Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

De signerte jo en bindende avtale i mars, de er pliktet til å levere vaksine ut ifra denne avtalen. Dersom avtalen er brutt så skal markedet få info om det.

Men for all del så kan jo denne studien ha blitt mye dyrere for targovax sin del enn de først trodde. Det stod vel at det kunne komme andre kostnader i forbindelse med studiene.

Såfall må det kommuniseres slik du skriver mr Buffet. :slight_smile: ikke “vi vet ikke” så mene de er tydelige…

Om dette samarbeidet nå ikke skjer, så må de faktisk børsmelde for 3dje gang at de ikke satser på TG…

Jeg forventer også at de børsmelder/kommuniserer i en eller annen form om avtalen opprettholdes når de først har skapt en usikkerhet/tvil om hva som skjer med Parker. Og selvsagt om avtalen blir «brutt».
Jeg håper Parker blir en brekkstang inn mot å få inn en finansiell/partner/salg, da dette faktisk har/kan få, stor verdi.

De sa vel at ingenting hadde endret seg pr nå. Men om de kommer til å bidra med like mye som de hadde tenkt er en annen sak.

Hvordan kan de grunngi en emisjon pga sammarbeid med Parker.
For så å snu 180gr. og ikke en gang gi Parker beskjed om at de legger TG på hylla.

Jo det må være fordi de håpet på 350mil så de kunne ta TG videre…

Enig i det du skriver. Men hvorfor informere Parker om noe de allerede visste? Det ble børsmeldt i juni 2018 og jeg nekter å tro at parker hele tiden har trodd at Targovax selv skal finansiere både Oncos og TG.

Jeg håper de har hatt en bedre mer seriøs dialog med Parker enn med aksjonærene sine.

1 Like

Har det ikke slått dere at Parker allerede var veldig godt informert om veien videre når det gjelder TG? Vi andre fikk jo melding om det for nesten ett år siden.

Så med mindre det kom ett mirakel så vist vi at det ikke fantes penger til videre satsning. TG01 til fase to og med sterke data er godt gjort for ett så lite selskap som Trvx.

4 Likes

Absolutt, veldig bra. Parker avtalen var en viktig validering/kvalitetsstempel av TG plattformen og de resultatene selskapet har oppnådd. Men hva TG gir av verdi til oss aksjonærer fremover er jo det som blir spennende. Med verdi mener jeg verdi i form av salg/ut-lisensiering/partnersamarbeid. Selskapet har brukt flere år på utvikling, klinisk studie®, og ikke minst brukt veldig mye penger. Man kan håpe den nye “RAS” interessen er behjelpelig, slikt sett kanskje god timing.

Samtidig er jeg ganske sikker på at Soug sa det var mer sannsynlig at en avtale eventuelt skjedde på ONCOS, så mine forventninger om en finansiell avtale på TG, er dog lave så får det være en potensiell oppside. Hva tenker dere andre?

1 Like

For oncos så kan det meste være gjort i høst. Gode data fra oncos-102 pluss spennende per-kliniske data på neste generasjon viruset kan potensielt være det som gjør at selskapet blir kjøpt opp.

1 Like

Vil Targo være istand til å hente penger til å drive Oncos videre uten en voldsom utvanning?
Siste generalforsamling gav vel løyve til inntill 20% utvanning om jeg ikke husker feil?

30% fullmakt.

Data avgjør. Vi får mye viktig data de neste 6 mnd.

2 Likes

Om du er veldig bekymret bør du tenke på å selge deg ut nå … om du har aksjer i Trvx.

1 Like

Det er klart en blir bekymret når kursen har rast slik den han gjort, men det er vel noe alle som har biotekaksjer er forberedt på. Jeg har stor tillit til teknologien.

1 Like

Da var lista her:

7 Likes

Abscopal effect!

https://newsweb.oslobors.no/message/478458

9 Likes

Citi har redusert med 162K til 260K. Nomura flytter internt 210K. BNP sitter i ro med 193K. JPM sitter i ro med 670K. Retail øker med 100K på topp50. Så noen har da fortsatt troen.

3 Likes

Hvor bra er denne meldingen som kom nå ?

Er kun i mus så ingen stor revulusjon. Men positivt.

Abscopal effekt er vel å regne som den hellige gral.

Det at selskapet får denne artikkelen på trykk i annerkjent tidsmagasin er med på å styrke selskapets teorier. Artikkler kommer ikke på trykk uten å ha blitt kvalitetssjekket. Så det betyr jo at det er flerer enn TRVX som ser at Oncos-102 har Abscopal effekt.

2 Likes