Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ja eller jeg jeg ser de har noen alternativer.

“Restricted Stock Units
The Board of directors may choose to receive their remuneration, or parts thereof, in the form of restricted stock units (RSUs). If the Board members choose to receive the Board
remuneration in RSUs they must choose to either (i) receive 100% of the compensation in RSUs, (ii) receive 1/3 of the compensation in cash and 2/3 in RSUs, or (iii) receive 2/3 of the
compensation in cash and 1/3 in RSUs”

Sitatramme


Litt usikker på om noen har limt inn denne fra dagens FA?

10 Likes

Kommer det ikke avlesning i nærmeste fremtid?

Det kan det gjøre, eller andre nyheter. Hva og når får vi bare tippe på :slightly_smiling_face:

Nice

Og ytteligere info på disse, patenter osv…

2 Likes

Så blir man gira og kjøper mer igjen og så faller den tilbake…eller slipper vi det nå, koster jo nesten ingenting selv etter 30% oppgang

Ja, vi skal opp på Mirati nivå, de er bare 65 ansatte, så der har vi dem…

Edit.
Det er klart at Mirati nå rir på ryggen til Amgen, hvorfor kan ikke vi også gjøre det?

Investors of Mirati were particularly impressed and encouraged keeping in mind that the firm’s lead candidate, sitravatinib failed to deliver results last year as it was expected. Yahoo Finance records that Mirati “is depending heavily on a candidate licensed from Array Biopharma (NASDAQ: ARRY) called MRTX849. This is a small-molecule drug that stops mutated KRas proteins from signaling for rapid growth and cell division.”

Tviler på at Targo hadde kommet unna med livet i behold om Oncos hadde flata ut…

Man kan som aktionær forestille sig markedets reaktion, hvis selskabet melder om 3x stærke udlæsninger på ONCOS-211, ONCOS-212 og ONCOS-214 alá de seneste in vivo resultater med 70% reduktion alene via abscopal effekt. Jeg er overbevist om at selskabet bliver solgt, når og hvis dette bliver en realitet.

Andre har nævnt kurser på 400-tallet; det synes svært optimistisk den seneste udvikling taget i betragtning så hvis Soug ringer, tager jeg de 52,50 NOK pr. aktie, der længe har været eget kursmål.

8 Likes

Ja, 400+ på obx er helt uaktuelt, det er bare pipe dreams, men likevel artig å sammenligne.

2 Likes

At han ikke fikk Oscar for den filmen der…

4 Likes

Edit:

Det eksisterer et stort og udekket behov for behandling av denne typen kreft. Det store inntektspotensialet ligger derfor i provisjon fra salg av Alpharadin. Vi vil sitte igjen med 50 prosent av inntektene fra salg i USA. I tillegg skal vi få en tosifret andel av inntektene fra salg i resten av verden, sier Kay.

Dette lukter jo bukspyttkjertel lang vei…

@aborum nei jeg skal ikke fantasere for mye, men det er veldig interessant å lese historien til Algeta, og se etter paralleller.

2 Likes

Algeta dagen etter at avtalen ble kjent:

På Oslo Børs går aksjen i taket. Kort tid etter åpning hadde aksjen lagt på seg 100 prosent, men oppturen dabbet noe av og er begrenset til snaut 70 prosent.

Ble Algeta tatt av børs etter det ble kjøpt opp? Hvordan har resultatet blitt per idag?

Ble tatt av etter det endelige budet ja. Den avtalen over var noe de gjorde noen år i forveien. Aksjonærerene i Algeta ble jo uten tvil godt fornøyd, og jeg tror også kjøperne (Bayer) er fornøyd.

1 Like

Bayer gav 37% over siste noteringen.

Da Algeta debutert på Børsen i 2007 ble selskapet verdsatt til 724,4 millioner kroner. Syv år senere, da Bayer kjøpte legemiddelskapet, hadde markedsverdien vokst til 15,8 milliarder kroner. Det innebærer en økningen i markedsverdien på 2082 prosent

4 Likes

Hva tenker dere om TRVX og NANO som potensielle oppkjøpskandidater?

Se aborums svar lenger oppe.

1 Like