Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Synes egentlig det var en bra gjennomført presentasjon! Juli kommer neste data som Erik sa. Det blir spennende.

3 Likes

Da har vi ulikt syn på presentasjonen. Jeg synes den var meget solid. Han er uten tvil den beste til å holde presentasjoner, så det er bra de overlater ordet til han.

6 Likes

Jada, han er flink men synes likevel han hadde “puppy-dog” øyne.
Min favoritt, spes hos Redeye er uten tvil Magnus.

1 Like

Hehe, ja det krever nok sitt å holde en presentasjon hvor han tenker han kan bli grillet av eventuelle aksjonærer som ikke er fornøyd med aksjekursen.
Magnus er veldig dyktig ja :slight_smile:

Litt sånn mellom linjene, men jeg antar de melder om inklusjon av CPI i mesothelioma…

i år…

1 Like

Dumt at ikke Q&A biten var med da…

2 Likes

enig, hadde vært interessant å vite hvilke spørsmål som ble stilt under seansen.

5 posts were merged into an existing topic: Nordic Nanovector småprat 2019 (NANO)

Ja, skulle gjerne hørt reaksjoner fra salen og eventuelle spørsmål. Selv om de er på sporet av noe er det veldig vanskelig å vite om de er best i klassen

1 Like

Det er klart de er preget av situasjonen. De er under press nå. Synes presentasjonen var bra.

1 Like

Har denne blitt lagt ut tidligere?

https://www.parkerici.org/2019/05/23/smarter-bolder-cancer-immunotherapy-clinical-trials/

1 Like

Spennende lesning :slight_smile:

1 Like

Nevnes Targovax ?

ikke såvidt jeg kunne se, men får vite litt hva de jobber med og hva de har fokus på :slight_smile:

Fra 23 Mai:

Proof of the collaboration’s success is in the trial’s initial results, shared just a year and half after the first patient was enrolled in the study.

Dette samarbeidet skje. Superrask rekrutering, tett samarbeid med FDA… parker vil kunne ta TG til markedet alene…

Dette må da vel være attraktivt nok for noen andre å ta med videre? Ikke minst enkelt å få til en deal? Gratis forsøk i samarbeid med eliten…

4 Likes

Fikk noen spørsmål på PM om å ta en TA på TRVX. Dersom det er sterkt ønske om det kan det med fordel opprettes en egen TA tråd, men siden dette er småprat så poster jeg det her:

Som nevnt tidligere er oscillators på høyere timeframes (daily | weekly) ganske kokt. Isolert sett hadde jeg kjøpt basert på dette, men i og med at aksjen er på ATL så vet ingen hvor den eksakte bunnen er (selv om enkelte påstår de kan “time” bunnen).

Jeg venter derfor på trendendring på minst 2, helst 3 lavere timeframes. Hva mener jeg med det? Jeg mener at jeg ønsker å se en Low, en High, etterfulgt av en higher low og higher high. Da har du snudd trenden. Pr. nå er det ingen timeframes ned til 15 min hvor dette er tilfelle.

La oss derfor fokusere på 15 min timeframe. Dette ser (for meg) ut som et klassisk bearflag. Du har stangen (fallet ned) etterfulgt av en konsolidering. I følge TA skal man da kunne måle target ved å måle stangen og ekstrapolere denne ned fra der bruddet vil komme. Hvis vi antar at bruddet er rundt dagens low (altså - om vi closer under dagens low ila. de nærmeste dagene), så kan vi da anta at vi skal en del lavere.

Ved å måle på denne måten får jeg target på ca. 4 kr.

Skal aksjen til 4 kr? Jeg vet ikke. Ingen vet. Men slik chartet ser ut nå ser det stor sannsynlighet for at vi skal lavere. Om vi derimot snur trenden her og bryter opp av konsolideringen, så er flagget annulert og vi kan begynne å se på hvilke targets vi har på oppsiden. Naturlig nok vil 5 blank og 5.30-5.50 være naturlige motstandsnivåer nå i første omgang - men jeg ilegger ikke dette stor vekt da vi falt ganske greit gjennom på vei ned.

Den som lever får se! :slight_smile:

12 Likes

Helt enig. Om ikke blir jeg veldig skuffet. Men, det kan også være en solid “brekkstang” inn mot et salg/partnerskap. ( Som du egentlig nevner… :smile: )

Som Wiklund sa : Denne studien som vi er med i, ble publisert i en rekke tidsskrifter når de ble meldt, og resultatene er ganske utrolige :

2 Likes

Syntes markedet fortjener en oppklaring vedrørende dette samarbeidet i form av en børsmelding.

Noen som har fått svar vedrørende dette? Soug kan ikke si at de ikke har snakket med Pici/ ikke vet hva som skjer når de for få uker siden melder om samarbeid…

Enig i det. Wiklund nevnte vell forrige uke at det måtte de ta fortløpende med Parker. Jeg håper dermed på en snarlig avklaring, og det håper jeg blir børsmeldt, når de har skapt den usikkerheten.

1 Like

Måle stangen, humre humre :rofl:
Ja jeg er barnslig :grin::+1: