Det vet jeg ikke. Fant denne lenger opp (svar fra øystein, radium podcast):
Data i 2019 lyder tvilsomt med utgangspunkt i første pasient, og dersom behandlingen av hver pasient avsluttes med 10 doser DCVAC/PCa hver 6 uke.
Targovax har sagt at rekrutteringen til SOTIO har gått tregt
The main purpose of this study is to find out if it is safe to use the combination of investigational (experimental) drugs called DCVAC/PCa and ONCOS-102 for the treatment of advanced prostate cancer.
ONCOS-102 (CGTG-102) is a genetically modified virus with cancer killing properties. The treatment with this virus will be combined with a vaccine made from the patients own blood.
The virus has been used safely in a trial in Finland.
The clinical trial will be opened in the United Kingdom and the Czech Republic.
In total, 15 patients will be enrolled in the clinical trial (up to 10 in the UK).
The virus ONCOS-102 will be injected directly into patient tumor weekly for one month (week 5,6,7,8) and then additionally 2 doses will be given in week 14-23. The vaccine,DCVAC/PCa, will be injected into the skin over a 3-week period (week 8, 11 and 14) and then every 6 weeks up to 10 doses.
The proposed release will be conducted at Surrey Cancer Research Institute, Faculty of Health and Medical Sciences, University of Surrey, National Grid Reference SU973497) between 3rd quarter 2016 and 3rd quarter of 2018.
Hm…fikk dette svaret på mail om rekruttering i UK…
hi, we did not run it in the UK in the end, the company pulled it
hp
Hardev Pandha FRCP FRACP PhD FRSB
Professor of Medical Oncology, Consultant Physician in Medical Oncology
Director, Surrey Cancer Research Institute
Faculty of Health and Medical Sciences
University of Surrey
Guildford, Surrey, United Kingdom
GU2 7WG, UK
0044-1483-688602
Sotio holde dette i egne rekker altså, litt pussig men.
Kjipt…
kjøres vel i ett annet land da 
06/06-2019 10:22:43: (TRVX) Targovax ASA: Mandatory notification of trade by primary insider in connection with settlement of RSUs
Noen som har linker til gode biotech forum borte i uniten?
Jeg mener at vi som aksjonærer bør spre det gode budskap, om Targo, eller Mirati II 
Påvirke journalister til å skrive om selskapet, men det er jo klart de at ikke skrive om noe de ikke vet noe om.
Dette er ikke ett forsøk på markedsmanipulasjon, vi bare forkynner “ordet”.
Noen linker:
https://www.siliconinvestor.com/home.aspx?forumid=102
https://investorshub.advfn.com/
Dette er en link til flere forskjellige forum/blogger
Vi må jo bare håpe det ikkje var ei dau katte vi kom over her om dagen…
Er vel bare å kjøpe det man skal kjøpe for nå og ta sommerferie fra børs. Disse månedene pleier ikke å være så veldig spennende å følge med kursmessig, men av erfaring så er det på denne tiden av året man gjør de beste kjøpene.
Hva skjer her?
Håper da virkelig ikke det. Altså når det gjelder spenningen. Vi bør gå en del lenger opp før vi nærmer oss slutten på Q3 og en ny emisjon kan bli et aktuelt tema.
aksjen tester støtte slik den gjorde på tirsdag. Da var den nedom en tur på 4,92 men stengte på 5,60.
Nå snakket jeg mer generelt om oslo børs. Kommer nok også an på hvilke sektorer man investerer i. Men det burde vel ikke gå så altfor lenge i trvx nei. Avlesninger fra cohort 1 melanoma kan vel komme i slutten av måneden om jeg ikke husker feil.
Fortsatt mye luft og lite substans i ballongen. Eller apestreker.
Det ble visst ikke tatt godt imot av markedet det her Krieghoff 
huttetu 
Hahaha, lar meg ikke stresse om det svinger hverken en eller andre veien. Har vert investert i biotek siden 2014/15 så gir ikke opp nå på oppløpssiden. Snarere tvert imot 
på oppløpssiden?
fortell fort!