Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Dårlig kamp, men riktig vinner😁 Tottenham er litt som Targovax. Bra lag, men jeg tror de vinner noe til slutt👍

5 Likes

Noen som vet om Oncos eller TG kan kombineres med Ultimovacs sine produkter??

Måtte såfall blitt oncos. Gaudernack som står bak TG og UV1, som streng tatt er like, men har forskjellige targets. Ref denne:

1 Like

Stuffer roser disse resultatene opp i skyene. Dette er pasienter som ikke har prøvd cpi før. Kan oncos klare enda bedre resultater selv om de har “heavily-pre treated” pasienter?

3 Likes

Ikke prøvd betyr ikke at de ikke responderer! Utrolig bra CR %, men les følgende uttdrag fra fiercebiotech:

Of the 38 melanoma patients who received the combination as a first-line therapy, 13 have experienced complete responses. That results in a complete response rate of 34%.

The overall response rate remains stuck at 53%

Det vil si 47% som ikke responderer i deres studie, og det er her oncos kan bidra. Kjører de en combo med oncos i tillegg på disse 47% som ikke responderer så blir det nok bedre ORR og kanskje til og ned enda flere CR. :slight_smile:

1 Like

Ja, det jeg mener er at det er større sannsynlig for å få bedre resultater her enn på noen som har prøvd alt mulig uten at det virker.

Blir spennende å se listene i morgen!

@Investor hadde du en oversikt over lønnskostnadene til de respektive norske Biotek selskapene? Mene å huske du viste frem til noe slikt. Targovax jeg ønsker en oversikt over her da.

Edit. Fant det.

AstraZeneca og Merck har jo ikke supergode resultater å vise til i pancreatic cancer. Så at de synes fornøyd så langt med resultatet burde jo tilsi at TG01 kanskje ikke er helt ubrukelig :stuck_out_tongue:

https://www.mrknewsroom.com/news-release/oncology/lynparza-olaparib-first-line-maintenance-therapy-nearly-doubled-time-without-d

1 Like

Hva er overlevelsen på disse opprinnelige pasientene fra Radium / Hydro studien?

Husker ikke nå i farten, men her er data Lynparza

1 Like

Minner om at TG01 var mot operert pankeras så ikke helt eple mot eple. Data fra Parker/CRI er nok mer korrekt å bruke når den tid kommer.

I svar fra Torbjørn så ser vi at ledelsen tar selvkritikk og har fokus på forbedring. Dette svaret må vel også bekrefte en gang for alle at TG ikke er lagt ned, men de er på jakt etter partner.

Hei xxxxxx,

Ja det forstår jeg godt, og vi er langt fra fornøyde. Vi må jobbe på hardt for å levere resultater og kommunisere de på en god måte. Vi vil også jobbe med å redusere kostnader, og de vil gå ned nå som vi ikke investerer i TG.

Det er gode resultater fra TG studien, men vi mener det var riktig å gjøre det tydelig at vi ikke har nok ressurser til å investere våre ressurser videre på TG. Vi vil fortsette jobben med å finne en partner som kan ta TG videre.

Mvh,

Torbjørn

8 Likes

Kan du ikke sende en reply og spørre om dette gjelder parker også?
Er det for ressurskrevende å levere vaksinen til statene?

1 Like

De jobber med å finne en partner. Vil jo tippe han mener at de ikke skal kjøre studier selv når han skriver at de ikke investerer mer i TG.

Det er jo ikke så lenge siden dette viktige sammarbeidet ble annonsert, så at de ikke skal lavere vaksine for å spare penger tror jeg egentlig ikke det er så mye vits å spørre om…

Nja… parter er vel for resected pancreatic cancer… kanskje TG02 også.

For Parker visste de ikke, ref Soug sist webcast. Hvis de fremdeles ikke vet, så kan de ikke skrive slik de gjør. Enten er TG lagt helt på is (ink Parker samarbeid), eller så lever TG01 videre gjennom Parker ved at de kun leverer vaksinen…

1 Like

Nå ble det jo sagt på webcast at de hadde nok på lager til Parker. Skal se om jeg finner det igjen litt senere i kveld.

Edit:
Fra ca 21:50 bekrefter Øystein at de har TG på lager, og at de vil shippe det avgårde til Parker ved behov.

https://www.facebook.com/AXExposure/videos/442325123212270/

2 Likes

Kan ikke skjønne at d skal være så vanskelig og klare å formulere dette helt klart og tydelig i en børsmelding til markedet …

2 Likes

Citi almost empty ? Radforsk ? JPM up or down ?