Ikke glem at de hentet en god del penger etter IPO’en. Avkastningen ble selvfølgelig god totalt sett, men ikke så god.
Hoi hoi! Hva skjedde medd raketten… liten konsolidering før nytt rykk?
Raketten går den
Opp fra 5,60 området nå så neste motstand er 6kr, så 6,6kr(dette er et psykologisk nivå for meg og vet ikke om det gjelder alle ^^) så 7kr osv. Fra 8 til 10kr tror jeg veien er kort, om vi først skulle komme over 8kr, men det blir nok litt for optimistisk på kort sikt, vi får se.
helt ok at det handles på alle nivå opp igjen også 
Vi trenger ikke 15-25% hver dag 
Ser ut som vi snart skal teste 5,9-6 kr , om volumet kommer !
Raketten? Det er vel heller snakk om en ubåt som har fått tilbake litt motorkraft og såvidt har begynt oppstigning tilbake til overflaten. Trengs vel en ca 300% stigning før vi er opp i dagen, for egen del.
Regner med at 5,6 inngang er et greit utgangspunkt
Følger du med på dagens løp @Ramsess ? Delfinen er i toppform i dag også. Fikk inn på øret fra smøreteamet om vanskelige forhold. Bergen-kino fikk noe is i rubben tidligere i løpet. Alt står bra til med vår kusk
Litt tidlig å snakke om raketter osv, når kursen er så lav som den er, historisk? Selv kort tid tilbake?
Hvis jeg skulle kjøpt aksjer for 300.000 kr nå, som ikke er en stor investering for mange investorer, så hadde jeg ca doblet dagsomsetningen.
Svært lite å trekke konklusjoner av. Håper for både dere aksjonærenes og norsk bioteks skyld den fyker opp til gamle høyder da, selv om det vel er tidlig å si noe basert på dagens nivå/omsetning?
Stemmer, derfor man må spre kjøpene over flere dager. Skal man inn med 1 million og har det travelt så drar man fort kursen med seg oppover flere titalls prosenter.
to siste dagene har den steget godt med 600k+… I dag er rolig men den holder seg… Stiger på høyt volum, synker/stabilt lav volum.
Ok, j det har vel tidligere vært et godt tegn 
Så at det var mye større omsetning på mandag ja, i går fikk jeg ikke med meg oms.
924K Mandag . 667K igår
Hittil 58K 
Der er national helligdag i Danmark, så der kan ikke forventes hjælp fra broderlandet. Vi kan vel heller ikke forvente grønne handelsdage altid … vigtigst af alt er, at citi er ude og der ikke synes flere institutionelle investorer der søger exit.
Konsolidering før videre opgang.
Citi ute ? Det vet vi absolutt intet om.
Kan vel antage, at deres handelsmønster er fortsat og de seneste dages volumen har givet god mulighed for at realisere de sidste tabsgivende handler?
Beholdningen pr close 29/5 var overraskende stor 260K. Men mulig at depotet er tomt nå med tanke på volumet 31/5, 3/6 og 4/6. I tillegg så har vi dessuten Nomura og BNP som dukket opp på samme måte som Citi etter emi.
Stusser over “overføringen” fra Nordea til JPM på 670K som stod urørt 29/5. Noen teori om hva det kan være. Bare en teknisk overføring mellom to representanter for samme depot/konti ?
Kan vel være de ha byttet bankforbindelse? Som feks om jeg skulle flyttet fra Norne til Nordnet med min egen beholdning?
Mulig det ja. Det er neppe en ordinær transaksjon mellom to parter.
Det kan jo tenkes at noen av oss vet 
|Citibank, N.A.|231634|
|Citibank, N.A.|14655|
|Citibank, N.A.|11400|
Altså 11,4K ved close i går ?