Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Mandag

Takker. Hva med de to andre “tullebukkene” ?

Er litt usikker på hvem du tenker på. Er jo så mange tullebukker :stuck_out_tongue:

Aborum selvfølgelig…neida, tenker på Nomura og BNP

Han handler ikke på eget navn :stuck_out_tongue:

39 BNP Paribas 193357
189 BNP Paribas Securities Services 36000
34 Nomura International Plc 210387
3580 NOMURA INTERNATIONAL PLC 248

Da sitter begge disse/den som skjuler seg bak i ro. Kan jo være retail for alt jeg vet.

Har du samlet citis tabsgivende aktier op? :slight_smile:

Muligt man skulle henvende sig og runde op til 1 mio aktier. Er jo set før, at en institutionel investor sælger en større pulje med rabat.

1 Like

05/06-2019 15:29:38: (TRVX) Targovax ASA: Completion of subsequent offering, registration of share capital increase

Ser ut for at det har blitt en mindre konkurrent i Melanom.

Meanwhile, Aduro also crashed on Monday on detailed results with its Novartis-partnered Sting agonist, ADU-S100. A phase Ib study of the project in combination with Novartis’s PD-1 blocker spartalizumab, in solid tumours and lymphoma, found responses in just five of 57 evaluable subjects.

Aduro has dropped development in melanoma. It might be able to salvage something in triple-negative breast cancer, where data looked more promising, albeit in a small number of patients so far.

Så over til Mirati og Amgen.

Mirati Therapeutics nearly stole the show at Asco despite not actually presenting – a fact that illustrates how low on meaningful data this year’s conference was.

Mirati climbed 54% on the back of this year’s Asco KRAS buzz. Positive but early results with Amgen’s AMG 510 raised hopes that Mirati’s similarly acting candidate, MRTX849, could also be a success.

Still, Amgen has set the bar high with a 50% response rate. If MRTX849 falls short of this in its first clinical readout later this year, Mirati, which now looks overvalued, looks set to tumble.

Another beneficiary of the AMG 510 data was Array Biopharma, which originated MRTX849 and will receive royalties from Mirati should the project reach the market. Meanwhile, Amgen itself saw its valuation grow $3bn over the Asco period, showing just how important the KRAS inhibitor is to the big biotech.

4 Likes

Hva er referansen her?

Aduro la ned sin studie rettet mot melanom. (ONCOS-102)

Mirati og Amgen har fått mye oppmerksomhet rundt K-RAS studier ( TG plattformen)

Edit: https://www.evaluate.com/vantage/articles/events/conferences/asco-2019-event-analyser-low-key-meeting-belies-some-huge-stock

4 Likes

Ja, det skjønte jeg, men hvor har du sakset artikkelen fra?

“The data in colorectal cancer were less promising. There were no partial responses here, and the best that Amgen could say was that 13 of 18 evaluable subjects achieved stable disease.”

Så fra børsmelding av Targovax Oktober 2017

• TG01/GM-CSF generated an immune response in 85% of patients (11/13)

Og dette i bukspyttkjertelen!

5 Likes

Hadde bare denne informasjonen nådd de riktige folkene i de riktige firmaene, og ikke bare sirkulert på forum, hadde det vært nice :ok_hand:t2:

5 Likes

Før eller siden får de “riktige” personene nyss om Targovax og data som har vært og som måtte komme. Det er jeg sikker på. Så får vi si oss heldige at vi kan laste på disse nivåer før de kommer. :whale2:

7 Likes

Phase I/II combination trial of ONCOS-102 with DCVAC

http://newsotio.r.dev.andweb.cz/news-publications/news/sotio-starts-phase-i-ii-trial-of-dcvac-in-combination-with-oncos-102-the-targovax-adenovirus-based-immunotherapy

https://www.hra.nhs.uk/planning-and-improving-research/application-summaries/research-summaries/sp015combination-of-dcvacpca-and-oncos-102-in-mcrpc-2/

https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/trial/2015-004314-15/CZ#F

