennomsnitt i to år. Det er naturlig gjennomtrekk i den stolen, sier Soug.

Gårdemyr har hatt stillingen i to år.

– Er det ønskelig med så hyppig utskiftning?

– I utgangspunktet ikke. Men det er en turbulent bransje, sier Soug.

Soug neste til å bli bytta ut?

2 Likes

Dødsdømt, tumörprogression med Keytrude (kilde: Redeye) og så 3 injeksjoner Oncos så CR etter 60 dager er helt sykt spør du meg.

Fant en presentasjon fra diverse studier med Cavatak i lenken under.

Der melder de : " 33.4% responserate with pembrolizumab alone in
advanced melanoma"
Men kan ikke se at de melder CR i den studien, kun response rate. I tillegg er jeg usikker på om disse pasientene er “refractory”

Har bare rukket å skumme meg igjennom, men lurer på om side 24 er det tallet du referer til, med rundt 33% response rate.

Om det ikke er refractory så må man sammenligne med t-vec… massiv utlesning for tvec+cpi snart…

Utrolig for en hukommelse jeg har. :slight_smile:

1 Like

Ja, men som CFO sa på Q4 så betyr timing veldig mye! Er de for sent ute så hjelper det ikke da det sprer seg. Men ONCOS har jo abscopal effekt så doseringsøkningen kan virkelig gjøre susen…

Må jo også legge til at eksperten fra MSK spesifiserte at dette ikke var “cherrie picked” pasienter…

1 Like

Iflg. sin egen logikk så er han det ja :smiley:

1 Like

1 Like

Jupp. Og husker jeg rett, ble 2nd dose cohort veldig lik viralytics sin. Noe de kanskje kunne startet med…

Du rettet litt på min kommentar vedrørende dosering. Så var for å vise at jeg hadde rett :wink:

Om vi bruker FPD som peilepinne så sitter selskapet på bilder i uke 20, 29 og 38.

Uke 38 er i slutten av september.

2 Likes

Og uke 20 er passert , så de sitter med info som gjør at de ikke kan handle vel …

3 Likes

Ah… ser den sorry. Men da blir det vel 4xoncos før oncos + keytruda…

1 Like

Null problem :slight_smile:

Også viktig å merke at de sier uke 27 er optional. Mulig de gir seg med to bilder og da er fasit i uke 29

Stemmer. Heavily pre-treated

“Another trial, in checkpoint inhibitor refractory advanced melanoma,
is expected to produce important proof-of-concept immune activation data in
heavily pre-treated patients.”

1 Like

Nja… FPD kohort 2 var 11 Februar (uke 7)

Om pasienten fremdeles lever, vil personen ha rukket å få i seg 9xoncos og 5xkeytruda.

Det er min feil…

Start er uke 7 + 9 + 9. Så bilder blir tatt i uke 16 og uke 25

1 Like

Viralytics:

Each patient will receive 4 separate CVA21 administrations in the first 8 days on trial (Days 1, 3, 5 and 8), followed by a fifth dose 2 weeks later (Day 22) and further administrations at 3 weekly intervals (Days 43, 64, 85, 106 and 127, up to a maximum of 10 sets of injections) or until confirmed disease progression or development of excessive toxicity.

Nå er dagens presentasjon ute:

https://www.redeye.se/events#/videos/bku0lehq

1 Like

Stakkars Erik, ser ut som han kan briste ut i gråt når som helst. …