Om jeg har forstått dette riktig basert på PM fra Sotio og Targovax om enrollment og første dose så kan vi forutsette følgende timeline for den første pasienten:

ONCOS-102 01.07.2018
ONCOS-102 08.07.2018
ONCOS-102 15.07.2018
ONCOS-102, DCVAC/PCa 22.07.2018
DCVAC/PCa 12.08.2018
ONCOS-102 X 2, DCVAC/PCa 02.09.2018
ONCOS-102 X 2 09.09.2018
ONCOS-102 X 2 16.09.2018
ONCOS-102 X 2 23.09.2018
ONCOS-102 X 2 30.09.2018
ONCOS-102 X 2 07.10.2018
ONCOS-102 X 2, DCVAC/PCa 14.10.2018
ONCOS-102 X 2 21.10.2018
ONCOS-102 X 2 28.10.2018
ONCOS-102 X 2 04.11.2018
DCVAC/PCa 25.11.2018
DCVAC/PCa 06.01.2019
DCVAC/PCa 17.02.2019
DCVAC/PCa 31.03.2019
DCVAC/PCa 12.05.2019
DCVAC/PCa 23.06.2019
DCVAC/PCa 04.08.2019
DCVAC/PCa 15.09.2019
DCVAC/PCa 27.10.2019
DCVAC/PCa 08.12.2019

Studien skal omfatte totalt 15 pasienter (CZ+UK). Jeg finner ingen opplysninger om at rekrutteringen er avsluttet. Hva kan man lese av denne tidslinjen for den første pasienten i forhold til “end trial” og avlesning av data ? Studien er estimert til 18 mnd. Det tolker jeg som tid/pasient, ikke total studietid- Er det korrekt oppfattet ?

3 Likes

Må inrømme at jeg har ikke heller oversikten når det gjelder tid her. Men veldig artig å se hva de skriver. Disse er eid av et av europas største investeringsfond som har en portefølje på over 45 milliarder euro, så et oppkjøp fra disse er ikke utenkelig.

Radek Spisek, CEO of SOTIO, said: “ By combining an autologous active cellular therapy with an oncolytic virus, we had to overcome various regulatory and operational challenges. We are very happy to have succeeded in initiating such a complex trial, the first of its kind ever conducted in the Czech Republic and the CEE region. The SP015 clinical trial will help us to gather critical evidence necessary to develop innovative immunotherapies for the treatment of a cancer that threatens 1 in 5 men globally.”

Ludek Sojka, Chief Operating Officer of SOTIO, said: “SP015 will examine the safety and efficacy of combining our active cellular immunotherapy with a promising adenovirus-based product. We believe the results of this study will move us closer to developing new therapy combinations that produce synergistic effects and bring clear benefits to patients. The use of an oncolytic virus in the treatment of cancer was previously successfully tested in different cancer indications and we hope to broaden the portfolio of indications in future.”

3 Likes

Det som er viktig å huske på er at Sotio har full kontroll. Det gjelder datautslipp også. TRVX leverer kun ONCOS.

Jeg tviler sterkt på at de offentliggjør data om de vurderer partnerskap/oppkjøp.

TRVX slenger alltid henda opp i været :man_shrugging: når de får Sotio spørsmål, men noe må de nå vite… De vet vel hvor mange ONCOS doser som er sendt til Praha. :wink: :czech_republic: :syringe:

2 Likes

Det var tidslinjen for slipp av data jeg prøver å få tak på. At det er Sotio som har kontroll har jeg forstått. Som du kanskje legger merke til så var siste dose ONCOS-102 allerede primo november 2018 på den første pasienten. Så hva om ONCOS-102 har gjort underverk underveis ? Avsluttes likevel studien på normalt vis ? Overall survival er ett av secondary endpoints.